zubimaru Skrevet 17. april 2011 #1141 Del Skrevet 17. april 2011 Hei hei! Håper du har en fin Søndag, og at du finner Joker-butikken. :D Selv sitter jeg å ser på at snøen daler ned.. Åsså jeg som rydda bort snø-skuffern for litt siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1142 Del Skrevet 17. april 2011 Da er middagen ferdig!! Nam!! Også har jeg sett på en film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. april 2011 #1143 Del Skrevet 17. april 2011 Hva har du til middag, og hvilken film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1144 Del Skrevet 17. april 2011 Hva har du til middag, og hvilken film? Bakt potet med masse tilbehør!! Nå ser jeg på THE BOUNTY HUNTER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. april 2011 #1145 Del Skrevet 17. april 2011 Håper du koser deg, MissStyles! Jeg var innom Jason Bourne på TV i går, med Julia Stiles, og da tenkte jeg på deg Kjenner jeg er litt sint på A - dustegutt! Hadde trua jeg! Men tror nok ikke han fortjener deg, altså ...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1146 Del Skrevet 17. april 2011 Håper du koser deg, MissStyles! Jeg var innom Jason Bourne på TV i går, med Julia Stiles, og da tenkte jeg på deg Kjenner jeg er litt sint på A - dustegutt! Hadde trua jeg! Men tror nok ikke han fortjener deg, altså ...! Du er tilbake!!!! Så koselig at du tenkte på meg når du så den filmen!! Er litt sint på A jeg og. Men jeg gidder bare ikke gi han det han vil ha. Fordi da sitter jeg igjen som den dusten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. april 2011 #1147 Del Skrevet 17. april 2011 Høres ut som en koselig søndag Jeg har ikke funnet noen bra film å se på i dag. Men snart er det Dude where's my car også er det Jersey Shore (min yndlingsserie). Lager du alltid middag från början? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1148 Del Skrevet 17. april 2011 Lager du alltid middag från början? Nei, veldig sjelden. Men idag holdt jeg nesten på en time med all den maten. Men det var GODT!! Absolutt verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1149 Del Skrevet 17. april 2011 Snakket med en kamerat på msn i stad. Da fant jeg ut at han også skal være med i Holmenkollstafetten. Og gjett hva?! Vi skal løpe samme etappe. Han trener litt mer enn meg. Men tror han kommer til å løpe rett forbi meg. Måtte løpe litt da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1150 Del Skrevet 17. april 2011 Men nå er det JAKTEN PÅ DEN 6.SANS!! Elsker sånne programmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 17. april 2011 #1151 Del Skrevet 17. april 2011 Men nå er det JAKTEN PÅ DEN 6.SANS!! Elsker sånne programmer!! Kos deg Setter på Eat Prat Love jeg for litt inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1152 Del Skrevet 17. april 2011 Kos deg Setter på Eat Prat Love jeg for litt inspirasjon Takk! Da har jeg satt på REMEMBER ME. Sett den før. Trist men fin film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #1153 Del Skrevet 18. april 2011 Men nå er det JAKTEN PÅ DEN 6.SANS!! Elsker sånne programmer!! Æsj, det glemte jeg å se i går Høres ut som om du har hatt en fin søndag. Bra at du tørr å si i mot A. Håper du får en bra ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1154 Del Skrevet 18. april 2011 Klarer ikke å bestemme meg om det er en bra eller dårlig mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 18. april 2011 #1155 Del Skrevet 18. april 2011 Hvordan kan den være darlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1156 Del Skrevet 18. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #1157 Del Skrevet 18. april 2011 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1158 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Dette står i horoskopet mitt idag: "En person tett på deg er fast bestemt og det er intens energi i luften. Det nytter ikke å diskutere, det er bedre å droppe en konfrontasjon." Det er nok en kollega det er snakk om på jobb her. Hm.... Endret 18. april 2011 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 18. april 2011 #1159 Del Skrevet 18. april 2011 Huff.. prøv å ikke la det gå for mye innpå deg er alt jeg kan komme med av råd Snart er vel arbeidsdagen din over uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1160 Del Skrevet 18. april 2011 Huff.. prøv å ikke la det gå for mye innpå deg er alt jeg kan komme med av råd Snart er vel arbeidsdagen din over uansett? Lettere sagt enn gjort!! Dessverre... Jeg er redd for at noen her tror jeg har tatt jobben til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg