Gå til innhold

Var det baby'n, eller?


Spent...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 16 uker på vei, og i går kveld merket jeg en form for "boble" som sprakk, noe som "kilte", følte litt som jeg hadde en sommerfugel i magen, kun på den ene siden (nederst i magen). Kan jeg allerede ha merket baby'n? Er førstegangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok babyen ja :)

Men er ikke dette litt tidlig? Leste litt om det etter det skjedde, og mange merker ikke noe før i uke 20..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette litt tidlig? Leste litt om det etter det skjedde, og mange merker ikke noe før i uke 20..! :)

Det finnes ikke noe fasit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente også sånt i uke 16, faktisk litt tidligere også, så det er ikke umulig. ;)

Spennende :) Var veldig artig, selv om det varte kanskje i 10 sek, men hva er det man egentlig kjenner? Noen som vet? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente den også i uke 16, men føltes som en våt fisk som gned seg inntil innsiden av livmoren min. Ca to uker senere kom det et solid spark som ikke var til å ta feil av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å kjenne bevegelser i uke 16, så det var nok det du kjente.

Du spør hva man egentlig kjenner. Det er jo bevegelsene til babyen som blir registrert av livmorveggen, som igjen forplanter følelsen i nervetråder i bukveggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...