Gå til innhold

Knokler i ryggen som forskyver seg


Green Lady

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med dårlig rygg, og mange av knoklene i ryggen glir ut på siden. Merker i skrivende stund at det verker i den ene, så den er sikkert ute på oppdagelsesferd eller noe. Har fått fikset på det flere ganger før, problemet er bare at etter noen uker, så har knoklene sklidd ut igjen. Hvorfor skjer dette? Hva kan gjøres?

Kan i samme slengen si at jeg sliter med både skuldre og nakke, ekstreme muskelknuter i skuldre og stiv nakke, men dette er også sånn som kommer tilbake kort tid etter behandling. Har ellers en meget svai rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Nå vet ikke jeg hvor du har gått til behandling hen, men jeg anbefaller naprapat. De kan "knekke" den på plass og masserer musklene rundt og gi deg veiledning om trening.

En grunn til at det kan skli tilbake er bla slappe muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egen hest, og rir dermed hver dag. Dette er trenig som skal styrke musklaturen i ryggen, men må jeg også drive annen trening i tillegg? (jeg er treningssky, men kunne kanskje vurdert det om det stod om liv og død). Har vært borti homeopater og massører (som går på triggerpunkter), og har blitt kjempefin i en liten stund, men litt etter litt glir det ut igjen. Prøver å ha en god holdning og sitte rett, men med en svai rygg er det ikke alltid så behagelig. Stod stille i en time i går, og fikk kjempevondt i ryggen. Satt meg ned, og prøvde å bøye meg fremover for å la det slippe opp litt, men det gjorde enda vondere. Men satt sånn til det etterhvert slapp. Rart altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men har du blitt "knekt" på plass i tillegg til massasjen? For det er det som må til. Men fortsatt så kan det skli ut igjen etter en stund.

Trening av ryggen er det som må til etter at det er "knekt" og løst opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...