Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er snodig med de som lurer på om vannet er gått, men så er det kanskje ikke alle som må ut å kjøpe ny seng etterpå :sjenert:

Du merker det nok når ungen ligger i trusa om ikke annet :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, det får jeg da håpe! :fnise:

Men, jeg er jo litt sånn som ikke kjenner noenting jeg da... Ikke har jeg menssmerter, bare såvidt jeg merker at den kommer, og eggløsning som mange sier de kjenner, neisj. Jeg er regelrett følelsesløs!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg mistenker at du kommer til å fly på veggen etter hvert her, hvis ikke tøtta kommer snart! Du har jo snakket som om hun er rett rundt hjørnet i lang tid allerede, og så er ikke termin her en gang enda.. :fnise: Må få lov til å fnise litt av det vel? ;) Men for din del håper jeg jo at du har rett, og at hun faktisk ser til å finne veien ut om ikke lenge! Kan heie litt på henne jeg: :duskedame:

Sånn. Nå får du ha en flott dag!! :kose:

Haha!

Ja, nå har jeg hvertfall fått bevist at jeg IKKE har overnaturlige evner!! :kari:

:fnise:

Ha en super dag du og!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, jeg har jo hørt om de, og, vel, eh, det har ligget litt i bakhodet... :sjenert:

Mye romstering her inni i dag... Og jeg kjenner fortsatt litt murringer... Egentlig håper jeg det skjer i helgen, for da er ikke mamma her. Kjenner jeg ikke er like komfertabel med å stikke på sykehuset når hun er her. Samtidig, er hun her så kan hun lettere passe hunden. Men, vi har jo naboer! Mannen har sørget for at noen tar han, uansett.

Jaja, jeg må først til frisøren!! :bolledeig:

Hahaha, det skulle tatt seg ut at det hele starter i frisørstolen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååsååååååspennende!!! Murringer! Kult!

Jeg reiser bort i helgen og gleder meg til å lese her på søndag :)

Masse, masse lykke til - ungen kommer uansett! ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt våknet jeg flere ganger med vondt i magen, sånn mageknip, og litt småvondt i ryggen, omtrent en halvtime mellom hver gang, men det gikk over i 8-tiden. Nå kjenner jeg ingenting igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

Jeg vet ikke om jeg VIL!!

:ler:

Føler meg litt pysete akkurat nå.... :sjenert:

Jaja, det er vel ingen bønn utenom...

Hadde vært greit om det skjedde i dag eller morgen, mamma er tilbake her på tirsdags formiddag, og jeg kjenner at jeg aller mest ønsker at hun på en måte ikke er "tilstede"... Ikke for det, overlever jo med henne her også da :)

Men vi har ikke så alt for nært forhold....

Har vært i marka en times tur, utrolig deilig! Gleder meg virkelig til jeg har kroppen tilbake, for det er ikke akkurat behagelig å gå nå... Eller, gå, det er vel mer som en vralting avgårde.. :sukk:

Så nå ligger Den Lille Sorte her ved siden av meg og snorker søtt :hjerte:

Og jeg koser meg med Mokkatrøffel! :sikle:

Tøtta sparker og herjer, og mannen ligger og surfer ved siden av. Jeg, vel, jeg burde absolutt gjøre unna skolearbeid som ligger over meg, og ikke bare prate om at jeg skal gjøre det, slik jeg bruker å gjøre.. :flau:

Ha en super søndag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen vei tilbake nå nei :ler:

Deilig med en tur i marka da, heldig du som har en hund som drar deg med ut på tur :) I allefall når det er søndag....ellers misunner jeg ikke de som har hund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det gir større gleder enn sorger, hvertfall det droget vi har. Ikke er det mye syting om han ikke får 1-3 timer hver dag, han overlever med ett par-tre småturer om dagen om det så skulle være. Ikke for at det er ønskelig da, men ikke alltid det er like lett å få til langturene.... :(

Selv kunne jeg overhodet ikke ha levd uten hund :hjerte:

Kunne tenkt meg katt også, men mannen er allergisk så det utgår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømte at du fødte i natt, var veldig overrasket over hvor fort det gikk. Vi satser på at jeg er sanndrømt, ikke sant? Ingen vits å gå med maserier i mange dager i hvert fall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Det var visst bare ett blaff, for nå kjenner jeg ingenting igjen...

Eller, hun har visstnok sparket litt i natt, for det første mannen sa i morges var at jeg har et godt sovehjerte. Tøtta har holdt han våken, jeg har sovet over det hele... :fnise:

Men, det virker som om hun har bedre tid enn hva jeg har... Samtidig, terminen er jo ikke før i dag da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...