Gjest lostlove Skrevet 2. mars 2011 #761 Del Skrevet 2. mars 2011 Samme her!!! Ser frem til fri søndag Jobbehelg er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #762 Del Skrevet 3. mars 2011 Samme her!!! Ser frem til fri søndag Jobbehelg er noe dritt Jeg har ikke hatt jobbhelg på en stund, så jeg skal vel egentlig ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #763 Del Skrevet 3. mars 2011 Dagens ord!! TRØTT & OVERTID! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 3. mars 2011 #764 Del Skrevet 3. mars 2011 Stå på! Fordelen med jobbehelg er at søndagen blir ekstra deilig har du forresten fri en dag i løpet av uka når du jobber lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #765 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har jeg bodd i leiligheten min i 1 måned allerede! Fy søren, så fort februar har gått! Skjønner det virkelig ikke. På en måte føler jeg at jeg ikke har kommet langt med å innrede men på en annen måte så ser jeg jo at jeg har det. Føles nok bare sånn fordi det fortsatt står esker her og der, som ikke har blitt pakket ut. Håper jeg får pakket ut mer (kanskje resten) i løpet av helga. Eller det må jo bli søndag. Neste uke står det å kjøpe SENG øverst på lista mi. Håper at jeg sover i en vanlig seng før neste uke er omme. Det er mitt store ønske nå. Nei, nå er lunsjen min over for lenge siden.. Er vel på tide å jobbe igjen! Bare 5 1/2 timer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #766 Del Skrevet 3. mars 2011 Stå på! Fordelen med jobbehelg er at søndagen blir ekstra deilig har du forresten fri en dag i løpet av uka når du jobber lørdag? I utgangspunktet har vi fri en dag uken etter jobbhelg. Men denne måneden har jeg valgt å si nei til å ha fri. Og jobbe den dagen. Fordi prøver å samle opp overtid/ekstra til ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 3. mars 2011 Skulle egentlig vært ferdig for ca 1 time siden.... Men jobber 2 timer overtid!! Nei.... nå må jeg få ut litt frustrasjon Ei venninne av meg har bursdag idag. Jeg har fortalt om henne før. L fra New York turen, som jeg absolutt IKKE liker lengre. Hun som tar all oppmerksomheten fra alle hele tiden. Jeg har ikke snakket med henne siden slutten av januar. Eneste grunnen til at jeg er "venner" med henne, er fordi hun er en del av gjengen. Men jeg spør ikke henne om hun vil finne på noe, alene med meg. Som vi pleide å gjøre før. Idag har hun bursdag. Jeg har gratulert henne på facebook. Tenkte jeg skulle gjøre det. Ikke være så barnslig. Nå fikk jeg mld av ei av de andre jentene i gjengen. Med spørsmål: Om vi burde kjøpe gave? JEG VIL IKKE KJØPE GAVE TIL HENNE!! Synes ikke hun fortjener noe gave. Ikke fra meg i hvert fall.. Hun snakker jo bare dritt om meg! Visste ikke hva jeg skulle svare på mld.. Bare spurte om hun hadde hørt om L skulle feire dagen?! HVA GJØR JEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 3. mars 2011 #768 Del Skrevet 3. mars 2011 Overtid er overkommelig når du vet at du trenger pengene eller avspasering Angående venninnen din L så hadde jeg ikke gidda kjøpe gave til hu om hu ikke skulle feire bursdagen på noen måte.. Er dere ikke så close lenger så er det jo ingen vits. Mener jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #769 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har pappa nettop vært innom. Vi satt sammen klesskapet mitt. ENDELIG!! Da får jeg tømt noen poser med klær ++ Det skal bli bra å få hengt opp klærne sine igjen. Føler det ligger klær overalt her. Nei, nå skal jeg sette med ned i sofaen.. Og se på Criminal Minds før jeg går og legger meg. Tenkte jeg skulle legge meg tidlig ikveld, selvom jeg begynner sent imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 3. mars 2011 #770 Del Skrevet 3. mars 2011 Ønsker deg en god fredag! Snart helg.....eller nei! jobbehelg på oss begge! Hvor lenge jobber du fredag og lørdag? Liten helgefølelse her ja Tar kveld..ble sent her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 4. mars 2011 Da var det fredag morgen. Sovnet og våkner tidlig. Men det gjør ikke noe. Best å våkne uten vekkeklokke. Nå skal jeg først sette på en vaskemaskin med klær. Ikke vasket klær siden jeg flyttet inn. Siden jeg ikke har hatt tid. Håper det går greit å bruke vaskekjelleren her og. Også skal jeg kose meg med en LANG og GOD frokost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #772 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor lenge jobber du fredag og lørdag? Idag jobber jeg 12 til 20. Mens imorgen jobber jeg 10 til 18. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 4. mars 2011 #773 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det felles vaske kjeller? Etter som jeg har forstått så bor du i en leilighet i ett boligkompleks? Er det en blokk eller tar jeg helt feil? Og hva hadde du til frokost? Jeg har spist så utrolig mye usunnt og drittmat siden jeg kom hjem fra Holland, så har laget meg en banan smoothie og en kopp kaffe til frokost. Sov lenge, så det kan vel egentlig kalles lunsj Jobber 15-22 idag og 12-20 imorgen ikke mye helg som sagt.. Har blitt altfor glad i mojito's, så skal ha meg en ikveld etter jobb tenkte jeg, og imorgen kveld Er egentlig ikke så glad i alkohol for tiden, da jeg somregel ikke klarer og beherske meg når det kommer til festing etc, men 1 drink i godt lag, eller bare for meg selv er jo bare helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 4. mars 2011 Er jeg i jobbmodus idag? NEI! Er jeg motivert idag? NEI! Er jeg i fredagsmodus idag? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. mars 2011 #775 Del Skrevet 4. mars 2011 God helg Miss S! Kjedelig med jobbehelg. Håper det blir overkommelig og at du får hatt litt fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #776 Del Skrevet 4. mars 2011 Hjemme!! Handlet litt på vei hjem! Blir enkel middag. Frosen pizza og et glass vin! Bare slappe av se litt på TV før jeg tar en tidlig kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 4. mars 2011 #777 Del Skrevet 4. mars 2011 Herlig!! Pizza og vin Blir mojito og kjeks på meg gitt! 8 timer til med jobbing så har vi også helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det felles vaske kjeller? Etter som jeg har forstått så bor du i en leilighet i ett boligkompleks? Er det en blokk eller tar jeg helt feil? Og hva hadde du til frokost? Jeg bor i blokk. Og siden det ikke er plass til vaskemaskin på badet. Eller jeg føler ikke at jeg MÅ ha det uansett. Når det står 2 store maskiner i kjelleren. Fungerte helt greit å bruke dem. En kopp te og rundstykker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #779 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå sitter jeg og ser på NRK3. Har dere sett programmet "Dating i mørket?" Jeg må le litt altså.. De skal liksom vise hvor mye/lite utseende egentlig betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 5. mars 2011 #780 Del Skrevet 5. mars 2011 Har aldri sett dating i mørket jeg, men har hørt det skal være ganske komisk og morsomt? Ønsker deg en god jobbevakt Ikke lenge til helg nå : bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg