Violet Hill Skrevet 11. januar 2014 #5681 Del Skrevet 11. januar 2014 Ble det kino? Ha en fin helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #5682 Del Skrevet 11. januar 2014 Ble det kino? Ha en fin helg videre Jepp, vi så på Prisoners. Spennende film. Nå har vi akkurat vært en tur i byen. Fant et par ting på XXl begge to. Utrolig mye folk i byen. Kjempelang kø i alle butikker. Tror det blir en rolig kveld hjemme i dag. Snart lage middag. Indisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. januar 2014 #5683 Del Skrevet 12. januar 2014 Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #5684 Del Skrevet 12. januar 2014 Hatt en fin søndag? Rolig søndag. Sovet lenge, ryddet og vasket lenge. Ellers bare ruslet rundt i leiligheten. M og jeg har snakket en del om trening, matvaner osv i helgen. Vi har begge innsett at vi må gå ned i vekt. Det siste halvåret har vi sittet mer og mer inne i stedet for å gå ut og bevege oss. Nå skal vi skjerpe oss og bli flinkere. Vi har begge kommet i gang med treninga også må vi bare bli flinkere til å ikke småspise på jobb og kutte ned på brus & godteri. Vi har begge satt oss noen mål frem til påske/sommeren. Bare spent på om vi klarer det. I morgen er det mandag igjen. Heldigvis bare 4 arbeidsdager neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. januar 2014 #5685 Del Skrevet 12. januar 2014 Ja, jeg ser vi har kastet oss med på "ned i vekt før påske-tråden" begge to. Må være deilig når dere begge vil ned noen samboerkilo da, jeg bor jo med en fyrstikk og det gjør alt mye vanskeligere syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #5686 Del Skrevet 12. januar 2014 Ja, jeg ser vi har kastet oss med på "ned i vekt før påske-tråden" begge to. Må være deilig når dere begge vil ned noen samboerkilo da, jeg bor jo med en fyrstikk og det gjør alt mye vanskeligere syns jeg... Jeg så det. Var du med i forrige tråden? Jeg håper at det hjelper litt å være med i den tråden. Kanskje man blir litt mer motivert av å lese at andre også prøver å gå ned i vekt. Det hjelper også litt at M vil bli kvitt noen kilo men tiden vil vise om vi er flinke til å støtte og motivere hverandre. Vi trener på ulike måter, ikke på samme senter og ikke de samme dagene. Tiden vil vise hvordan det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. januar 2014 #5687 Del Skrevet 12. januar 2014 Var ikke med i den tråden før jul nei, så det blir spennende å se hvordan jeg syns det er å bli med på noe sånt. Men verdt å prøve alt som kan ha en motiverende effekt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #5688 Del Skrevet 13. januar 2014 -17 grader ute!! Br!!! Glad jeg ikke har hatt på meg den tykkeste vinterjakken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. januar 2014 #5689 Del Skrevet 13. januar 2014 Brr! Men merkelig at det er SÅ stor forskjell, hos meg var det bare -7. Var uansett kaldt nok spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. januar 2014 #5690 Del Skrevet 13. januar 2014 Her er det også skikkelig vinterkulde, men nesten ikke snø. Var -10 når jeg sto opp for tre og en halv time siden. Er litt greit med vinterkulde, men håper det ikke kryper enda lengre ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #5691 Del Skrevet 13. januar 2014 Frister mest å dra hjem og pakke seg inn i et pledd og kose seg med en varm kopp te. Men nei, her skal det trenes. Først. Også sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. januar 2014 #5692 Del Skrevet 13. januar 2014 Så flink du er! For meg ble dørstokkmila for lang i dag. Runners strength? Og inspirerende å lese at dere begge er med i tråden - kanskje jeg skal kaste meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #5693 Del Skrevet 14. januar 2014 Idag sov jeg godt når klokka ringte. Jeg vil tilbake til senga mi og sove. Det ble runners strength igår og ja.. En hard time altså.. Men heldigvis ikke like støl idag som forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. januar 2014 #5694 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg sover også veldig godt hver morgen nå, sliter skikkelig med å komme meg ut av senga. Blir litt senere enn planlagt hver dag. Gjør jo egentlig ikke noe siden jeg har fleksitid, men er jo unødvendig når jeg likevel er (halv)våken! Runners strength høres ut som en time jeg burde gått på, jeg som prøver å lære meg å løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #5695 Del Skrevet 14. januar 2014 Både i går og i dag har dagen gått fort på jobb. Men et par krevende kunder for tiden. Og rett før jeg gikk fra jobb, kom det dårlige nyheter ang en sak jeg jobber med. Aldri gøy å gi beskjed til kunden om at en hotell har gjort den og den feilen. Glad det ikke er min feil men allikevel kjipt. Men får ikke gjort så mye før i morgen. Treningsfri i dag. Håper jeg får trent i morgen og torsdag. Siden jeg ikke får trent til helgen. Bare 2 dager til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. januar 2014 #5696 Del Skrevet 14. januar 2014 Så flink du er til å trene! Er de nye timene bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #5697 Del Skrevet 15. januar 2014 Dritt dag på jobb. Sjefen henger skikkelig over meg for tiden. Tror jeg ikke har noe å gjøre. Da burde han bare se på salgstallene mine. Medarbeidersamtale om 2 uker. Gruer meg! Jeg har vært der i 1 år nå men allikevel føler jeg meg ikke trygg. Kan liksom ikke forklare det. Liker jobben min men sjefen min gjør et eller annet sånn at jeg har den følelsen. Ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2014 #5698 Del Skrevet 15. januar 2014 Huff, håper du får en bedre dag i morgen! Skjønner det kan være kjipt med en sånn sjef. Håper det går bra på medarbeidersamtalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. januar 2014 #5699 Del Skrevet 15. januar 2014 Huff, det høres slitsomt ut. Men det virker jo som at alt annet går bra, og at det er ett eller annet rart med han. Hva slags forhold har de andre ansatte til han? Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. januar 2014 #5700 Del Skrevet 15. januar 2014 Han sjefen din høres rar ut.. Så lenge du gjør det du skal har han vel ikke noe han skulle sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg