Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. mai 2011 #1241 Del Skrevet 9. mai 2011 Du møtte en italiener? Aaaaaah, jeg er så misunnelig! Fortell da! Hvordan møtte du han etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1242 Del Skrevet 9. mai 2011 Skal du på jobb imorgen eller? Imorgen er det jobb! Jeg vil absolutt ikke! En uke ferie til, hadde ikke gjort meg noe. Jeg vet at jeg holder dere på pinnebenken nå. Lover å komme med mer om italieneren imorgen. NATTA, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #1243 Del Skrevet 10. mai 2011 Idag har jeg hatt opplæring i de nye arbeidsoppgavene. Jeg skal ha det resten av uka. Merker at det er en slapp stemning her. Jaja.. Nå er denne første arbeidsdagen etter ferien snart over. JUHU! Skal være sosial etter jobb. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 10. mai 2011 #1244 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvem er denne italieneren Miss Stiles??? Var det bare en flørt, eller en du skal treffe igjen? Bra du kom deg gjennom arbeidsdagen.. Skal du ha noe mer ferie i sommer eller? Kos deg med sosialisering! For en heeeerlig årstid sier jeg bare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. mai 2011 #1245 Del Skrevet 10. mai 2011 Spennende med nye oppgaver,virker det greit? Slapp stemning hos oss og,tror det er pga varmen. Utrolig hett for tiden. Kom igjen,hvem er italieneren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 10. mai 2011 #1246 Del Skrevet 10. mai 2011 Velkommen hjem, hyggelig å høre at du har hatt det fint venter også i spenning her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #1247 Del Skrevet 10. mai 2011 Dette har vært en skikkelig bra dag!! Jeg og ei venninne var ute på middag - en arrangert middag hvor man satt sammen med andre som man ikke kjent. Da ble vi litt kjent med de vi satt sammen med. Litt eldre enn oss men hyggelige. Til slutt fikk vi gratis middag & drikke. Ikke verst på en tirsdag!! Klager absolutt ikke. Men nå er det på tide å legge seg. Tidlig opp imorgen!! NATTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1248 Del Skrevet 11. mai 2011 God morgen, jenter!! Idag skulle egentlig gått på date med en fyr som jeg mailet og skrev litt med på msn før jeg dro på ferie. Men jeg avlyste. Snakket med han igår kveld etter at jeg kom hjem. Da spurte han om hva jeg tenkte om fysisk nærhet og om det var noe jeg savnet. Da skjønte jeg med en gang at han bare ville ha en kosevenn. Sånt gidder jeg bare ikke. Så da takket jeg nei. Like greit. Er så lei sånne gutter! Jaja.... Singellivet fortsetter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 11. mai 2011 #1249 Del Skrevet 11. mai 2011 God morgen, jenter!! Idag skulle egentlig gått på date med en fyr som jeg mailet og skrev litt med på msn før jeg dro på ferie. Men jeg avlyste. Snakket med han igår kveld etter at jeg kom hjem. Da spurte han om hva jeg tenkte om fysisk nærhet og om det var noe jeg savnet. Da skjønte jeg med en gang at han bare ville ha en kosevenn. Sånt gidder jeg bare ikke. Så da takket jeg nei. Like greit. Er så lei sånne gutter! Jaja.... Singellivet fortsetter!! Lenge leve singel livet miss stiles !!! Jeg nyyyter det, samme burde du Nå er det jo sommer og sol. Flørt i vei. Heller finne en type å kose med når vinteren kommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1250 Del Skrevet 11. mai 2011 Heller finne en type å kose med når vinteren kommer igjen Jeg vil ikke bare ha noen å kose med. Jeg vil ha en som er seriøs og som ikke dumper meg med en gang han har fått det han vil ha. Nemlig sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 11. mai 2011 #1251 Del Skrevet 11. mai 2011 Får håpe han dukker opp snart da.. Men det er jo alltid slik at en partner dukker opp når en på en måte ikke "prøver" å finne noen.. Når en klarer og bare trives i eget selskap og være lykkelig uten en partner..er da han dukker opp.. I allefall slik det er stort sett.. En tiltrekker seg da mennesker uten at en prøver.. var vanskelig og forklare! Hehe.. Hvordan har dagen din vært ellers Miss Stiles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1252 Del Skrevet 11. mai 2011 Får håpe han dukker opp snart da.. Hvordan har dagen din vært ellers Miss Stiles? Det håper jeg og. Men stresser ikke. Liker denne tiden av året. Våren og sommeren er det enklere å møte noen, synes jeg. Dagen har vært helt greit. Straks ferdig på jobb. Ut og kjøpe sportstøy. Jeg trenger en ny bukse/shorts. Til jeg skal løpe Holmenkollstafetten på lørdag. Din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 11. mai 2011 #1253 Del Skrevet 11. mai 2011 Det håper jeg og. Men stresser ikke. Liker denne tiden av året. Våren og sommeren er det enklere å møte noen, synes jeg. Dagen har vært helt greit. Straks ferdig på jobb. Ut og kjøpe sportstøy. Jeg trenger en ny bukse/shorts. Til jeg skal løpe Holmenkollstafetten på lørdag. Din dag da? Ooh.. nice gruer du deg eller gleder deg til stafetten??? Har du trent noe særlig, eller er du bare naturlig sporty av deg?? Dagen min har vært grei nokk... Litt kjedelig på jobb, men men.. Får bare fokusere på hva jeg skal ta meg til i sommer og evnt vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1254 Del Skrevet 11. mai 2011 Ooh.. nice gruer du deg eller gleder deg til stafetten??? Har du trent noe særlig, eller er du bare naturlig sporty av deg?? Klart jeg gruer meg! Trener svært lite. Skal se om jeg får syklet litt de neste dagene frem til lørdag. Men ellers tar jeg det som det kommer. Er ikke med for å vinne. Er med for å ha det gøy. Også er det stor fest på kvelden. Jeg fikk kjøpt meg treningsbukse. På tilbud på G-Sport. Fant til og med noen nye Sneakers som jeg har lyst på. Bare sjekke om jeg finner de billigere på nettet et sted ikveld. Ellers kjøper jeg dem imorgen. Nå er det middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. mai 2011 #1255 Del Skrevet 11. mai 2011 Venter fortsatt på å høre om italieneren :-) Var det en liten fling? Så mange rare menn du møter. Helt enig i at det er vanskelig å finne noen som ikke bare er ute etter sex. Og nettdating gjør at man blir veldig skeptisk. Ta deg en tur i en park,der er det mange kjekkaser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. mai 2011 #1256 Del Skrevet 12. mai 2011 Lykke til på lørdag, spreka! På jobben hos oss er vi litt for sent ute med Holmenkollstafetten, men nå er det snakk om Oslo Maraton. Leker litt med tanken på å bli med, men er langt fra sikker, da jeg er i svært dårlig joggeform. Nå er det heldigvis ikke før i slutten av september da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #1257 Del Skrevet 12. mai 2011 Venter fortsatt på å høre om italieneren :-) Var det en liten fling? OK da, jenter!! Jeg møtte italieneren 2.dagen. Først gikk jeg bare rett forbi, selvom jeg så at han pratet til meg. Men jeg var helt i min egen verden. Det var mens jeg gikk langs stranda. Etter en stund gikk jeg opp til veien igjen. Fordi jeg var på vei tilbake til hotellet. Også kommer han syklende forbi meg. Han sa: HEI. Så da begynte vi og prate. Vi gikk vel en halvtime eller noe. Hyggelig å prate med han. Engelsken hans var helt grei, så det gikk han å snakke. Etter at vi på en måte var kommet til enden av gata, så spurte han om jeg ville møtes igjen. Greit, tenkte jeg. Han fikk tlfnr mitt og sa at han ville ta kontakt senere på dagen. Et par timer senere så kom det en sms om når og hvor jeg ville møtes. Vi ble enig om tid og sted senere på kvelden. Første kvelden var hyggelig. Han kom med bil. Vi kjørte rundt og prata. Han viste meg litt mer av byen. Til og med et sted hvor man hadde DEN UTSIKTEN over byen. Veldig flott. Vi var sammen de neste 2 dagene og. Vi kjørte rundt, gikk tur, prata og gikk på cafè. Utrolig hyggelig. Holdt rundt hverandre, holdt hender og kysset. Det ble en del klining! Også møttes vi siste kvelden før jeg dro. Da gikk vi tur langs havna og satt på cafè. Utrolig koselig! Ble mer klining den kvelden og. Hva mer kan jeg si?! Han var like gammel som meg, utrolig kjekk og søt. Ble betatt av han. Det ble ikke noe mer enn det. Selvom han sikkert kunne tenke seg å kose litt mer og men nei og nei!! Så det var den italieneren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 12. mai 2011 #1258 Del Skrevet 12. mai 2011 OK da, jenter!! Jeg møtte italieneren 2.dagen. Først gikk jeg bare rett forbi, selvom jeg så at han pratet til meg. Men jeg var helt i min egen verden. Det var mens jeg gikk langs stranda. Etter en stund gikk jeg opp til veien igjen. Fordi jeg var på vei tilbake til hotellet. Også kommer han syklende forbi meg. Han sa: HEI. Så da begynte vi og prate. Vi gikk vel en halvtime eller noe. Hyggelig å prate med han. Engelsken hans var helt grei, så det gikk han å snakke. Etter at vi på en måte var kommet til enden av gata, så spurte han om jeg ville møtes igjen. Greit, tenkte jeg. Han fikk tlfnr mitt og sa at han ville ta kontakt senere på dagen. Et par timer senere så kom det en sms om når og hvor jeg ville møtes. Vi ble enig om tid og sted senere på kvelden. Første kvelden var hyggelig. Han kom med bil. Vi kjørte rundt og prata. Han viste meg litt mer av byen. Til og med et sted hvor man hadde DEN UTSIKTEN over byen. Veldig flott. Vi var sammen de neste 2 dagene og. Vi kjørte rundt, gikk tur, prata og gikk på cafè. Utrolig hyggelig. Holdt rundt hverandre, holdt hender og kysset. Det ble en del klining! Også møttes vi siste kvelden før jeg dro. Da gikk vi tur langs havna og satt på cafè. Utrolig koselig! Ble mer klining den kvelden og. Hva mer kan jeg si?! Han var like gammel som meg, utrolig kjekk og søt. Ble betatt av han. Det ble ikke noe mer enn det. Selvom han sikkert kunne tenke seg å kose litt mer og men nei og nei!! Så det var den italieneren!! Herlige sommerminner Alltid gøy med en flørt !! Kommer dere til og holde kontakten? Kjekt å kjenne folk i andre land, som man kan dra og besøke om en er i landet innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 12. mai 2011 #1259 Del Skrevet 12. mai 2011 OK da, jenter!! Jeg møtte italieneren 2.dagen. Først gikk jeg bare rett forbi, selvom jeg så at han pratet til meg. Men jeg var helt i min egen verden. Det var mens jeg gikk langs stranda. Etter en stund gikk jeg opp til veien igjen. Fordi jeg var på vei tilbake til hotellet. Også kommer han syklende forbi meg. Han sa: HEI. Så da begynte vi og prate. Vi gikk vel en halvtime eller noe. Hyggelig å prate med han. Engelsken hans var helt grei, så det gikk han å snakke. Etter at vi på en måte var kommet til enden av gata, så spurte han om jeg ville møtes igjen. Greit, tenkte jeg. Han fikk tlfnr mitt og sa at han ville ta kontakt senere på dagen. Et par timer senere så kom det en sms om når og hvor jeg ville møtes. Vi ble enig om tid og sted senere på kvelden. Første kvelden var hyggelig. Han kom med bil. Vi kjørte rundt og prata. Han viste meg litt mer av byen. Til og med et sted hvor man hadde DEN UTSIKTEN over byen. Veldig flott. Vi var sammen de neste 2 dagene og. Vi kjørte rundt, gikk tur, prata og gikk på cafè. Utrolig hyggelig. Holdt rundt hverandre, holdt hender og kysset. Det ble en del klining! Også møttes vi siste kvelden før jeg dro. Da gikk vi tur langs havna og satt på cafè. Utrolig koselig! Ble mer klining den kvelden og. Hva mer kan jeg si?! Han var like gammel som meg, utrolig kjekk og søt. Ble betatt av han. Det ble ikke noe mer enn det. Selvom han sikkert kunne tenke seg å kose litt mer og men nei og nei!! Så det var den italieneren!! Næmen, det hørtes skikkelig koselig ut da! (: Glad du har hatt det fint. Hvordan er det på jobb nå for tida? Mye å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. mai 2011 #1260 Del Skrevet 12. mai 2011 Så koselig med en liten fling da! Hva gjorde du ellers i Italia? Var du i Roma? Hørt noe mer fra han du var på date med eller er det finito? Aah, dating er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg