Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2011 #1321 Del Skrevet 16. mai 2011 Jenter, ser det ut som om jeg kommer meg ut på byen ikveld?? NEI! Jeg sitter altfor godt i sofaen. Begynner til og med å gjespe!! Ikke bra... Jaja, da slipper jeg å være fyllesjuk imorgen! Hehe, det blir ikke alltid som man har tenkt seg Jeg ser fram til å våkne uthvilt og klar i morgen i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1322 Del Skrevet 16. mai 2011 Hehe, det blir ikke alltid som man har tenkt seg Jeg ser fram til å våkne uthvilt og klar i morgen i alle fall! Du har helt rett!! Er litt spent på om jeg blir vekt av skolekorps. de øvde et par ganger i område igår, hørte jeg. Det ligger nemlig en skole lengre nedi gata her. Kanskje høre med venninna mi når man skal møtes imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. mai 2011 #1323 Del Skrevet 17. mai 2011 God 17. mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #1324 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, jenter! Håper dere får en kjempefin 17.mai!! Nå skal jeg i parken og grille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. mai 2011 #1325 Del Skrevet 17. mai 2011 Så koselig med grilling i dag var du i byen og så på toget? Du var lur som ikke dro ut i går og slapp fyllesyke. Lenge siden jeg har vært SÅ dårlig. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1326 Del Skrevet 18. mai 2011 Snakk om å være trøtt idag.... Hjelp altså.. Tror dette kan bli en LANG dag på jobb!! Også ha hodepine i tillegg. Ikke bra. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. mai 2011 #1327 Del Skrevet 18. mai 2011 Da er vi to trøttinger! Klarte ikke komme meg på jobb før 9, så da må jeg sitte her helt til 17 - og det virker nesten litt uoverkommelig akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 18. mai 2011 #1328 Del Skrevet 18. mai 2011 Trøtt her også... akuratt som 2 mandager denne uka Hang in there girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 18. mai 2011 #1329 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er også trøtt i dag, enda jeg tok relativt tidlig kvelden i går. Hadde heldigvis ikke så mye forelesninger i dag, så har kommet meg hjem allerede. Vurderer å ta en liten lur. Føler med dere som har lange dager på jobb nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1330 Del Skrevet 18. mai 2011 1 1/2 time igjen på jobb!!! Tror jeg skal ut og kjøpe meg en og noe godt å spise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. mai 2011 #1331 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er også skrubbsulten, og det halvannen time til jeg slutter også... Frister å ta en tur ut i sjokoladeautomaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1332 Del Skrevet 18. mai 2011 Det ble en tur på BIT her. Kaffe mokka & sjokolade crossaint. Under 30min igjen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 18. mai 2011 #1333 Del Skrevet 18. mai 2011 Uff, er så fælt når man sitter sånn å kikker på klokka, og omtrent teller ned sekundene før man får gått. Men NÅ er du ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1334 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Dette har jeg sett på hittil: Gårsdagens Paradise Hotel: Check Ny episode av Army Wives: Check Sesongavslutningen av Gossip Girl: Check Nå tenkte jeg at jeg bare skulle ta oppvasken...... før jeg skal se: En episode av One Tree Hill: Dagens Paradise Hotel: Endret 18. mai 2011 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. mai 2011 #1335 Del Skrevet 18. mai 2011 Digg med en tv-kveld :-) Da kobler man liksom av. Hva er army wives? Jeg er fortsatt hekta på fucking åmål jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1336 Del Skrevet 18. mai 2011 Vet dere hva jeg har funnet ut av?! At jeg ønsker meg oppvaskmaskin. Jeg er lei av å vaske opp! Så når jeg en vakker dag skal pusse opp kjøkkenet mitt, så skal jeg ha oppvaskmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 18. mai 2011 #1337 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Army Wives har heller aldri jeg sett. Er det bra? Jeg kan ikke fordra Paradise Hotel, har aldri klart å se en hel episode! :gjeiper: Fucking Åmål, er ikke det en film? Edit: Så oppvaskamaskinkommentaren. Jeg vil også ha oppvaskmaskin! Hadde det der jeg bodde før, og savner det skikkelig. Blir så himla rotete uten, og å vaske opp er noe herk! Endret 18. mai 2011 av Pantherinae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1338 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva er army wives? På norsk tror jeg serien kalles: KONEKLUBBEN Handler om flere kvinner som er gift med menn som er i millitæret. Elsker den serien! Skikkelig jenteserien men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1339 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Har du hatt det før, så skjønner jeg at du savner det. Samme med vaskemaskin. Jeg er vant til å bruke vaskekjelleren. Men allikevel.. Hm... Vet ikke hva jeg hadde valgt om jeg måtte velge mellom vaskemaskin og oppvaskmaskin? Endret 18. mai 2011 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 18. mai 2011 #1340 Del Skrevet 18. mai 2011 Valget mellom vaskemaskin og oppvaskmaskin ja, den var tricky... Her har jeg ikke plass til noen av delene, så lite aktuell problemstillingi grunn. :gjeiper: Men tror faktisk nesten jeg savner vaskemaskin mest, nå har jeg vaskekjeller i ett annet bygg i kvartalet, så må ned og ut et par hundre meter. Det er ikke noe særlig. Når jeg blir stor, og får meg hus, da skal jeg har vaskerom! Stort ett så jeg kan tørke klær der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg