Donpedro Skrevet 20. oktober 2010 #401 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå nærmer det seg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 20. oktober 2010 Mhm.... Og jeg har liksom ikke noen tro på at jeg kommer til å gå over tiden heller, heller kanskje litt før... Men, hodet har ikke festet seg enda da, og morkaken ligger fortsatt litt langt nede, så det bør vel hvertfall vente litt til.... Men, jeg er så LEI!!! Og vet at jeg kan finne på å gå 14 dager over tiden også, men krysser fingrene for at akkurat det ikke skjer. Nå om dagen går jeg bare rundt og klager, det gjør skikkelig vondt i bekkenet (?), føles som om det er muskulært, og greier ikke helt kjenne nøyaktig hvor det er. Og venstresiden min er konstant øm, sitter i ribbeina, og ryggen er øm.... *klage, klage, klage* Men tøtta er aktiv som fy!! På UL for ei uke siden slet de med å få tatt skikkelige bilder av henne for hun lå jo aldri i ro... Jeg er jammen spent på hva i all verden det er som kommer ut, og ser for meg det verste... Og, skal man være overtroisk og se på navnebetydningen, så gjør jo ikke det saken noe bedre! Jaja, man får så man fortjener er det noen som sier...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2010 #403 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dagene flyr!!!! Jeg greier ikke følge med i alle dagbøkene I går var jeg hos jm, alt er egentlig helt fint, litt lavt blodtrykk, og SF-målet er ikke helt greit. Så jeg må få de til å ta en skikkelig vekstestimering når jeg er på sykehuset igjen neste fredag. Morkaken er enda ikke helt ok, så enda en ny kontroll... Men, jeg skal innom til fødselsforberedende akupunktur i dag likevel. Får se hva jeg synes om det, og så eventuelt ta flere timer. Jeg leser at det kan forkorte og gjøre fødselen enklere, men vet også at enkelte sier at det bare er tull (husker ikke helt hvor jeg leste det). Uansett, jeg prøver i dag, og tar det derfra Stresser litt her om dagen også, har mange oppgaver som skulle vært levert, så jeg får forte meg å få de ferdig før tøtta kommer..... Men først, ut i kulden for å gi småfuglene mer mat og gå en tur med Den Lille Sorte Heia! Får du akupunktur så tidlig altså? Tror det er på vestlandet de er så kjipe!! Solen skinner ja, det hjelper jo alltid litt på humør og gravidformen, syns du ikke:)?? Sporty å gå på skole i tillegg, står det respekt av:)!! Ha en super dag i sola da:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 20. oktober 2010 Akupunktur tidlig? Vel, fra uke 36 er visstnok vanlig Og jeg er 35+6 i dag, så det er ikke såååå tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 20. oktober 2010 #405 Del Skrevet 20. oktober 2010 Akupunktur tidlig? Vel, fra uke 36 er visstnok vanlig Og jeg er 35+6 i dag, så det er ikke såååå tidlig. Nei, jeg synes heller ikke det er tidlig, men alle jeg søker på her tar kun fra Uke 38, så kjipe greier det altså! Håper du legger inn en liten oppdatering om hvordan det er da:) Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vel, flere jeg leser hos sier uke 35-37: http://www.aschehougklinikken.no/Fodselsforberedende.html http://www.grothakupunktur.no/website.aspx?displayid=1254 http://www.agderterapeuten.no/fodselsforberendeakupunktur.php http://www.amedisin.no/artikler/Akupunktur%20f%C3%B8r%20f%C3%B8dsel Rart at ingen av de i nærheten av deg da tilbyr det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 #407 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nei, jeg synes heller ikke det er tidlig, men alle jeg søker på her tar kun fra Uke 38, så kjipe greier det altså! Håper du legger inn en liten oppdatering om hvordan det er da:) Spennende!! Det er ikke igangsetting du har bedt om da, Luremegpå..? :klø: Det er i så fall modningsakupunktur du skal be om. Jeg har også blitt fortalt at det er gunstig å starte i uke 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 #408 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fatt mot O'hara!! Det går fort mot mål nå... Pass på å ligge og hvile deg i en god stilling og se om du får ruslet deg en tur (dersom bekkenet ikke klager for mye). det hjelper ofte på rygg og ribbeinssmertene. Sitte er greit å unngå.. HAr du mulighet til å være i basseng? Gjerne oppvarmet. Jeg begynte på bassengrtrening i ca ule 36. Det var kjempedeilig.. Skal i morra og og gleder meg! SÅ deilig å være litt vektløs.. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2010 #409 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bassengtrening er godt mot et vondt bekken. Jeg gikk på bassengtrening fra uke 22 mener jeg. Lurer på hvilket navn dere har valgt til tøtta kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har tenkt på bassengtrening i evigheter, men vet ikke om jeg kommer meg så langt.... Mener det er på torsdagene det er oppvarmet basseng, og da har jeg avtale med gruppa mi i skolesammenheng... Akupunkturen i går gikk helt greit, satte noen få nåler og skal tilbake på onsdag. Jeg føler hvertfall at jeg er litt bedre i ryggen? Men tidlig å trekke noen konklusjoner, dessuten kan det være en ren placeboeffekt Navn på tøtta har vært klart siden hun var bare noen uker gammel Men, det er ikke noe jeg kommer til å proklamere offentlig her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2010 #411 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjønner godt at du ikke vil proklamere det offentlig her inne, det gjør jo ikke jeg heller. Men om jeg kan få så vil jeg gjerne se navnet i en pm. *litt nysgjerrig kan du si* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2010 #412 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tar gjerne i mot en PM jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 22. oktober 2010 #413 Del Skrevet 22. oktober 2010 Her på Nordvestlandet kan en begynne med fødselsforberedende akupunkur fra uke 36... Jeg hadde det sist jeg var gravid også, og aner jo ikke om det hjalp på, men fikk fem dager før termin og hadde en superfødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. oktober 2010 #414 Del Skrevet 22. oktober 2010 En skikkelig god helg (og klarer nesten ikke å forstå at du kan klage på å gå gravid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 #415 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heldig dere er som har hatt navnet klart så langt i forveien! Her er det ikke noe i nærheten en gang.. Ha en fin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hehe, vel Strix, når du etter 14-15 uker med konstant kvalme og ekstrem trøtthet, som avløses med ekstrem hodepine, for så å få halsbrann som varer i evigheter. Dette avløses så av vond rygg og smerter ved å gå, samt sårhet grunnet mye spark inni magen, og for ikke snakke om svimmelhet og en ekstrem matthetsfølelse, vel, så blir man litt lei.... Men, det betyr ikke at ikke det meste kommer til å bli glemt, og at jeg synes definitivt at det er verdt det Og, det er utrolig bra at alle svangerskap er forskjellige, det gjør det til dels aktuelt med å prøve på nummer to med en gang Lovebird, kanskje vi har gått til samme dame? Jeg håper hvertfall at det kan hjelpe. Ser flere har den oppfatningen, og jeg krysser fingrene. Er ikke klar for å gå mye over tiden altså!! Guttenav slet vi med å bli enige om, og bestemte oss for å la den diskusjonen ligge til etter vi hadde vært på UL. Godt var det, for vi slapp da "krangling" angående navn. Her var det veldig greit, jeg foreslo et navn, og mannen var enig. Det eneste vi har diskutert er skrivemåten... Så, nå har mannen fått viljen sin på det i bytte mot mitt etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 22. oktober 2010 Altså, jeg mener ikke å klage på å være gravid, men jeg synes det er litt tungt... Jeg anser det som et stort privilegium å få være med på dette, og vi har vært utrolig heldig. Selv om det hele var med IVF, så har jeg ikke tatt noen medisiner som har påvirket dette, alt ble gjort i naturlig syklus, så det er nesten som om vi hadde fått det til på egen hånd. Mannen ønsker flere barn, og jeg innser at om det skal bli flere så må vi trø til med en gang.... Alderen min er vel høy for at vi kan vente i 3-4 år, synes jeg. Så, får se hvordan det går Ellers ser jeg timene flyr avgårde.... Og jeg som hadde store planer for alt mulig i dag.... Jaja, kanskje sette igang nå. Nytt bilde i hovedinnlegget forresten.. Ha en skikkelig super fredag jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #418 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fine magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 #419 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er lov å bli lei.. Det tar jo sin tid dette. Og det er en del mer vondter enn jeg hadde sett for meg egentlig :klø: Men vi får prise oss lykkelige at vi ikke er elefanter! :dåne: Flott magebilde!! Lurt å sette dem etter hverandre sånn! Gøy å se utviklingen. Ha en finfin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. oktober 2010 #420 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg