Gjest Carleigh-Ann Skrevet 20. mars 2011 #861 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvilken film skal du se? Det er utrolig irriterende med sånne folk som blir sure for alt. Håper du får møte venninna di før hun flytter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #862 Del Skrevet 20. mars 2011 Så koselig da! Kos deg på kino, hva skal dere se? No strings attached. Skikkelig jentefilm er akkurat det jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 20. mars 2011 #863 Del Skrevet 20. mars 2011 No strings attached. Skikkelig jentefilm er akkurat det jeg trenger! Åååååå..den var sååååååå herlig !!!! Så den i Holland for noen uker siden ! KOS DEG ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #864 Del Skrevet 20. mars 2011 Åååååå..den var sååååååå herlig !!!! Så den i Holland for noen uker siden ! KOS DEG ! Du har rett! Filmen var jo helt herlig. Morsom, søt og trist. Rett og slett en skikkelig god film! Likte det! Nå skal jeg bare slappe av på sofaen og nyte resten av søndagen. Begynner sent imorgen så jeg trenger ikke å legge meg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #865 Del Skrevet 21. mars 2011 Idag er jeg hjemme fra jobb. Ble skikkelig dårlig i magen igår kveld/natt. Så det ble veldig lite søvn på meg. Formen er liksom ikke helt på topp, så da blir jeg hjemme. Tror jeg bare skal legge meg og sove igjen. TRØTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 21. mars 2011 #866 Del Skrevet 21. mars 2011 God bedring Kjedelig å være dårlig ja! Helsa før jobb Vet du hva det kan være som gjør at du har fått så vondt da? :/ Kos deg å slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. mars 2011 #867 Del Skrevet 21. mars 2011 Å nei, ikke syk vel? God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. mars 2011 #868 Del Skrevet 21. mars 2011 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #869 Del Skrevet 21. mars 2011 Takk, jenter!! Det går bedre nå! Jeg trengte bare å slappe av. Bare ligget i senga og sett på TV i hele dag. Nesten kost meg litt. Fælt å si det. Jeg var skikkelig dårlig igår kveld/i natt. Også når jeg våknet idag. Men etter en stund gikk det over. Når jeg fikk spist litt. Så skal tilbake på jobb imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. mars 2011 #870 Del Skrevet 21. mars 2011 Bra å høre! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 21. mars 2011 #871 Del Skrevet 21. mars 2011 God bedring Håper du føler deg frisk igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 22. mars 2011 #872 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvordan er formen?? Håper den er myyye bedre & at du føler deg på TOPP! Right where you belong Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #873 Del Skrevet 22. mars 2011 Er tilbake på jobb idag. skinner ute!! Veldig bra!! Meldt 11 grader idag. Håper det fortsetter sånn. Spesielt så snøen forsvinner. Vurderer om jeg skal ta kontakt med L. Jenta jeg ikke liker. Fordi hun skulle egentlig ta kontakt med meg. Ang noen bilder jeg skulle få av henne. Men har jeg hørt noe?! NEI! Da må jeg ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #874 Del Skrevet 22. mars 2011 Endelig snart ferdig på jobb. Ikke hatt motivasjon til å gjøre så mye ekstra på jobb idag. Ikke bra. Nå er det middag med 2 venninner. Bra. Jeg er sulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 22. mars 2011 #875 Del Skrevet 22. mars 2011 Ta kontakt med L du det ville jeg gjort også. Håper middagen var koselig. Hva spiste dere? Så det er fremdeles snø der du bor?? Håper jeg slipper se noe mer snø nå før slutten på året igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #876 Del Skrevet 22. mars 2011 Planer for helgen? Helga? Hm.. Vet du hva?! Tror det blir en billig helg. Jeg er så blakk! Usikker på hva jeg skal finne på. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #877 Del Skrevet 22. mars 2011 Ta kontakt med L du det ville jeg gjort også. Håper middagen var koselig. Hva spiste dere? Så det er fremdeles snø der du bor?? Håper jeg slipper se noe mer snø nå før slutten på året igjen Tok kontakt med L jeg.. Fikk svar etter litt. Hun skulle komme tilbake med hvilken dag som passet. Vi spiste middag på Egon. Enkelt og greit. Ja, her er det fortsatt MASSE snø. Tror det tar litt tid før all snøen er borte. Gleder meg til våren kommer for fullt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #878 Del Skrevet 22. mars 2011 Igår bakte jeg muffins. Også har jeg sjokoladeis i fryseren. Skal jeg kose meg med det ikveld? Siden jeg ikke spiste dessert på restauranten? JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. mars 2011 #879 Del Skrevet 22. mars 2011 Virker som du er så huslig! Flink å bake og styre Godt å høre at du er frisk. Du var vel litt sliten da. Er bare tirsdag og jeg er desperat etter helg allerede.. selv om jeg skal på kurs med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #880 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg lurer på om jeg og ei venninne har begynt å vokse litt fra hverandre? Vi har kjent hverandre mer eller mindre siden barneskolen. Føler nesten ikke at vi har noe å prate om lengre. Merket det veldig godt under middagen igår. Jeg bare satt der. Hadde veldig lite å si. Føler ikke for å fortelle henne noe heller. Vet ikke om jeg burde si det til henne. Eller om det bare er sånn i en liten periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg