Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Vet ikke? :vetikke:

Men lettere enn meg hvertfall... :hoho:

Eller så har hun noen kraftspark til tider da, han kjenner det i madrassen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, når jeg er våken så ser jeg jo at det ikke er noen putlespark som kommer... :ler:

Og hun har hele tiden vært ganske så aktiv av seg...

Hvertfall mer enn hva jeg trodde disse små var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt overrasket over intensiteten i bevegelsene jeg! Men med tanke på at det kommer en fix ferdig baby ut så er det ikke så merkelig lenger.. :) Bolla sov max en time om gangen hadde jeg inntrykk av. Sover heldigvis litt lengre nå.. ;) Meeen, er mest våken på kvelden/tidlig natt enda, akkurat som han var i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, vel, her er tøtta veldig ivrig fra nå av og utover egentlig... Ville passet meg godt om det var slik det kom til å bli også :)

Masrier?! :klø:

*innser at jeg har lest for lite*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Modningsrier, maserier...Jeg merket nada til dem, men siden det var full action når jeg endelig fikk rier, så må det jo ha modnet i det stille. ;)

Nå er det hvertfall ikke lenge til Tøtta kommer, selv om to uker kan virke ulidelig lenge om man er lei. Det jeg var mest lei, var faktisk folk som spurte om jeg ikke var lei av å gå gravid nå, flere uker før termin. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, her maser de mest til mannen, for han forteller jo selvsagt at jeg kjenner murringer innimellom. Så, jeg må liksom avføye alt til svigerfamilie, og si at det ikke er noe. Orker ikke spørringer hver dag ;)

Og, jeg har nå sagt at han ikke trenger å si noe til noen :)

Ellers så tikker det inn sms'er, og jeg sier bare kort og enkelt, at ingenting skjer.

En ting er å fortelle det til mannen og her på KG, en annen ting til "alle andre irl" og FB. Orker ikke :)

Heldigvis går vi maks 12 dager over tiden her, så det er jo greit. Og hva er vel 12 dager til i den store sammenhengen? NADA!

Eneste er at hun da neppe passer noen av 50-klærne vi har... :hoho:

Eller, kan jo trø de på henne da, men frykter at hun da ser ut som ei dårlig stappet pølse... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri. Bare vær obs på at størrelsene kan variere veldig. Min erfaring er at bukser og ytterklær varer lengre enn bodyer. Og på bodyer er det også store variasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke så mye i 50, så det går nok greit. Har kanskje kjøpt ett par bodyer, ellers har jeg sagt til alle at vi har nok klær en god stund fremover. Fikk jo så mye fint hos deg :hjerte:

Forresten, er dere hjemme før jul, eller reiser dere bort? Tenkte å stikke innom en liten tur. Vi kjører nedover rundt den 18., vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi måtte faktisk ut å kjøpe mer i 50 vi, til tross for at G var 51cm ved fødselen. Men han var av den slanke sorten da, med sine 3110gr ved fødsel og 2875gr ved hjemkomst. Janusbodyene var vi veldig fornøyde med. Deilige, stretchy, varme...Så de varte faktisk ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg hatet Janus intenst, for de var så vide at hele ungen kom seg ut den digre halsåpningen. :forvirret: Favoritten i ull var nok fortsatt den knallrosa Devold-bodyen med syntetisk innside som vi fikk av deg. :tommelsmil: Nå går det mye i Joha, for der synes jeg kvalitet og pris stemmer overens, men jeg innrømmer at jeg kjøper etter farge og design. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterskoene vi elsker?!

Vel, de kan få beholde alle parene for seg selv, spør du meg....

Hva er dette nye greiene med de der, i mine øyne, stygge helene som går i ett?? Og hvor ble det av pene feminine sko??

*sær*

Jeg har innsett at KG-vi ikke inkluderer meg -eller så veldig mange andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G hadde gjerne et forholdsvis stort hode han da. :fnise: Joha har mye fint de. Vi hadde en pysj til han som jeg elsket. Den pysjen vi fikk av deg, O'Hara var også kanongod! Og søt med de små bamsene på.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket forøvrig bambuspysjen fra Lilleba, som vi fikk fra ashera. :) Synd de koster like mye som Nøstebarn-pysjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...