Gå til innhold

Gave til en 2 åring


Ung mamma

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Noen kjøper gaver de kunne tenkt å få selv, håper ts er interessert i kaninhold og har et oppriktig ønske om dyr i familien. Kan ikke annet enn le av gavevalget. Her skorter det i alle fall ikke på fantasi. Å gi dyr i gave til en toåring. Hadde forstått mer hvis det var en moden erfaren tenåring som f.eks. drev aktiv med hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt riktig. Smak og behag ;-)

Ja, vi syntes at dyr er moro, og ja jeg har hatt kanin før og syntes ikke det er noe problem. Hest har jeg og hatt.

Ikke alle kommer fra en familie som er glad i dyr heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, helt riktig. Smak og behag ;-)

Ja, vi syntes at dyr er moro, og ja jeg har hatt kanin før og syntes ikke det er noe problem. Hest har jeg og hatt.

Ikke alle kommer fra en familie som er glad i dyr heller da.

TROLL! (tråd altså)... Men det har vært artig underholdning :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TROLL! (tråd altså)... Men det har vært artig underholdning :gjeiper:

Jeg må bare få sagt at jeg kan ikke fatte at folk ikke kan få lov å dele sine meningar med folk her i forumet uten å bli rakket ned på omtrent. Tulle tråd? Kan jo være en person som bare spurte for å høre hva folk sa? Og hva er galt med dyr dersom familien er glad i dyr ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Synes det høres ut som barnet har alt det trenger.

Jeg ville investert i en fin kake og godt humør. Gitt en liten gave (symbolsk, noe han kan pakke opp) og viet hele dagen til å gi barnet hundre prosent oppmerksomhet.

For å si det sånn:

jeg husker ikke min toårsdag.

og jeg ser ikke for meg at kidden blir supersur fordi han ikke får tusen traktorer og masse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for mange gode ideer. Var å kikket på kjøkken, men det var for det meste i jente form aktig, dersom man skulle ha hele kjøkken og ikke bare komfyr.

Vi kjøpte en kanin med alt utstyr vi. Han er vanvittig glad i dyr.

Merker at du er en UNG mor ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...

Det er mye rart de små blir glad for. Min egen sønn fikk alt mulig, blant annet en stor rød racerbil (til å sitte på), men det han var mest fornøyd med var bøker (som til og med hadde blitt kjøpt på salg).

Vi har nettopp vàrt i to-års bursdag og da hadde vi med Playmobile 1.2.3 samt en liten pakke småstein (gave fra eldstemanns kolleksjon), og gjett hvilken pakke (blant de veldig mange) gav det største smilet? Småstein, what else?



Anonymous poster hash: 169f9...069
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt fikk vanlige kjeller og sleivsparket. Eneste han har lekt med etterpå.

Anonymous poster hash: 7874d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenta her var tre fikk hun perlesett til å lage smykker av. (99,-) og like gøy to år etter. Sett heller penger inn på konto dersom han har "alt".



Anonymous poster hash: 399d0...1c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke gitt så store gaver til barna da de var små. Lillebror til tre fikk storesøsters trehjulsykkel i toårsgave. Med tre større barn så er det ikke så mye en har behov for. Han var strålende fornøyd, og et så lite barn bryr seg ikke om at gaven ikke er helt ny. Med to trehjulsykler i kjelleren syntes ikke vi vi har behov for å fylle på med flere.

Hva med et akebrett til vinteren? Puslespill, billedlotto eller en artig bok(traktorer slår veldig an her). Kan dere gi han en opplevelse i stedet for gave hvis dere ikke har plass til mer? en tur på lekeland eller en tur i svømmehallen. Toåringer er ikke kravstore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Her er noen forslag:

  • Tegnesaker
  • Verktøysett for barn
  • Byggeklosser
  • Duplo lego
  • Eventyrsamlinger
  • Huske beregnet for småbarn
  • Telt
  • Ball
  • Trehjulsykkel med styrestang
Ellers er det mange tips å finne her: http://www.gavetips.myiglo.com/gave-til-2-aring/ Anonymous poster hash: 65b64...506

Fant du frem dette 4 år gamle innlegget kun for å reklamere for denne nettsiden?

Anonymous poster hash: 0f37c...205

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparebøsse, en stilih veggklokke/vekkerklokke, annet å henge på veggen, håndklær, sengetøy, "gavekort" til teater eller kino, morsom lekekasse, briotog, duplo, trehjulssykkel, eget spisesett/kopp/fat osv. I tillegg mener jeg jo at barn ikke kan få nok bøker, så lenge noen leser med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du frem dette 4 år gamle innlegget kun for å reklamere for denne nettsiden?

Anonymous poster hash: 0f37c...205

Oj, denne trådebn var visst blitt gammel, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...