MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #601 Del Skrevet 14. februar 2011 Happy Valentines day til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. februar 2011 #602 Del Skrevet 14. februar 2011 Happy Valentines Day fått noen andre hilsener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg tror ikke på sånt men jeg synes det er gøy å lese. Horoskopet mitt idag: Det er en tiltrekkende person tett på deg som er verdt å legge merke til og vedkommende har faktisk også noe mellom ørene. Felles humor også. Nå jeg skal spekulere på hvem det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. februar 2011 #604 Del Skrevet 14. februar 2011 synes Valentine blir så "falskt" og påtvunget. hvis en har begynt å date noen eller er i et forhold bør en kunne ta seg bryet med å ha små, spesielle dager innemellom. når det er sagt så er vel jeg en håpløs romantikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #605 Del Skrevet 14. februar 2011 synes Valentine blir så "falskt" og påtvunget. hvis en har begynt å date noen eller er i et forhold bør en kunne ta seg bryet med å ha små, spesielle dager innemellom. når det er sagt så er vel jeg en håpløs romantikker. Jeg er nok enig. Man blir tvunget til å kjøpe og gi noe til hverandre. Når man kan gjøre det hvilken som helst dag ellers. Liker romantikk men akkurat denne dagen er jeg ikke så glad i. Sikkert mest fordi jeg er singel. Men som alle jenter liker jeg nok å få en oppmerksomhet men det er ikke gaven som teller. Det er tanken som teller. Men nok om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. februar 2011 #606 Del Skrevet 14. februar 2011 virker som det er populært å gi dere feks blomster eller lignende. iløpet av det første halvåret jeg var sammen med hun jeg var sambis med hadde hun fått mer blomster enn av han hun var sammen med før meg.. og de var sammen i seks år. sier vel kanskje mer om meg enn han :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #607 Del Skrevet 14. februar 2011 virker som det er populært å gi dere feks blomster eller lignende. iløpet av det første halvåret jeg var sammen med hun jeg var sambis med hadde hun fått mer blomster enn av han hun var sammen med før meg.. og de var sammen i seks år. sier vel kanskje mer om meg enn han :gjeiper: Flink gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. februar 2011 #608 Del Skrevet 14. februar 2011 vet. I am awesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #609 Del Skrevet 14. februar 2011 vet. I am awesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #610 Del Skrevet 14. februar 2011 Da skal jeg endelig slappe av. Jeg skal lage meg en kopp te, hente is og spise oreo kake mens jeg ser på filmen jeg kjøpte. En helt vanlig mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. februar 2011 #611 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvilken film kjøpte du?? Jeg har akuratt klart å laste ned Eat Pray Love, så skal legge meg godt til rette på sofaen under teppe, tenne mine 2 nye kubbelys og kose meg med sjokolade, mens jeg nyter en rolig herlig Valentines Day helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #612 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvilken film kjøpte du?? Love Happens - et grei film! Søt men litt skuffet! Jaja, men nå er det snart natta!! Være flink til å legge meg tidligere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. februar 2011 #613 Del Skrevet 14. februar 2011 Happy Valentine's Day Høres ut som du ikke hadde det så verst tross alt! Jeg kjøpte en stratos til meg selv hehe. Nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 15. februar 2011 #614 Del Skrevet 15. februar 2011 Love Happens - et grei film! Søt men litt skuffet! Jaja, men nå er det snart natta!! Være flink til å legge meg tidligere idag. Ah, den sto jeg faktisk å holdt på selv igår.. Men lastet ned Eat Pray Love i stede, som sagt Utrolig koselig film, å jeg kjenner meg såååååå utrolig godt igjen når hun står på kontoret til venninner å forteller at hun har planer om å reise bort i 1 år Vi er så typiske mange damer.. Rastløse og lost...! Kan jaffal snakke for meg selv der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #615 Del Skrevet 15. februar 2011 Reise bort 1 år? Det hadde absolutt vært noe. Eller bare 6 måneder? Se mer av verden og lære flere språk! Ja takk! Nå skal jeg spise resten av oreo kaken min og se på "The last song" - sett den? Elsker den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 15. februar 2011 #616 Del Skrevet 15. februar 2011 Reise bort 1 år? Det hadde absolutt vært noe. Eller bare 6 måneder? Se mer av verden og lære flere språk! Ja takk! Nå skal jeg spise resten av oreo kaken min og se på "The last song" - sett den? Elsker den filmen! Åååh !! Ja det er ikke feil det å reise litt !! Anbefaler deg å se EAT PRAY LOVE som sagt da hvis du ikke har sett den enda??? Har selv ikke sett "The Last Song" .. Husker jeg ville se den på kino, men det ble liksom aldri.. Får jammen gå til innkjøp av begge disse to filmene, slik jeg kan se dem hver gang jeg trenger en god oppmuntrende jentefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. februar 2011 #617 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva handler The Last song om da? En annen jentefilm jeg liker er Save the last dance med Julia Stiles. Så på den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #618 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva handler The Last song om da? En annen jentefilm jeg liker er Save the last dance med Julia Stiles. Så på den i dag. Samme forfatter som har skrevet DAGBOKEN og DEAR JOHN! Også to filmer som jeg elsker. Kan gråte av alle de tre filmene...IGJEN og IGJEN!! Handler om både familie og kjærlighet. Skikkelig fin og søt film!! Save the last dance ja.. Der jeg har navnet (nicket) mitt fra. Liker Julia Stiles i den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #619 Del Skrevet 15. februar 2011 Da skal jeg se på frustrerte fruer før jeg tar kvelden! Imorgen kan jeg sove 2 timer lengre. Det skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. februar 2011 #620 Del Skrevet 16. februar 2011 Så deilig å sove 2 timer lengre. Håper denne uken går bra for deg så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg