Gå til innhold

Hva synes du om navnet...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hva synes du om navnet Thale Maria?

Tenker på å kalle lillejenta i magen dette når hun kommer ut, hva synes du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Begrunnelsen for navnet er at jeg synes Thale er et absolutt nydelig navn, og ved å kalle jenta noe med marie/maria kaller jeg henne opp etter både min og hans bestemor, og min mor (og meg selv :sjenert: )

Jeg liker dobbeltnavn så lenge de fungerer i praksis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Thale Maria minner meg alt for mye om "ave Maria"...så jeg ville antatt at foreldrene var helt ekstremt kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Thale Maria minner meg alt for mye om "ave Maria"...så jeg ville antatt at foreldrene var helt ekstremt kristne.

Det har jeg ikke tenkt på.. Søren heller, da er ikke de perfekte nevnet så perfekt likevel :sukk:

Ingen av oss er kristne.

Men navnet er fortsatt helskjønt da! Det eneste er at laboratoriet på jobben til min mann heter Thale :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på.. Søren heller, da er ikke de perfekte nevnet så perfekt likevel :sukk:

Ingen av oss er kristne.

Pøh - hvorfor skal bare de kristne få bruke de fine navnene da, eller navnene som rimer på kristne ting? Det hadde jeg ikke brydd meg om så lenge navnet ikke rimer på et typisk mobbe-ord. Jeg fikk overhodet ikke noen Ave Maria-assosiasjon. Fint navnevalg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke de passet så godt sammen, det ble litt vanskelig, men hver for seg syns jeg de er fine!

Jeg syns forøvrig at Maria, bare Maria, er nydelig.

Men nå er det ikke vi som skal velge navnet til datteren deres da! Man venner seg til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns namna passa dårleg saman, og har heller ikkje noko sans for Thale. Maria derimot, er eit pent namn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...