Gå til innhold

Yes, I can?


Frøken Smilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye:

Ja, prøv Zumba! Det ER kjempegøy :)

Hm, nå er det nesten så jeg vurderer å melde meg på zumba i morgen tidlig, bare for å se om det virkelig ER kjempegøy ;) Hm, får tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god ide.. For det første finner du ut hva du virkelig mener om det, og for andre så utfordrer du deg selv litt og prøver noe nytt som du kanskje ikke helt ville i utgangspunktet.

Og kanskje digger du det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres utrolig gøy ut!! Jeg ville meldt meg på!! Kunne ønske selv jeg hadde et treningssenter mer tilgjengelig...

Når det gjelder styrketreningen din - så skal jeg prøve så godt jeg kan å gå i dine fotspor... Du er virkelig flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, meld deg på i morgen :jepp: Jeg syntes Zumba hørtes skikkelig teit ut, til en venninne dro meg med. Og jeg ble frelst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg dro til treningssenteret i dag, rett før søndagszumbaen, med den intensjon om å få den med meg. Vel, det ble med tanken (og en sykkel- og styrkeøkt, might I add), da det viste seg at timen en er så populær at den var FULL ti minutter før start?! Yaiks! Jeg stod litt og så på dem gjennom vinduet i en pause, og kan vel ikke helt si at jeg ble solgt. Men vi får se, jeg skal prøve en gang (vi får se om jeg orker å stå SÅ tidlig opp første høstferiedag at jeg får den med meg i morgen :P) før jeg uttaler meg mer.

Jeg tok som sagt en sykkel- og styrkeøkt i stedet. Tråkket en mil på 25 minutter, før jeg tok utfall med 5 kg i hver hånd (som nå begynner å bli for lett det også! Woho!!) og knebøy på bosuball. Sistnevnte er ikke lenger noen utfordring, så jeg tenkte å prøve knebøy på ett ben. Forsøkte først på bosuball. Og la meg bare få si: Hahahaha! Jeg falt rett av! Så jeg prøvde uten. Det er vel ikke til å stikke under stol at jeg må trene liiiiiittegranne mer styrke i bena før jeg kan si at jeg mestrer det :sukk: Det gikk over hode ikke bra, jeg kommer jo ikke ordentlig ned en gang, for ikke å snakke om opp igjen. Huh. Tok 100 magerepetisjoner i stedet, da, bare for å få opp selvtilliten litt ;) Magemuskler er vel sånn omtrent de eneste musklene jeg med sikkerhet kan si at jeg har, så det er alltids greit å kunne ty til noen situps for å få opp motivasjonen. Jaudå.

Høstferie nå, og jeg skal være "alene hjemme" på dagtid frem til torsdag. Satser på noen formiddagsøkter i morgen, tirsdag og onsdag. Har allerede avtalt fitness fusion med treningsvenninnen på tirsdag formiddag, og så planlegger jeg en løpeøkt i morgen formiddag. Ute, hvis været er bra (selv om duste-gsport ikke hadde sånne løpesko som jeg vil ha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder styrketreningen din - så skal jeg prøve så godt jeg kan å gå i dine fotspor... Du er virkelig flink! :)

Oi, takk!! Det var skikkelig motiverende å høre, kjente jeg fikk lyst til å bli enda litt flinkere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du vil gi Zumba en tjans.. jeg ble hel frelst.. men betyr vel ikke at alle må bli det. Kjedelig at det var fult når du først skulle prøve. Men håper du får prøvd det en annen dag, hadde vært gøy å høre hva du synes ;-)

Ellers hørtes det deilig ut med litt sykkel og styrke på søndagen, må si du er flink!!

Nyt høstferien! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det er sikkert rart å se på :) Men man skal ikke skue hunden på hårene som du vet :lol: Knebøy på et bein, det skal jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miraklenes tid er ennå ikke forbi: Smilla har prøvd zumba!! Ettersom jeg var lys våken FØR samboers klokke kimte i morges, bestemte jeg meg like godt for å hive meg med i dag. Det er bedre å kaste seg uti enn å gå langsomt, eller noe sånt? ;)

Skolens høstferie innebærer tydeligvis at det er litt flere (nybegynnere?) på morgentimene enn vanlig, men det var allikevel ikke noe problem å få plass i dag. Så jeg fant meg en liten krok langt bak og lot det stå til. Og ristet og hoppet og spratt og ... ja, det meste.

Og mislikte det sterkt! :(

Sorry, jenter, men det der er ikke noer for meg! For det første blir jeg for opphengt i trinnene, for det andre er ikke musikken helt "meg", og for det tredje var det ikke høy nok intensitet for meg. Da vi var ferdige, følte jeg meg så vidt oppvarmet, og måtte gå og løpe 20 minutter på elipsemaskinen og ta litt armøvelser etterpå, bare for å føle at jeg hadde trent ...

Jeg tror jeg skal holde meg til litt andre type timer, jeg, så kan de som liker å danse holde seg til zumba. Ugrasiøse mennesker som meg får ta oss av de andre timene ;) For det skal de ha, da: de som fikk til trinnene og sånn, så superelegante ut! Men jeg er som sagt ikke helt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, men da har du i allefall prøvd! :jepp: Bra jobba! Når jeg er på Zumba er det så høyt tempo at jeg føler at jeg kommer til å dø litt, og sjekker klokken innimellom fordi jeg håper at det er over snart. Samtidig som jeg har det veldig moro. Men så synes jo jeg at det er veldig gøy å danse og da ;)

Imponert jeg, over at du har vært så tidlig oppe, og både trent Zumba, elipsemaskin og armøvelser. Og det på en mandag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert jeg, over at du har vært så tidlig oppe, og både trent Zumba, elipsemaskin og armøvelser. Og det på en mandag! :ler:

OG jeg har høstferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All cred til deg for å ha prøvd Smilla! Knallbra :) Det hjelper nok på at man liker å danse og liker musikken, synd det ikke var noe for deg. Sliter man litt med koreogfrafi, blir det ikke så bra treningseffekt. Personlig brenner jeg lett like mye på Zumba som på en spinningtime, så det er effektiv fat-burning..

Høres herlig ut med ferie, utrolig smart og herlig å starte feriedagene med trening.. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med Zumba-testing!! :klappe:

Nå kan du iallefall krysse det av "Ting å gjøre før man dør"-lista di, om det kan være en trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelia: Jeg synes i utgangspunktet ikke at det er så ille med koreografi, men jeg liker det nok litt enklere, ja. Godt Elixia har timer som passer for meg også, da :)

Tarantella: Haha, ja, der sa du noe! "Prøve zumba. Check!" :D

I dag har jeg vært på fitness fusion igjen, og jeg liker disse timene bedre og bedre! I morgen er det cardio combat igjen -ukens treningshøydepunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cardio combat er kondisjonstrening med elementer fra boksing, så vi slår i luften og sånn ;) Mye løp, slag og spark. Jeg liker det!

Men det spørs om det blir i dag ... endte på rødvinsgaleien med en venninne i går, og er ikke helt i form i dag, kan du si ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, rødvinsfylla midt i uka! :hjerte:

Jah! Veldig gøy i går. Ikke fullt så gøy i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...