MissStiles Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1281 Del Skrevet 14. mai 2011 Da har jeg spist frokost. Skal snart sette på 2 maskiner med klær. Idag er det klart for HOLMENKOLLSTAFETTEN med jobben. Både gruer og gleder meg. På kvelden er det selvfølgelig STOR fest. Som det alltid er med jobben. Gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. mai 2011 #1282 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til på Holmenkollstafetten i dag! Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. mai 2011 #1283 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til på etappen! Samma åssen det går - er jo festen som er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 14. mai 2011 #1284 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. mai 2011 #1285 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til kos deg på festen ikveld ikke minst!! Forresten, han fra jobb som du hooka opp med, som sa opp jobben - fant du ut hvorfor han skulle slutte?? Og det ble virkelig ikke noe mer med dere to altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1286 Del Skrevet 15. mai 2011 Takk skal du ha! Det gikk greit. Jeg sleit litt med etappen min men jeg fullførte. Men fy, som jeg merker det i beina idag at jeg har løpt. Festen var dessverre skuffende. Så jeg dro tidlig hjem og så på finalen i MGP. Nå skal jeg lage meg litt frokost. Spiste bare frokost igår, så er litt sulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 15. mai 2011 #1287 Del Skrevet 15. mai 2011 Du fullførte ihvertfall da! Satte meg for å se på MGP i går jeg og, men fy, så mye elendig musikk. Så jeg ga opp etterhvert og fant på noe annet. Fikk med meg vinneren da. Nå er det frokosttid her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1288 Del Skrevet 15. mai 2011 Lunsjtid snart. Hm.. Er litt sulten igjen. Litt rastløs idag, merker jeg.. Leiligheten ser ikke ut og jeg vet jeg burde rydde men har jeg lyst? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 15. mai 2011 #1289 Del Skrevet 15. mai 2011 Ble det noe spennende til lunsj? Jeg skal prøve meg på tomatsuppe til middag i dag! Nå spiser jeg iskald vannmelon. Det er noe av det beste jeg vet! Fått kommet i gang med ryddingen? Hjelper ofte å bare reise seg opp å sette i gang når det er ting jeg ikke vil gjøre. Er man først på bena og tvinger seg selv i gang, går det som regel greit. Også tar det alltid mye mindre tid enn hva man så for seg når man satt og utsatte det. Og så føles det så mye bedre etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1290 Del Skrevet 15. mai 2011 Ble det noe spennende til lunsj? Rundstykke med egg og bacon Jeg begynte å rydde. Ikke helt ferdig men har i hvert fall kommet igang. Jeg må få kastet en del papir som bare har ligget i gangen. Venta på å bli kasta. Også må jeg rydde bort klesvasken. Rart vær idag. Regn, sol, regn og sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 15. mai 2011 #1291 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja det er kjemperart vær. Jeg tenkte å gå i marka, men bare hvis det er sol, blir så vått overalt når det regner. Men ikke så lett å få bestemt seg i det været her. :gjeiper: Rydder du ferdig det siste så kan du sette deg ned å slappe av, eller gjøre noe morsomt, med god samvittighet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1292 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja det er kjemperart vær. Jeg tenkte å gå i marka, men bare hvis det er sol, blir så vått overalt når det regner. Men ikke så lett å få bestemt seg i det været her. :gjeiper: Nå begynte det å regne IGJEN!!!! Jeg tenkte akkurat at jeg skulle ta en tur ned på Joker men nei.... Kanskje senere, hvis det slutter å regne. Da setter jeg på en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 15. mai 2011 #1293 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja nå regner det skikkelig! Åh jeg prøver å komme meg igjennom et siste kapittel før jeg skal begynne på middag, men havna midt i en krangel på Kropp og Helse forumet så nå kommer jeg ingen vei... :gjeiper: Kos deg med film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. mai 2011 #1294 Del Skrevet 15. mai 2011 Vel overstått stafett! Hva synes du om GP-vinneren? Synes den var OK jeg, men blir nok nok en døgnflue som glemmes lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1295 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja nå regner det skikkelig! Tror du ikke det begynte å regne mer og mer. Pluss haggel når jeg gikk ut. JA!!! Da ble jeg glad. Heldigvis er butikken bare nedi gata her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1296 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva synes du om GP-vinneren? Synes den var OK jeg, men blir nok nok en døgnflue som glemmes lett. Nja, helt OK. Kunne vært verre sanger som vant. Hadde du nien favoritter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1297 Del Skrevet 15. mai 2011 Når jeg er rastløs, baker jeg. Så nå blir det baking i stedet for middag. Eller middag blir litt senere. Tester en ny oppskrift. Er litt spent. Synes deigen så litt rar ut. Men men.. Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. mai 2011 #1298 Del Skrevet 15. mai 2011 Nja, helt OK. Kunne vært verre sanger som vant. Hadde du nien favoritter? Hadde ikke det nei. Jeg var på fest i går, uten MGP, men vi så innspurten på avstemmingen på PC-en. Ikke like viktig å følge med når Norge ikke var med, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 15. mai 2011 #1299 Del Skrevet 15. mai 2011 Når jeg er rastløs, baker jeg. Så nå blir det baking i stedet for middag. Eller middag blir litt senere. Tester en ny oppskrift. Er litt spent. Synes deigen så litt rar ut. Men men.. Får se.. Hva bakte du ? Lagte selv en sjokoladekake idag jeg til 17.mai.. Min berømte oppskrift.. Det er den beste kaka ever, men sååå usunn, at jeg ikke en gang spiser den selv bare sukker, fløte, margarin......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1300 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva bakte du ? Sjokoladekake med flytende fyll inni. Ikke vanlig kake men på en måte nesten som brownies men ikke det heller. Faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg