Gå til innhold

Slappe og ødelagte pupper etter fødsel


Gjest Stella

Anbefalte innlegg

Gjest Stella

Hei. For noen år siden, har jeg fått et barn og allerede mens jeg var gravid, begynte puppene mine å endre seg slik, at etter fødselen så de liksom helt ødelagte ut. De så ut som to vrengte tomme lommer :( med svære brystvorter. Så, siden dette var ikke mulig å gjøre noe med (trening funker ikke i slike tilfeller), så har jeg vært og satt inn implantater. Da ble det mye bedre selv om jeg kan ikke gå uten bh. Men pga at jeg er ganske slank og har nesten ingen fettlag, så kantene på implantater kan kjennes inne i kloften.

Nå har jeg vært fem år alene fordi at jeg tør rett og slett ikke å kle av meg foran en mann. Eksen min oppdaget med en gang at jeg hadde implantater, og det var bra pinlig, har ikke lyst å komme over en som kanskje sårer meg uheldig.

Som sagt, så er det flere år siden jeg hadde sex med en mann og jeg tør fremdeles ikke å kle av meg på grunn av dumme pupper :(... Er det noen gode råd å få? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt ut implantatene og utført et brystløft istedet! Fortsatt dine pupper, men de strutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella

Jeg ville tatt ut implantatene og utført et brystløft istedet! Fortsatt dine pupper, men de strutter :)

Det vil ikke hjelpe, uten implantater de er helt helt tomme, det er bare hud igjen. To hudposer som henger på et stort avstand fra kverandre. Ikke noe å løfte altså. Og det er bare meg som har fått det etter graviditet og fødsel, både mor og begge søstrene har ikke dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjære deg. Jeg er enig med bruker over meg.

Men fine bryst vil ikke nødvendigvis gjøre livet ditt bedre; Selvtillit og selvfølelsen må du gjøre noe med selv.

Kanskje du kan lære deg å leve med de puppene som de er?

Ellers synes jeg du kan tenke på en brystløft med stoltheten i behold. Dette koster tid og penger, så du må tenke nøye på det.

Er det ikke litt leit å ikke tørre å kle av seg pga bryster?

Er det en mulighet for deg å lære deg å være trygg selvom?

Hva vil du selv?

Hilsen Eva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La du implantatet under eller over muskel? Rund eller anatomisk form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Du skriver også at du er veldig slank og har lite fettlag. Kanskje det hjelper å gå opp noen kilo?

Jeg har det med å fyke litt opp og ned i vekt, og det første som kommer og går hos meg, er størrelsen på puppene.

Men det er min kropp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella

La du implantatet under eller over muskel? Rund eller anatomisk form?

Legen rådet meg å legge under muskel og runde, fordi at det er virkelig så ødelagt. Han sa at det blir verre om implantatet skal ligge under, det ville vises nemlig og anatomiske passer heller ikke.

Når det gjelder hva jeg selv vil, så aller mest vil jeg ha en kjæreste uten å måtte skamme meg.

Men ideen med å fjerne silikon og heller ta et løft kanskje er ikke så dum, jeg skal tenke på det, kanskje bedre det ja, da får jeg jo forhåpentligvis følsomhet i brystvortene tilbake. Tenkte liksom ikke på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg jo forhåpentligvis følsomhet i brystvortene tilbake. Tenkte liksom ikke på det selv.

Det gjør du nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenker Novadamen er inne på noe når hun sier ut med implantat og ta et skikkelig løft. Akkurat gjort det selv og jeg kan så vidt beherske meg for å ikke vise dem frem på butikken så fine er de! :0D

Finn en god lege og hør du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella

Tenker Novadamen er inne på noe når hun sier ut med implantat og ta et skikkelig løft. Akkurat gjort det selv og jeg kan så vidt beherske meg for å ikke vise dem frem på butikken så fine er de! :0D

Finn en god lege og hør du.

Å? :) er så glad på dine vegne! Får jeg lov å spørre? Hadde du også ødelagte bryster? Om jeg gjør det, kommer jeg vel fra størrelse B (nå) til ca null :ler:

Og tusen takk NovaFlare, det var kanskje genialt :!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å? :) er så glad på dine vegne! Får jeg lov å spørre? Hadde du også ødelagte bryster? Om jeg gjør det, kommer jeg vel fra størrelse B (nå) til ca null :ler:

Og tusen takk NovaFlare, det var kanskje genialt :!

Jeg hadde vanlige ferdigammede fuglehundører. 70E Ikke noe spektakulært feil med dem annet enn at de hang og hadde strekkmerker. Når jeg rullet dem opp måtte jeg ha solid BH med gode stropper, og da kollapset de nederst i skåla som to våte kattunger.

Jeg trodde at jeg skulle få små biestikk ved løft uten innlegg. Men størrelsen er nøyaktig som før, faktisk virker de større (!) fordi de er helt faste og ca 17 år igjen! Det kommer an på hvor mye brystvev som er igjen. Altså kjertelvev. :oD Må fortsatt ha en 70E alternativt 75D som er lettere å få tak i.

Og tenk deg litt om, små faste PENE pupper. Eller store falske (vonde?) og synlig kunstige som kan gi deg trøbbel senere? En mann ville definitivt valgt små søte vanlige pupper. Garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella

Vonde? ja, vondt å ligge på magen, vondt å springe. Vondt eller nærmere ubehagelig å bli berørt i bryster.

Om jeg går fra B til A (har veldig lite kjertelvev igjen), så gjør det ikke så mye. Tusen takk for din historie og inspirasjon! Skal bestille konsultasjon på mandag jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vanlige ferdigammede fuglehundører. 70E Ikke noe spektakulært feil med dem annet enn at de hang og hadde strekkmerker. Når jeg rullet dem opp måtte jeg ha solid BH med gode stropper, og da kollapset de nederst i skåla som to våte kattunger.

Jeg trodde at jeg skulle få små biestikk ved løft uten innlegg. Men størrelsen er nøyaktig som før, faktisk virker de større (!) fordi de er helt faste og ca 17 år igjen! Det kommer an på hvor mye brystvev som er igjen. Altså kjertelvev. :oD Må fortsatt ha en 70E alternativt 75D som er lettere å få tak i.

Og tenk deg litt om, små faste PENE pupper. Eller store falske (vonde?) og synlig kunstige som kan gi deg trøbbel senere? En mann ville definitivt valgt små søte vanlige pupper. Garantert.

Men da hadde du i utgangspunktet "store" pupper, selv om de hang og slang.

Det er verre for oss som ikke hadde så store fra før av, jeg hadde b-cup (ble målt til dd-cup under graviditeten, selv om de ikke vokste noe særlig) og har gått ned til en liten a-cup etter avsluttet amming. De henger ikke, til det er de for små, men de har mista fastheten som gjorde at de så ut som to runde hveteboller, så når jeg ligger på rygg flater de fullstendig ut.

Så for meg ville ikke et brystløft gjort store forskjellen.

Og store, vonde pupper skriver du? Selv om man legger inn silikon trenger man ikke overdrive, og det vonde går over etter noen dager.

De færreste opplever trøbbel med silikonpupper nå, og har i tillegg livstidsgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei! Er det sånn at man MÅ ha født barn etc. for å kunne utføre brystløft?

Jeg gikk opp endel i en periode av livet, og gikk det raskt ned igjen, noe som førte til strekkmerker og slapp hud både her og der...

Jeg er bare 23, men puppene mine er det verste jeg har sett. De henger rett ned uten BH, og jeg klarer ikke finne noe som passer lenger, fordi huden bare tyter ut overalt. Masse arr og strekkmerker har jeg også. Hvor mye koster slike brystløft egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei man må absolutt ikke ha født barn! Men det lønner seg å ha gjort det. For ønsker du barn, så kan svangerskap og amming gjøre hele operasjonen til bortkastet. Og dessuten kutter de over melkegangene når de opererer slik at det kan bli for vanskelig å få melken ut om du ønsker å amme.

Jeg betalte 34tusen for mine for tre uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men da hadde du i utgangspunktet "store" pupper, selv om de hang og slang.

Det er verre for oss som ikke hadde så store fra før av, jeg hadde b-cup (ble målt til dd-cup under graviditeten, selv om de ikke vokste noe særlig) og har gått ned til en liten a-cup etter avsluttet amming. De henger ikke, til det er de for små, men de har mista fastheten som gjorde at de så ut som to runde hveteboller, så når jeg ligger på rygg flater de fullstendig ut.

Så for meg ville ikke et brystløft gjort store forskjellen.

Og store, vonde pupper skriver du? Selv om man legger inn silikon trenger man ikke overdrive, og det vonde går over etter noen dager.

De færreste opplever trøbbel med silikonpupper nå, og har i tillegg livstidsgaranti.

Absolutt korrekt det du sier. Men det er og blir en avveining mellom positive og negative sider. Mulige komplikasjoner og det at livet og kroppen endrer seg over tid. Eller flaksen om du aldri merker noe til det.

Og slik som meg så kan du bli overrasket over hvor mye vev du faktisk har etter en evnt operasjon. Selv om du har små pupper!

Jeg tror faktisk også at en god lege vil kunne gi et individuelt råd ut i fra det utgangspunktet du har. Jeg er ikke prinsippielt imot silikon, så om legen sier at du ville komme best ut MED innlegg, så gå for det.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest simsam

Hmm... Du skriver også at du er veldig slank og har lite fettlag. Kanskje det hjelper å gå opp noen kilo?

Jeg har det med å fyke litt opp og ned i vekt, og det første som kommer og går hos meg, er størrelsen på puppene.

Men det er min kropp da...

Det tenkte jeg også på,

man må jo ha litt fett for å ha pupper,

huden hun har er jo bare pga puppene vokste pga melkeproduksjonen,

så om hun vil ha pupper - så må hun rett og slett få litt mer fett på kroppen.

Trnger ikke bli feit, bare få litt mer... men spørs hvilken kroppstype hun har, ikke alle har like lett for å legge på seg.

Selv har jeg fra naturen store pupper,

er ikke feit, men tjah kvinnelige former kan man kalle det :)

Syns ikke puppene forandret seg særlig verken da jeg fikk baby eller etter, men sikkert pga de allerede var store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en sånn konsultasjonstime hos flere klinikker, og hør hva de sier ang løft og slik :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det blir vanligvis veldig store, lange og stygge arr på puppene ved brystløft. Enhver mann vil se at de puppene er operert, bare så du er forberedt på det. En slik operasjon vil derfor ikke løse ditt sjenanseproblem ved å være naken sammens med en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det blir vanligvis veldig store, lange og stygge arr på puppene ved brystløft. Enhver mann vil se at de puppene er operert, bare så du er forberedt på det. En slik operasjon vil derfor ikke løse ditt sjenanseproblem ved å være naken sammens med en mann.

Nei det stemmer ikke. Noen tenderer mot å danne stygge arr, men de aller fleste ender med en hvit enkelt strek over tid.

http://www.smartplasticsurgery.com/breastlifts_ba.html Bilder av hundrevis av forskjellige kvinner med alle mulige resultater, gode og dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...