Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. april 2011 #1101 Del Skrevet 13. april 2011 Hva er det som er blæ? Gratulerer med din promotion! Spennende med litt ansvar Så det blir fra mai da eller? Er alltid litt hvisking og tisking føler jeg når noen blir forfremmet. Barnslig er ordet hvis kollegaen din ikke vil lære deg det du skal. Skal du forresten på påskeferie Miss S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2011 Forfatter #1102 Del Skrevet 13. april 2011 Var det et saftig lønnspålegg involvert også, kanskje? I wish!! Tror det er en diskusjon jeg og de andre som jeg skal dele ansvaret med, kommer til å ta opp med ledelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2011 Forfatter #1103 Del Skrevet 13. april 2011 Blæ hva? Skulle til å skrive at dette ikke er min dag. Men tror jeg heller sier. Dette er ikke helt min uke. Det skjer bra ting. Men allikevel... så er det noe som ikke funker. Det funker liksom ikke å prate med meg. På mandag var jeg liksom litt frekk mot ei venninne. Jeg sa fort unnskyld. Men allikevel.. Jeg hadde dårlig samvittighet. Samme idag.. Ei venninne som lurte på hvorfor jeg var så stille for tiden. Vi pleier nemlig å mailes når vi er på jobb. Men det har vært såååå mye på jobb. Tror hun ble litt sur på meg. Forstår det. Plutselig så sier hun at grunnen til at hun spør, er fordi det er noe hun vil snakke med meg om. Hm... *nysgjerrig* Håper det går over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2011 Forfatter #1104 Del Skrevet 13. april 2011 Da har jeg og pappa vært på Ikea. Levert varer som jeg hadde bestilt feil eller angret på. Jeg trodde kanskje jeg kom til å få en tilgodelapp på 500kr. Neida, det ble 1300kr! Da vurderte jeg å ta pengene. Men nei... Jeg vil ha noen møbler til balkongen, så jeg håper det kommer frem snart. Sånn at jeg kan kjøpe. Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat. Sulten!! Også tror jeg at jeg skal prøve å ta en tidlig kveld. Er trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 13. april 2011 #1105 Del Skrevet 13. april 2011 Gratulerer med flere oppgaver på jobben Håper resten av uken din blir bedre. Kjedelig med flere "ikke min dag" dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. april 2011 #1106 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Snart helg miss stiles!! God morgen og ha en riktig god dag Noen planer for helgen? Endret 14. april 2011 av lostlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1107 Del Skrevet 14. april 2011 TRØTT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1108 Del Skrevet 14. april 2011 Dagens horoskop: En hyggelig og intens dag i vente. Det blir tid for fordypelse, personlig snakk og til å glede seg over ting. Hm, interessant... Jeg er allerede igang med å ha en litt personlig og dyp samtale med ei venninne. Vi driver og snakker om det er noe vi har lyst til å gjøre før vi fyller 30år til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. april 2011 #1109 Del Skrevet 14. april 2011 Hvilket stjernetegn er du? Kom dere frem til noe dere vil gjøre før dere fyller 30?? Tror jeg vil lage meg en slik liste også The bucket list Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1110 Del Skrevet 14. april 2011 Hvilket stjernetegn er du? Kom dere frem til noe dere vil gjøre før dere fyller 30?? Tror jeg vil lage meg en slik liste også The bucket list Jeg og ei venninne lagde en sånn liste for 4-5 år siden. Men vi har ikke klart å gjøre noe med den. Jeg kunne faktisk tenke meg å hoppe i fallskjerm før jeg fyller 30år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 14. april 2011 #1111 Del Skrevet 14. april 2011 Trør meg ut av snikleser-skapet for å si hei! Gratulerer med kjøpet av ny leilighet, som du nå har bodd i i over 2 måneder! Følger deg videre jeg. (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1112 Del Skrevet 15. april 2011 God morgen!!! Endelig fredag!! Klarte å komme for sent på jobb idag. Ikke bra.. Men det var ambulanse som måtte komme pga at en person var blitt dårlig. Så da tok det litt tid. Veldig grått og trist ute idag. Jeg som hadde tenkt til å nyte dagen ute etter jobb. Neivel.. Da blir det ikke det. Det er lønningspils etter jobb idag men vet ikke om jeg skal dit. Høre med resten av gjengen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1113 Del Skrevet 15. april 2011 Trør meg ut av snikleser-skapet for å si hei! Gratulerer med kjøpet av ny leilighet, som du nå har bodd i i over 2 måneder! Følger deg videre jeg. (: En ny gjest i dagboka mi Så gøy!! Takk!! Bare å følge med videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1114 Del Skrevet 15. april 2011 Hvilket stjernetegn er du? jeg er vannmann. og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1115 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ikke lunsj enda....og vi får allerede servert kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 15. april 2011 #1116 Del Skrevet 15. april 2011 God helg MissStiles !!! Kos deg masse!!!!!!! NYT helgen!!!! Du fortjener ei bra helg. Kan minnes forrige helg ble litt kjip!! Ikke la det skje denne gang Hiv deg med på lønningspils, regner med det blir kjekkere enn du tror. Drikk å kos deg slå ut håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1117 Del Skrevet 15. april 2011 Hiv deg med på lønningspils, regner med det blir kjekkere enn du tror. Drikk å kos deg slå ut håret hm.... men jeg har ikke råd. Jeg MÅ spare til ferien!! Ikke spart 1KR!!! Så jeg tror dette igjen kommer til å bli en rolig helg. Men bryr meg ikke. Akkurat det jeg trenger, er en rolig helg. Etter det humøret jeg har vært i denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 15. april 2011 #1118 Del Skrevet 15. april 2011 Håper helgen blir bedre en hva uken din har vert. Jeg synes også at du skal hive deg med på en lønningspils. Det trenger jo ikke å bli så dyrt God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1119 Del Skrevet 15. april 2011 Hjelp, for en dag!! Det sa helt pang på jobb!! Dagen har gått så sykt fort men det har vært sååååååååååå mye å gjøre. Sjelden det er sånn på en fredag, også før folk tar ferie. Hm... Da er jeg endelig ferdig på jobb og kan ta helg!! Jeg føler absolutt ikke for å dra ut og drikke. Så jeg vender hjemover. Handler noe god mat - som jeg kan lage middag - og kanskje ta et glass vin og kose meg med en film. Er så sliten!! Så da ønsker jeg dere alle sammen en riktig GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. april 2011 #1120 Del Skrevet 15. april 2011 God helg Miss S! Kos deg med vin og film Jeg skal gjøre det samme, men her blir det Solo og sjokolade. Hmm hvilken film skal man se i kveld da? Neste uke skal jeg se No strings attached. Var det ikke den du likte så godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg