Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove

Huff.. Du får drikke litt kaffe eller cola for å få i deg litt coffein :)

Lykke til med alt, håper du koser deg videre i helga til tross for at du er fyllesyk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. Du får drikke litt kaffe eller cola for å få i deg litt coffein :)

Lykke til med alt, håper du koser deg videre i helga til tross for at du er fyllesyk :)

Takk skal du ha!!! Formen er en liten smule bedre. Vært ute og fått litt frisk luft. Handlet litt mat og drikke til leiligheten. Nå koser jeg meg med cola og potetgull før flyttinga starter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å være fyllesjuk! Cola og kaffe er tingen, pluss en greasy burger :)

Masse cola har det blitt. Og Peppes Pizza. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg offisielt flytta inn i den nye leiligheten min!! Føles utrolig bra!! Veldig fullt her men jeg bryr meg ikke. jeg skal kose meg med å pakke ut og rydde ting på plass. Jeg har resten av kvelden og morgendagen på å gjøre det.

Ha en fin lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg offisielt flytta inn i den nye leiligheten min!! Føles utrolig bra!! Veldig fullt her men jeg bryr meg ikke. jeg skal kose meg med å pakke ut og rydde ting på plass. Jeg har resten av kvelden og morgendagen på å gjøre det.

Ha en fin lørdagskveld!!

Gratulerer så masse med innflytting. Kjempegøy. Alt vel så langt?

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med innflytting. Kjempegøy. Alt vel så langt?

Klem:)

Takk, takk!! Veldig fornøyd så langt. Pakket ut et par esker og satt opp bokhyllene. Men nå gidder jeg ikke mer for ikveld. Ny dag imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sovet første natta i leiligheten min. På en madrass på gulvet mellom alle eskene. Rart men veldig bra!! Gleder meg til å kjøpe meg en seng men først må jeg få bort alle eskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Kos deg !!! :)

Med utpakking, innredning og komme i orden! Det er jo bare sååå gøy!

Du kan gjøre akuratt som du selv har lyst, fantastisk kos :) :) :)

Snakket noe med S eller R i det sisste eller? Var R med ut med jobben på fredagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket noe med S eller R i det sisste eller? Var R med ut med jobben på fredagen ?

Jeg og S hadde en stor diskusjon på fredag igjen. Igår snakket jeg ikke med han. Gadd liksom ikke.. Han har tatt kontakt på msn. Skal vel klage over et eller annet igjen.

R var ikke med på fredag. Flørta med noen andre. Men funka liksom ikke helt. Han hadde gått på samme skole som meg. Kult. Men 5 år yngre enn meg. Altså, like gammel som lillesøsteren min. Da tenkte jeg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Huffda.....!

Hva er det du og S krangler om da?

Det er vel på tide at dere gir slipp? :/ det pleier som regel å gå automatisk da, ettersom ingen av dere kommer til å fortsette som dette her i det uendelige...

Kjipt at ikke R var med da, har du snakket noe mer med han eller?

Synd hvis han er intressert, å ikke tørr si det til deg.. Eller motsatt også..

Huff, blir aldri klok på disse mannfolka jeg !

Etter danmarksturen, så fikk jeg såååå sansen for danske menn :ler:

De var så utrolig sexy!!! Flotte i kles veien og alle hadde en råtøff hår frisyrer!!

Bli med til danmark med meg, så finner vi oss noen danske gutter?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda.....!

Hva er det du og S krangler om da?

Det er vel på tide at dere gir slipp? :/ det pleier som regel å gå automatisk da, ettersom ingen av dere kommer til å fortsette som dette her i det uendelige...

Kjipt at ikke R var med da, har du snakket noe mer med han eller?

Synd hvis han er intressert, å ikke tørr si det til deg.. Eller motsatt også..

Huff, blir aldri klok på disse mannfolka jeg !

Etter danmarksturen, så fikk jeg såååå sansen for danske menn :ler:

De var så utrolig sexy!!! Flotte i kles veien og alle hadde en råtøff hår frisyrer!!

Bli med til danmark med meg, så finner vi oss noen danske gutter?? :ler:

Jeg prøvde å bli kvitt S på fredag men det gikk tydeligvis ikke. Plutselig sendte han en haug med meldinger mens jeg var ute. Han er vel sur fordi han ikke fikk lov til å hjelpe igår. men det driter jeg i. Jeg orker bare ikke mer.

Dette med R er synd men vil han ikke, så greit. Flere som sa til meg på fredag at jeg burde ta en prat med han. men enklere sagt enn gjort. Tenke litt på det!!

Dansker ja? Jeg har hatt en dansk kjæreste!! Har ikke noe imot dem altså... Jeg har veldig lyst til å reise til København før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så gøy å ha flyttet inn! Nå kan du gjøre akkurat som du vil med leiligheten :) Hva er det S maser med, vil han bare møte deg som venner eller hva? Og han R virker veldig fram og tilbake. Hadde det vært meg hadde jeg ikke gidda men det er meg da. Er vant til å bli jaget på hehe. Liker du ikke yngre gutter altså? Hva er din minimumsalder? Han jeg holder på med nå er 4 år yngre enn meg. Gjør ikke noe, men skjønner at folk tenker ulikt om dette.

Kos deg med utpakking og sånt i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte endelig å avslutte ting med S... IGJEN!! Håper ikke han tar kontakt igjen. Ser ingen grunn til at vi skal fortsette å ha kontakt. Bare krangler jo!!! Eller har de store diskusjonene!! Da kan det være det samme. Føles best nå uansett, å ikke ha kontakt med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Klarte endelig å avslutte ting med S... IGJEN!! Håper ikke han tar kontakt igjen. Ser ingen grunn til at vi skal fortsette å ha kontakt. Bare krangler jo!!! Eller har de store diskusjonene!! Da kan det være det samme. Føles best nå uansett, å ikke ha kontakt med han.

:klem:

det ordner seg i allefall alltid til slutt det der X greiene.......... :sukk:

Kjipt når det står på uansett.. Prøv å ikke la det gå alt for mye innpå deg og gjøre deg sint å irritert..

Kos deg med film sjokolade og potetgull !!!!!!! :) Mmmm, jeg har også lyst på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å ha flyttet inn! Nå kan du gjøre akkurat som du vil med leiligheten :) Hva er det S maser med, vil han bare møte deg som venner eller hva? Og han R virker veldig fram og tilbake. Hadde det vært meg hadde jeg ikke gidda men det er meg da. Er vant til å bli jaget på hehe. Liker du ikke yngre gutter altså? Hva er din minimumsalder? Han jeg holder på med nå er 4 år yngre enn meg. Gjør ikke noe, men skjønner at folk tenker ulikt om dette.

Kos deg med utpakking og sånt i dag da!

Utrolig godt å ikke bo hjemme lengre!! Det er det beste!! Å være alene!!

Når det gjelder R, så vet jeg ikke. Det ble litt snakk om han på fredag. Flere som mente jeg og han burde prate sammen. Bare sa at det er jo ikke så enkelt å gå bort til en kollega og spørre om han vil være med ut på middag en dag. Men de mente at hvis jeg var interessert, så burde jeg bare ta kontakt. Tenke litt på det!!

Nei, jeg har ikke noe imot yngre gutter. Jeg har vært sammen med både yngre og eldre gutter. Men jeg fikk liksom ikke feelingen fra han. At han var interessert. Selvom det var hyggelig å prate med han.

Nå skal jeg bare rydde inn resten av klærne i klesskapet, så skal jeg slappe av med en film og godteri resten av kvelden!! Føler jeg har fortjent det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lostlove

Absolutt vel fortjent !!! Kos deg Miss Stiles :)

Ha en god start på ny uke i morgen !

Du får gi R ett flørtende blikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt vel fortjent !!! Kos deg Miss Stiles :)

Ha en god start på ny uke i morgen !

Du får gi R ett flørtende blikk ;)

Takk, takk og takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Har det gått greit med utpakking? Og snakka du med R i dag? Jeg syns uansett at mannen burde ta første initiativet jeg da, er litt gammeldags der :) Synd at norske gutter er så sjenerte. Må si at svenskene er virkelig på når det gjelder dating! Kan anbefaler svensker hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...