Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Jeg elsker Spania og portugal. Jeg har tilsammen vært 8 uker på backpacking i de landene og kjenner de ganske godt. Se i linken under for tips i de landene. Selv likte jeg meg best i den nordlige delen av Spania. det var veldig avslappet atmosfære der og veldig mye å se. de gangene jeg har vært i Lisboa har jeg bodd i en villa midt i sentrum og det har vært ganske deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Ha en fin helg :) Ser du har lyst å reise, det vil jeg og!

Her er mine tips:

- Barcelona

- Nice

- Paris

- Brüssel

- Düsseldorf

- Palma de Mallorca

Heldig du er som har ferie, jeg begynner jo i ny jobb så blir 0 ferie på meg.. får bare drømme meg bort!

Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen.

Gårsdagen var en bra dag!! Jeg fikk besøk av ei venninne. Vi overnattet på hotel. Dro ut og spiste middag og var på show. Utrolig bra kveld! Ikke minst, bra å våkne opp i en god seng og spise en bedre frokost. Litt luksus!

Nå skal jeg snart dra på butikken og handle litt mat. Jeg har nesten ikke noe mat i kjøleskapet. Skal lage noe godt til middag ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag MissStiles! :) Hva er planene for dagen/kvelden? :klem:

Takk, det samme til deg!!

Idag skal jeg lage hjemmelaget pizza alà MissStiles.

Også har jeg endelig fått satt igang TVen min. Etter å ha snakket med Canal Digital. Så var det både min og deres feil at det ikke var signal. Men nå funker det. Så ikveld blir det nok å teste den ordentlig ved å se film og/eller spille Playstation. Sammen med en venn av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Hva har du på pizzaen din da? Hjemmelaget pizza er kjempeenkelt å lage. Også har man jo mat noen dager. Kos deg med playstation :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du på pizzaen din da? Hjemmelaget pizza er kjempeenkelt å lage. Også har man jo mat noen dager. Kos deg med playstation :)

Pleier å ha det samme på pizzaen. Taco kjøttdeig, sopp og bacon.

Takk!! Det var gøy å spille litt Buzz igjen. I hvert fall på en bedre og større TV.

Nå er jeg alene igjen. Da setter jeg på en film og koser meg med brus og potetgull. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt tidlig på en søndag morgen synes jeg... Jaja, tror jeg setter på en film mens jeg spiser en god og rolig frokost. Og drikker en kopp te.

Se om jeg skal åpne noen flere esker idag. :sjenert:

God søndag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Tidlig oppe du var da! Våknet tidlig selv. Sover så dårlig når jeg er syk. Ligger på sofaen og halvsover, ser på film og drikker te. Blir liggende. Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg straks hoppe i dusjen og gjøre meg klar til å reise ned til byen. Ser ut som det er fint vær ute. men tror det er kaldt. Skal først på cafè også på kino :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si hvordan du synes filmen var da !! :) kos deg masse ! Nyt dagen.

Blir bare liggende idag jeg også :ler:

Da er helgen over. Allerede? Gått så fort!! jaja, har hatt en fin søndag i hvert fall.... Filmen var bra, men rar!!

Skal se om jeg klarer å legge meg før kl 23. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

gz. hvor i Italia skal du og hvor lenge blir du borte?

terracina heter byen. Begynnelsen av mai - en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooho :) nice !!!!

Valentines presang til deg selv? :ler: Hvem skal du reise med?

Der sa du det!! Overrasket meg selv med en sydentur! Så snill jeg er mot meg selv. Vet du hva?! Jeg var så gira på å reise og ikke minst, kjapp med å bestille at jeg tenker jeg reiser alene. Tror jeg trenger det. Ta med noen bøker og musikk mens jeg ligger på stranda eller så blir det nok litt sightseeing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...