Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Ja, det går utrolig fort til jul nå! Jeg er nesten ferdig med gavene, har bare et par stykker igjen. Blir godt å komme i mål og bare la julefreden senke seg :) Feirer dere både med hans og din familie, eller hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feirer dere både med hans og din familie, eller hvordan gjør dere det?

I fjor feiret han med min familie så i år blir jeg med å feirer med hans familie. Første gang jeg ikke feirer med min familie så det blir rart men sikkert hyggelig.

Bare 3 arbeidsdager igjen til juleferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, det er rart den første julen man feirer uten sin familie.

I dag har jeg sendt ut SOS-meldinger til min familie om at vi kan ta opp videoer på mobilene våre av pakkeåpninga etc. så vi kan sende det til hverandre på e-post i løpet av dagen. Så får vi litt julefølelse med hverandre likevel.. :trist::tree: *savn* :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille er det nok ikke.. Dessuten så blir det en førjulsfeiring med familien min hvor vi bytter gaver. Også er det opptil en hver om man vil åpne der eller vente til julaften.

Klar for at denne arbeidsdagen er over nå. M og jeg skal møtes i byen etter jobb. Han skal se etter julegaver så da fant vi ut at vi spiser middag ute, så slipper vi å lage mat. Hurra for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig godt med fri i dag!! Jeg trengte det!

Fått gjort en del og. Nesten ferdig med julegaver. Mangler bare 1 gave så er jeg ferdig. Må hjelpe M med å kjøpe gaver til familien sin men tror han vet hva vi skal kjøpe til dem fra oss.

Vi slapp å lage middag i går og i dag. Inviterte oss selv på middag til svigermor. Lei av å lage det samme til middag hele tiden, så godt å kunne spise andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gjøremål:

- pakke inn julegaver = check

- bake julekaker = check

- kjøpe juletre = check

Senere idag skal vi til foreldrene mine og feire jul. På forhånd. Siden jeg ikke skal feire med dem på julaften. Det blir nok hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du som ikke har verken dine eller hans foreldre så veldig langt fra dere! :)

Nja, det kan diskuteres. Av og til kan det bli litt for mye av min eller hans familie.

2 dager igjen til jul.. Og vi er ferdig med alle julegavene. Juletreet er pyntet. Storhandel ble tatt igår.

Ikveld skal jeg på julekonsert. Trenger å komme i litt julestemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det julaften. Vi har nettopp spist en god frokost og skal vi bare slappe av med juleprogrammene på TV. Det er sånn det skal være. Vi skal feire jul sammen med familien til M i dag - uvant for meg å ikke være sammen med familien min på julaften men en gang må bli den første.

GOD JUL alle sammen!! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en fin jul. På julaften var vi hos familien til M. Veldig hyggelig. God mat. Og vi fikk veldig mange fine julegaver. Både til oss og den kommende babyen. 1.juledag gjorde vi ingenting. 2.juledag hadde vi julelunsj hjemme hos oss (med begge familiene). Veldig hyggelig. I går var en rolig dag. Vi var i byen en liten tur ellers slappet vi av hjemme. I dag er siste feriedagen til M i dag så vi gjør minst mulig men vi skal på kino senere i ettermiddag, også tror jeg at vi kommer til å spise en enkel middag ute.

Mens jeg har fri hele neste uke og. Utrolig deilig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...