Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hva slags seng er det du vil ha?

DOBBELTSENG!!

Helt klart!! Tror det blir 150x200 eller 160x200. Jeg må bare måle litt først. Også kikke litt og se hva jeg finner av senger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk til dere begge!!

Idag har jeg vært lat. Sitter fortsatt i sofaen og ser på TV i joggebukse og genser. Får vel komme meg i dusjen snart. Og lage middag.

Skal på kino-date ikveld! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg sulten!!

Måtte til og med sette på en film mens jeg lagde og spiste mat. Det ble MEET JOE BLACK - synes Brad Pitt er veldig kjekk i den filmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å ha kommet langt med innredning :)

Hvilken seng har du bestilt?

Ingen enda...

Den jeg hadde plukket ut. Har de ikke lengre på Ikea. Fant en annen men tror den ikke passer inn. Så jeg skal ta en runde på Bohus og Skeidar imorgen, for å se hva de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino-date med hvem? Fortell! Og hvilken film?

En fyr jeg har mailet litt med den siste uka. Fra nettet. Helt grei kveld igår. Vi gikk litt rundt i byen og satt på cafè før filmen. Han var hyggelig å prate med men ikke noe gnist. Ikke helt min type. Filmen var helt OK. Tror ikke det blir mer enn en date med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny uke med nye muligheter!! Siste dagen i februar allerede. Imorgen er det mars! Hjelp, så fort tiden går!!

Jaja, ha en god start på uka alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Tida går fort. Rart at det er mars i morgen. Blir en busy måned for meg med masse overtid. Men trenger pengene så da er det greit :)

Koselig med kino-date da, selv om du ikke ble noe særlig interessert i fyren.. hvordan var han da? Uff, nett-dating er en historie for seg selv, komplisert å finne noen basert på litt tekst og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har gått fort. Utrolig hektisk på jobb! Også dro jeg rundt og så på seng i flere butikker idag. Funnet ut at ingen av de sengene jeg vil ha, passer inn. Så da blir det å kjøpe en rammemadrass. Ikke det jeg hadde mest lyst til å kjøpe men... Skal ta med meg ei venninne imorgen, for å teste ulike madrasser imorgen.

Tror jeg skal prøve og legge meg tidlig idag. Siden det ble litt seint igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kino-date da, selv om du ikke ble noe særlig interessert i fyren.. hvordan var han da? Uff, nett-dating er en historie for seg selv, komplisert å finne noen basert på litt tekst og bilder.

Joda, det var hyggelig på date igår. Men greit å finne ut det tidlig at det ikke er noe kjemi. Det var liksom ikke noe gnist der.

Nettdating er vanskelig men man må nesten bare prøve seg litt frem og møte folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

I beste fall får en en ganske overfladisk inntrykk av den andre og inntrykket forandrer seg som regel ganske mye når en først treffes irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Er det noen andre potensielle dater for tiden da? Siden det ikke var noen kjemi med kino-gutten mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer ikke veldig mye her. Bortsett fra jobb. Litt kjedelig men uka går i hvert fall fort! Og det er bra! Selvom jeg skal jobbe til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en spennende dag? :takke:

Like mye stress på jobb idag. Bare 3 dager til. Så har jeg fri!! Søndag skal nytes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...