Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig kommet hjem fra jobb. Utrolig godt å være inne. For et snøvær som har kommet nå. Jeg som håpet vi var på vei mot våren. Men nei...

Nå skal jeg lage meg noe enkel mat også se på en eller annen film/serie. Ikke fått ordnet med TV enda. Så laptopen er min beste venn.

Dagen har vært helt grei. Hadde konkurranse på jobb. Så det har liksom vært "selge og selge" hele tiden idag. Men synes det er gøy. Da prøver man liksom på å selge alt og litt til. Ikke på alle mennesker det funker men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, ikke noe utpakking idag. Orker rett og slett ikke. Dro til byen før jobb idag. Fikk handlet nye gardiner. Gledet meg til å komme hjem og se de passet inn her. Men nei, jeg glemte dem på jobb. Typisk meg.... Imorgen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin dag MissStiles? :) Hvordan ble gardinene?? Fant du noe mer på Ikea? :)

faktisk vært en bra dag! Lang dag! Ikke fått prøvd gardinene enda. Fikk handlet en del på Ikea. De hadde selvfølgelig ikke det jeg manglet. Trodde de skulle få det inn neste uke igjen. Håper det. Men da blir det en tur igjen.

Men nå er det natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka føler jeg at jeg er veldig glad i jobben min! Liker jobben men lenge siden jeg likte har hatt en så bra uke som jeg har hatt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Denne uka føler jeg at jeg er veldig glad i jobben min! Liker jobben men lenge siden jeg likte har hatt en så bra uke som jeg har hatt nå.

Så godt å høre Miss Stiles :)

Er kjekt når det er kjekt :ler: kos deg ! Snart helg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lekt handywoman i et par timer! Utrolig fornøyd med jobben jeg har gjort idag. Fortsatt ikke pakket ut en eneste eske siden søndag men... Til helga håper jeg at jeg kan få litt hjelp til å feste hyllene ordentlig inntil veggen sånn at jeg kan fylle opp med bøker og filmer. Da kommer det til å være færre esker her etter det.

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Finne noe å se på da... Hm... Hva da... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så fint at du trives på jobben OG har fått på plass masse i leiligheten :) Hm hva kan du se på nei si det! Har du sett No strings attached? Er en jentefilm med Natalie Portman og han derre.. hva heter han.. som er sammen med Demi Moore vet du.

Nå skal jeg slappe av med avisa og en dokumentar før det er bedtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å reise noen steder!! Jeg vil ha sol & varme!!

Men hvor skal jeg reise??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

det spørs vel litt hvor lenge du har mulighet til å være borte og budsjett. hvis du vil være borte en (lang)helg har jeg et par tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det spørs vel litt hvor lenge du har mulighet til å være borte og budsjett. hvis du vil være borte en (lang)helg har jeg et par tips.

Få høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hva er det du like rå gjøre når du skal reise bort? vil du til et sted hvor du kan ligge på stranden hele tiden, shoppe, dra på museum eller andre serverdigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du like rå gjøre når du skal reise bort? vil du til et sted hvor du kan ligge på stranden hele tiden, shoppe, dra på museum eller andre serverdigheter?

Ja takk, begge deler! Jeg har mest lyst til å dra et sted hvor jeg kan ligge på stranda. Akkurat nå! Men jeg er veldig glad i storbyferier, hvor jeg kan shoppe og se på byens severdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig har jeg fått TV igjen. Ga bort min gamle til søsteren min. Så fikk jeg beskjed om at jeg skulle få ny TV av foreldrene mine. Igår var jeg og faren min og kjøpte ny TV til meg. Ikke lett å velge men jeg er fornøyd med valget. Men tror dere ikke at den foten under TVen er for stor til å sette den i TV hylla. JOOO!! Så jeg må hengt den på veggen. Også tenkte jeg at jeg skulle teste den igår. Men NEI, signalfeil i område mitt. Da var jeg ikke fornøyd! Jaja, håper det fikses i løpet av helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hvis du vil ha storbyferie har du jo klassikerne som London, Roma, Berlin eller Madrid. i tilleg til disse byene vil jeg anbefale deg å vurdere Lisboa, Wien eller Salzburg. De tre siste byene har en ganske annerledes atmosfære enn de andre byene. det er mer avslappet og det er ikke like mye stress som en finner i de største byene. Salzburg er i og for seg en ganske liten by sammenlignet med de andre men det er en by som er verdt å få med seg. byen tilbyr en ganske enestående byplanlegging og arkitektur og ligger veldig fint til med utsikt over alpene. det eneste jeg egentlig savnet i disse byene var et skikkelig definert bysentrum i Berlin. Den byen er egentlig en luiten my (den delen av byen som heter Stadmidte) som er vokst sammen med endel forstader/nabosteder. På grunn av dens historie er det dog en veldig fin by å besøke.

når det gjelder sol og strender blir det litt mer tricky på denne tiden av året. hvis jeg ikek har misforstått deg helt så er du primært på jakt etter steder å dra i forbinnelse med en langhelg og da må en ikke ha en alt for lang flytid for å korte ned antall timer på fly.

når det gjelder steder som er kjent for sine strender har du for eksempel Alicante, Málaga, Cadíz, San Sebastián og Faro. Málaga og til dels Cadíz var de eneste av disse byene jeg likte meg i men jeg dro dit av litt andre grunner enn bading og soling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene!!

London er en storfavoritt hos meg!! Vært der allerede 5 ganger! Elsker den byen! Kommer sikkert til å reise dit en gang i år og.

Berlin, Wien og Salzburg er 3 byer jeg har vært mye i og kjenner veldig godt. Så er enig med det du sier der.

Lisboa og Roma er to byer jeg har veldig lyst til å dra til. I hvert fall, Roma. Innmari glad i Italia. Har veldig lyst til å reise til Firenze og Venezia.

Når det gjelder solferie, så vet jeg ikke helt hvor jeg tenker. Men Spania er jo et greit sted å starte. Selvom jeg ikke har vært der så veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...