Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Hvorfor må DU ta ansvar for dette her ?????? :/

er enig i dette. siden det ikke er din bursdag og du "bare" er en vanlig gjest ser jeg ikke noen grunn til hvorfor du skulle ta ansvar for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er enig i dette. siden det ikke er din bursdag og du "bare" er en vanlig gjest ser jeg ikke noen grunn til hvorfor du skulle ta ansvar for dette.

Nettopp! Ikke min bursdagsfeiring, ikke mitt ansvar.

Nå har jeg til og med blitt spurt om jeg vil jobbe ikveld. Dvs. at jeg ikke rekker middagen. Hm.. jeg trenger pengene. Eller timene, siden jeg sparer til ferien i mai. men tenker fortsatt.. Jeg må høre litt når de skal på kino. Sånn at jeg får sagt hei til dem. Fordi to av dem har jeg jo faktisk lyst til å møte. Også skulle jeg levere til en av dem.

Tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Kos deg på middag da. Surrete av vennene dine å ikke booke bord en gang.

Skal du reise i mai? Hvor hen da?

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på middag da. Surrete av vennene dine å ikke booke bord en gang.

Takk! Bare 2 timer igjen på jobb!!

Jeg fikk melding nå. At ei av dem har bestilt bord. Heldigvis i nærheten av jobben min, så da er det ikke så langt å gå for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme. Kvelden ble lengre enn jeg trodde. Gikk rett bort til restauranten etter jobb. Og der ble jeg til de andre også gikk. 2-3 timer altså... Ikke så ille kveld allikevel.. Spent på om det går 1 måned til neste gang jeg ser/hører fra dem igjen. Neste har nemlig bursdag om ca 1 1/2 måned. Får se...

Nå skal jeg bare hive i meg en brødskive før jeg legger meg. NATTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt i gang to maskiner med klær! Pluss at jeg har vært ute og kasta en haug med søppel og papir fra leiligheten og boden! Nå skal jeg se om jeg får tømt de siste eskene i leiligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Flink du er som stár pá med ting á gjöre i leiligheten :)

Kan vel ikke vaere mye som gjenstár ná?? :)

Bra at middagen gikk greit da, og at dere fikk bestillt bord og alt dette her.. :)

Snakket du noe med bursdagsbarnet da?? Hun du ikke liker?

Hadde du med deg noe gave eller? Hvor gammle er dere i venninnegjengen din egentlig? :)

Háper du kan finne tonen igjen med de to du liker da, og at det kan bli litt mer stabilt? Som jeg har forstátt sá har du tatt en god del intiativ til ting uten noe saerlig respons, sá du har pá en máte bare latt det dabbe av litt>?

Selv har jeg 'mistet' en del venninner opp igjennom árene, da jeg har det bedre med 2 venninner som er der 100%, en 10 stk som bare er fake og gjennomskuelige, uaerlige og snakker bak ryggen etc..

Háper du fár en god helg videre!! :) Hva er planene for ikveld?

Ikke noe mannfolk i kikkerten din i det sisste???

Du fár kose deg med noe god mat, en film kanskje, litt vin, stearinglys, kanskje en god bok, musikk, eller du kan próve og legge tarot kort og skrive hva dem forteller deg! :)

Jeg er i allefall veldig intressert i og laere mer om dette.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg? Ikke det at den er over altså, det er viktig å nyte søndagen til det fulle :) stå på med tydelige om du innser ferdig, da er du i hvert fall snart i mål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Gikk det greit på middagen på fredag? Hva sa hun du ikke liker?

Flink du er som rydder.

ha en fin søndag, er en bra dag til å slappe av syns jeg! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en lat dag!! Orker ikke gjøre noe.

Men nå skal jeg ut på middag med jobben. Da blir det god mat og drikke! Glad jeg begynner sent imorgen. Fordi da kan jeg drikke litt ikveld.

ha en kjempefin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Ble det en bra middag med jobben og ellers god helg? :)

Fikk du ryddet og pakket ut de sisste eskene dine? :jepp:

Går du ofte ut og spiser med jobben og kollegaer, eller virker det bare slik??

Utrolig koselig da :) skjer 1 gang i året på min jobb, hvor en går ut med avdelingen på en måte..

Ellers så er det vanlig med julebord og kick-off fest etc.. :)

Håper du har en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager stillheten fra med de siste dagene.. Er litt betenkt om dagen.. Kommer sterkere tilbake.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Har vært litt stille og rolig fra alle sammen i det sisste føler jeg, så ikke noe og beklage seg etter :klem:

Er det noe du ønsker å dele med dine online friends? :)

Vi er her for deg vet du, om det skulle være noe du trenger å få ut eller prate om.

Disse dagbøkene er helt fantastiske vil jeg si.. En plass å åpne hjertet sitt og bare være seg selv, uten at noen på en måte vet HVEM du er og hvor du er, men alikevel har ett par venner som du får støtte fra..

:sjenert: litt sentimental i det sisste jeg gitt..

Jeg lytter øre om det skulle være noe i allefall :) var vel poenget mitt.. :ler:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hva har skjedd? Ikke noe alvorlig håper jeg? bare å få det ut, som lostlove sier så deler vi jo dagbøker nå, veldig bra måte å få ut gruff!

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!! Setter virkelig stor pris på det!!

Det har egentlig ikke skjedd noe. Jeg har bare tenker veldig mye om dagen. Klarer ikke helt å engasjere meg i ting. Litt sånn ukonsentrert på jobb og. Litt kjipt! Håper det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer egentlig? hvorfor er du så betenkt om dagen?

Det har ikke skjedd noe. Bare er litt stille denne uka. Sånn er det dessverre av og til med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...