Gå til innhold

Gave til en 2 åring


Ung mamma

Anbefalte innlegg

Siden han har alt av klær, traktorer, biler og bøker er det vel ikke lett å finne på noe. Hvilken prisklasse hadde du tenkt da? Da blir det kanskje lettere å få noen tips.

Mitt tips er en barnecd eller en dvd-film. ( hvis han ikke har det fra før også da ;) )

Si prisklasse til dere? Det blir vel nedlatende det og tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vanskelig kan det være å kjøpe presang til ens egen toåring? Skriv opp det han har da, så blir det lettere å hjelpe deg.

Nei men herreman! Jeg spørr noen mødre som kan gi noen enkle tips! Ikke bli slaktet for at min unge har masse leker og tøy. Jøsseland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si prisklasse til dere? Det blir vel nedlatende det og tenker jeg

Hvorfor reagerer du sånn? Du spør om hjelp i et debattforum og du får svar, tips til alternative måter å tenke på og hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg tror faktisk ikke vi kan hjelpe deg. Hvorfor spør du egentlig? ;)

Kreative forslag annet enn penger ;-) Men mange av dere er jo temmelig flinke til å snu dette som at jeg er den vanskelig fordi ungen har leker og tøy. Ikke kritikk. Hm, jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men herreman! Jeg spørr noen mødre som kan gi noen enkle tips! Ikke bli slaktet for at min unge har masse leker og tøy. Jøsseland

Men kjære, du vil jo ikke ha svar! Iallfall virker det sånn på meg. Men Fisher price har masse flott i Little people-serien, så det kan være en idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med opplevelser?

Billetter til tusenfryd/legoland/badeland/dyrepark etc...?

Så kan dere printe ut et kort med bilder fra pc og skrive at neste lørdag skal vi reise dit...

Og det opptar jo ingen plass i stua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnement på en tegneserie, en bok f.eks. et minileksikon, en dvd, cd med musikk, tegne- og malesaker, en kosebamse, et musikkinstrument, liten fiskestang, fotball, spill...lista er lang, men en toåring ser ikke på pris.

Er han ikke begynt å samle på steiner enda, kan du kjøpe noen steiner og en settekasse, så har han en start pluss en bok om steiner. Det du gir kan være med på å forme hans videre interesser så sant du selv engasjerer deg litt hvis du gir noe som kan bli hobbyrelatert. Dette finner du sikkert ut av. Hvis barnerommet er fylt med leker, skapene fulle av klær, ville jeg satset på noe som han kan samle på. En toåring kan ikke ta vare på tegneserier, men steiner skal det mye til for at han ødelegger. Pluss at det er så mange fine steiner og er dekorativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har dere ikke plass til en ny gave, så har dere jo ikke plass. Det er ikke noe å gjøre med det. ;D

Et badebasseng i hagen da? Om dere har plass i hagen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

En CD med noe morsom musikk er jo et godt tips. Ellers har jeg brukt Alveslottet.no mye til å finne gaver når jeg har stått litt fast, der har de mye moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

En 2-åring vil ikke huske hva han få på bursdagen sin, så om han får en stor eller liten ting er ett fett. Værre blir det når han blir så stor at han krever større dyrere ting ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt hva som var populært da mine var 2 år, men et lekekjøkken med utstyr var populært! Kjøpte også lekemat i plast så de hadde noe å kokkelere med:-)

Likedan en barnecdspiller med mikrofon så de kunne synge med. Og noen fine barnecd-plater såklart!

Hva med kitt? Sånn de kan forme figurer med. Står såklart helt stille hva det heter, men det er med endel utsyr i pakkene.

Har han stort rom? For da kunne kanskje minihoppeslott eller miniballbinge som du får kjøpt bl.a på BRleker være noe.

Jentene mine var og glad i disse store nobbyperlene en får kjøpt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå husker jeg ikke helt hva som var populært da mine var 2 år, men et lekekjøkken med utstyr var populært! Kjøpte også lekemat i plast så de hadde noe å kokkelere med:-)

Likedan en barnecdspiller med mikrofon så de kunne synge med. Og noen fine barnecd-plater såklart!

Hva med kitt? Sånn de kan forme figurer med. Står såklart helt stille hva det heter, men det er med endel utsyr i pakkene.

Har han stort rom? For da kunne kanskje minihoppeslott eller miniballbinge som du får kjøpt bl.a på BRleker være noe.

Jentene mine var og glad i disse store nobbyperlene en får kjøpt nå.

Takk for mange gode ideer. Var å kikket på kjøkken, men det var for det meste i jente form aktig, dersom man skulle ha hele kjøkken og ikke bare komfyr.

Vi kjøpte en kanin med alt utstyr vi. Han er vanvittig glad i dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjæledyr til barn er egentlig ikke det smarteste :sjenert: Vi fikk kaniner når vi var mellom 7 og 14 år(fire barn-fire kaniner). Det endte jo opp med at min mor måtte ta seg av dem helt til hun var så drittlei at det halve kunne vært nok....

En katt ville jeg sett på et bedre alternativ- en trenger liksom ikke å rense noe bur osv :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...