Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Jeg vet at du mente han.. Men som jeg skrev, så har jeg ikke noe mer å si om den saken.

så hårsår du var idag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hårsår du var idag da...

Nei, egentlig ikke.. Er bare ærlig mot deg, andre og meg selv.

Jeg har ikke prøvd å ta kontakt med han og ikke omvendt. Så da er det ikke noe mer å si om saken. Bare det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere ikke har hatt noen form for kontakt burde det ikke være verre enn å si det så er det ute av verden.

Bingo, der sa du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Da har jeg sagt ja til å være med å løpe i Holmenkollstafetten :bond: Hva har jeg gjort da? Da må jeg faktisk begynne å trene litt. I hvert fall løpe og sykle, tenker jeg.. :trene:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:bond: Da har jeg sagt ja til å være med å løpe i Holmenkollstafetten :bond: Hva har jeg gjort da? Da må jeg faktisk begynne å trene litt. I hvert fall løpe og sykle, tenker jeg.. :trene:

Wooow!!! Nice da!!!!! :)

Hva går Holmenkollstafetten ut på???

Her hvor jeg bor er det ett løp som går nå i slutten av denne mnd som jeg ville være med på, men er jo i Thailand da :lur:

Ellers er det maraton i August, 10km, halvt maraton 21 km og fullt maraton 42km..

Var med på 10km i fjor, og ville fullført 21km i år.. Men min søster å en venninne ville prøve seg på 10km, så da henger jeg med dem i stede for..for har ikke fått trent så mye i år.. Hmmm.....

Kanskje jeg skulle satset på 21km alikevel? Alene.. Går jo fint det :) man løper jo med musikk....

Kanskje vi skal "trene sammen" og motivere hverandre? Når er Holmenkollstafetten?

:klem: håper du får en fin dag på jobb i kveld !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh.. :) Så spennende! Hvordan skal du trene deg opp?

Jeg har store planer om å få faren min til å levere sykkelen min imorgen. Sånn at jeg får startet sykkelsesongen!! Også bor jeg jo rett ved marka, så burde jo gå ann å løpe der. Jeg må i hvert fall teste område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Jeg har store planer om å få faren min til å levere sykkelen min imorgen. Sånn at jeg får startet sykkelsesongen!! Også bor jeg jo rett ved marka, så burde jo gå ann å løpe der. Jeg må i hvert fall teste område.

Høres bra ut! :) Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så sprek du er da! Holmenkollstafetten, det er heftige saker :)

Er dere flere som skal gjøre det sammen?

Skikkelig drittvær i dag. Men da hadde jeg ikke dårlig samvittighet for å sovne på sofaen etter jobb..

Nå skal jeg legge meg.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprek du er da! Holmenkollstafetten, det er heftige saker :)

Er dere flere som skal gjøre det sammen?

Det er 15 etapper, så da måtte vi idag sette sammen et lag på 15 stykker. Etter mye overtalelse ditt og datt så klarte vi å sette sammen et lag på jobb. Tror vi til og med har funnet et bra lagnavn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da skal jeg prøve å ta kvelden. Bare se litt på TV før jeg skal sove. Imorgen skal jeg tidlig opp. Gruer meg litt.

God natt & sov godt, folkens!! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk ikke at I AM NUMBER 4 var så aller verst. Litt spennende inni mellom så... Helt grei underholdning!!

Da tror jeg at jeg må satse på å se den jeg også :jepp:

Så kult! Må ha masse lykke til med trening! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!!

Da har jeg fått gode nyheter på jobb. Nettopp hatt et lite møte med sjefen. Og han kunne fortelle meg at jeg får litt mer ansvar på jobb. Han var litt usikker på om han skulle gi meg det siden jeg har gitt uttrykk for at jeg kanskje ser etter ny jobb. Men jeg sa JA til å få mer ansvar her. Tror det kan bli gøy og spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Da blir du jo sikkert litt mer motivert til å bli der litt lenger også da?

Var det et saftig lønnspålegg involvert også, kanskje? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!!!

Det eneste kjipe med den situasjonen er at jeg tar over ansvaret fra en veldig god kollega (venn) av meg. Han hadde fått beskjed om at fra slutten av mai, så har ikke han det som ansvarsområde lengre. Så før idag begynte han og en til å prate om dette i gangen. Jeg gikk forbi dem og spurte hva det var. Da synes jeg han oppførte seg litt barnslig og uprofesjonell når han sier at han kanskje ikke vil gjøre ditt og datt når han skal gi opplæring. Det synes jeg blir for dumt. Jeg har nemlig fått beskjed fra sjefen om å ikke fortelle noen andre på jobb om dette enda. Det sendes sikkert ut en felles mail før uka er omme. Spent på åssen stemningen blir mellom meg og han da... Men hans valg å se seg om etter ny jobb.

Men........ nå har vi fått påskeegg!!! NAM! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...