MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1301 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg skulle nesten ønske at jeg hadde fri imorgen. Men det gjør ikke noe å jobbe. Kan hende det blir stille siden det er 17.mai dagen etter. Men begynner heldigvis ikke kl 8. Så kan sove 2 timer lengre. Ikke verst. Lurer på om det blir noe drikking på kvelden imorgen. Litt vanlig å drikke natt til 17.mai. Kanskje mest når man er yngre og russ men... Regner med at jeg hører med folk på jobb om det er noe interesse. Men nå skal jeg legge meg og se ferdig filmen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2011 #1302 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har planer om å trene etter jobb og dra hjem og slappe av i kveld. Ingen drikking på meg! Frister lite etter helgens eskapader egentlig, og det er kanskje like greit. Da er jeg nok mer frisk og opplagt i morgen til frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1303 Del Skrevet 16. mai 2011 Da har jeg kommet på jobb. Fy søren, jeg er trøtt og fortsatt støl!! Håper denne dagen går fort! Ikke bra å sovne seint og våkne 1 time før vekkeklokka skal ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1304 Del Skrevet 16. mai 2011 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. mai 2011 #1305 Del Skrevet 16. mai 2011 :cry: ??? Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 16. mai 2011 #1306 Del Skrevet 16. mai 2011 :cry: Dårlig dag på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2011 #1307 Del Skrevet 16. mai 2011 :cry: Hva skjer? Har det skjedd noe? Uansett hva: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1308 Del Skrevet 16. mai 2011 Takk, jenter!! Dere er snille!! Kranglet med ei venninne. Synes liksom vi vokser mer og mer fra hverandre. Jeg hører nesten aldri fra henne lengre. De siste par ukene er det bare jeg som har tatt kontakt. Vanligvis snakker vi sammen nesten hver dag. Så når jeg spurte hva som var galt idag. Så ga hun skylda til meg. Jeg gjorde ikke ditt og datt. Da ble jeg forbannet og lei meg. Hun kan ikke forvente sånn og sånn av meg når jeg ikke får noe tilbake. Vet ikke om og når jeg hører fra henne igjen. Men hun får gjøre en innsats om hun vil være venner. Vi har liksom kjent hverandre siden vi var små. Nå har jeg akkurat spist middag. Er så klar for å IKKE sitte hjemme ikveld men gå ut på byen. Spesielt siden jeg ikke dro ut på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 16. mai 2011 #1309 Del Skrevet 16. mai 2011 Huff kjenner til den der. Har delvis kuttet ut et par venninner selv, fordi jeg ikke gidder å være den eneste som tar iniativet hele tiden. Og når jeg ikke tar kontakt på lenge (og det er tre ganger så lenge siden noen av de tok kontakt), så blir de sure. Dette er et par stykker som jeg har vokst veldig fra, de er like gamle som meg, men har knapt forandret seg siden vi møttes på ungdomsskolen. Vokser man veldig fra hverandre, har man det like greit uten. Siden vi har vært venner så lenge, har jeg prøvd å opprettholde på det grunnlaget alene, men det fungerer jo ikke i lengden. Så da er det egentlig like greit å bare la det være. Håper det løser seg for dere, uansett om det går ene eller andre veien. Ta deg en tur på byen og kos deg i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. mai 2011 #1310 Del Skrevet 16. mai 2011 Huff.. kjenner til det Miss Stiles..... Selv har jeg avbrutt kontakt med 3 venninner, hun ene av dem var jeg bestevenninne med fra barneskolen og ut videregående..... Men men..sånn går det ! Jeg ser nå i ettertid at jeg har det bedre uten slike falske venninner, som går bak ryggen på en, baksnakker, blir sammen med X kjærester av venninner etc... Vet at de er de samme som de var 3 år siden, og at jeg har utviklet meg noe voldsomt i riktig rettning. Alt skjer for en grunn mener jeg også.. Håper det ordner seg Miss Stiles. Kos deg på byen ikveld Hadde selv lyst å gå ut igjen idag, men skal ha frokost her i morgen tidlig kl.8, som jeg skal arrangere.. Så må være opplagt.. Blir en lang dag med besøk og lunsj se tog osv.... kooos deg vel undt !!!! ta en drink for meg flørt litt å bare kos deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1311 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg vil ikke bryte kontakten med henne. Hun er den eldeste venninna jeg har. Tror ikke hun vil det heller. Fordi ellers hadde hun sagt det. Hun er ganske direkte. Hun klager over at vi aldri finner på noe lengre. Det vet jeg men hun spør jo aldri om vi skal gjøre noe sammen lengre. Da synes jeg at det blir feil å klage over det. Greit hun er gift, og har aldri vært singel. Eller ikke over en lengre periode. Så det er ikke alltid like enkelt å snakke med henne om singelliv. Blir bare så innmari irritert over at hun gir meg skylda for at ting ikke er som det var før lengre. Vi er da to stk i dette vennskapet. :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 16. mai 2011 #1312 Del Skrevet 16. mai 2011 Ok, da blir det jo litt annerledes fra min situasjon ihevrtfall. Sa du til henne det du skriver her? Hva svarte hun isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. mai 2011 #1313 Del Skrevet 16. mai 2011 Det høres ut som dere trenger en skikkelig samtale, og kanskje bli enige om "kjøreregler" for vennskapet. Min aller beste venninne, som også er en av de jeg har kjent lengst, lever et vidt forskjellig liv fra meg med mann, to småbarn og hus på "landet". For oss fungerer det helt fint, men vi har både utviklet et mønster i vennskapet begge er fornøyde med, samt at vi er flinke til å snakke om (og le av) forskjellene. Jeg tror at hvis man er åpne på sånne ting, er det mye lettere å få vennskapet til å fungere over lang tid. Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1314 Del Skrevet 16. mai 2011 Ok, da blir det jo litt annerledes fra min situasjon ihevrtfall. Sa du til henne det du skriver her? Hva svarte hun isåfall? Ja, det gjorde jeg. Spurte henne hva hun tenkte skulle skje nå. Om ting til å gå som vanlig eller om ting skulle forandre seg og bli bedre igjen. Det hadde hun ikke hatt tid til å tenke på enda. Da gadd jeg ikke svare mer. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. mai 2011 #1315 Del Skrevet 16. mai 2011 Håper dere finner ut av det da... Dersom det er det begge vil ! Mye som kan gå galt pga manglende kommunikasjon! Hvert forold består av 2 parter.. Håper hun innser hva du mener..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1316 Del Skrevet 16. mai 2011 Det høres ut som dere trenger en skikkelig samtale, og kanskje bli enige om "kjøreregler" for vennskapet. Håper det ordner seg Du kan nok ha rett der ja... Men det er alltid så vanskelig å lage en avtale med henne. Bare vente litt og se om hun tar kontakt utover uka. Takk, det håper jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 16. mai 2011 #1317 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, det gjorde jeg. Spurte henne hva hun tenkte skulle skje nå. Om ting til å gå som vanlig eller om ting skulle forandre seg og bli bedre igjen. Det hadde hun ikke hatt tid til å tenke på enda. Da gadd jeg ikke svare mer. Herregud. Jaja, da får hun vel litt å tenke på nå da. Forhåpentligvis. kan jo være at hun bare ikke har tenktså mye over det, bare falt inn i rytmen om at det er du som skal ta kontakt, uten at det egentlig er meningen at det skulle bli sånn? Ei god venninne av meg har fått mann og barn, og vi har derfor mistet en del kontakt, og vi pleide å snakke sammen omtrent hver eneste dag før. Vi har snakket om det, jeg forstår at det er mye med familien, hun forstår at det er mye med skoler og eksamen. Hadde vi ikke snakket om det på forhånd, hadde kanskje ting blitt vanskeligere enn de er. Akkurat som i et kjæresteforhold, er det kommunikasjon som er det viktigste. Er så utrolig enkelt å misforstå hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2011 #1318 Del Skrevet 16. mai 2011 Uff, skjønner det er kjipt, ja! Men det er jo som du sier; et vennskap er tosidig, ikke ensidig. Så hun må jo bidra hun også, hvis vennskapet skal bestå. Høres ut som at det kunne være en lur ide for dere å ta dere en ordentlig prat sammen, der du letter hjertet ditt for alt du føler, så håper jeg dere kan skvære opp og få det bedre etter det! Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1319 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg vet! Jeg skal la det gå noen dager. Nå har hun fått vite hva jeg tenker og føler, så skal hun få tenke litt på det. Se om hun tar kontakt!! Hun er gift og begynner å snakke om barn. Men vi har alltid lovt hverandre å ikke miste kontakten, bare fordi vi lever 2 forskjellige liv. Vet det er vanskelig men lov å prøve og håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1320 Del Skrevet 16. mai 2011 Jenter, ser det ut som om jeg kommer meg ut på byen ikveld?? NEI! Jeg sitter altfor godt i sofaen. Begynner til og med å gjespe!! Ikke bra... Jaja, da slipper jeg å være fyllesjuk imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg