MissStiles Skrevet 2. november 2013 Forfatter #5481 Del Skrevet 2. november 2013 Da ligger på et hotellrom. Vi har en kjærestehelg med hotellovernatting, spise middag ute og gå på kino. Den store kinodagen idag så da skal vi se 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. november 2013 #5482 Del Skrevet 3. november 2013 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2013 #5483 Del Skrevet 3. november 2013 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2013 Forfatter #5484 Del Skrevet 3. november 2013 Det var en veldig hyggelig kveld i går. Vi spiste ute på restaurant og så på GRAVITY og THOR2 på kino. Også var det godt å sove på hotell i natt. Spise en god frokost. Men regnværet gjorde at vi ville komme hjem så fort som mulig. Nå fryser jeg. Så sitter i sofaen, pakket inn i teppe og med en kopp te. Det blir rolig inne-søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2013 Forfatter #5485 Del Skrevet 4. november 2013 Da er det mandag igjen. Litt uggen idag men det er nok pga mensen. Men men.. Jeg har med meg treningsbagen idag så får se om det blir trening etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2013 Forfatter #5486 Del Skrevet 4. november 2013 Da er det mandag igjen. Litt uggen idag men det er nok pga mensen. Men men.. Jeg har med meg treningsbagen idag så får se om det blir trening etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 4. november 2013 #5487 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) God mandag! Du er ikke den eneste som er plaget av mensen i dag.. Inspirert av deg har jeg meldt meg på trening i morgen. Kanskje jeg får til to ganger denne uka? Endret 4. november 2013 av Naria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 #5488 Del Skrevet 4. november 2013 Flere som er plaget av den uka idag, ser jeg! Felles skjebne og trøst osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2013 Forfatter #5489 Del Skrevet 4. november 2013 15 min igjen av arbeidsdagen. Fortsatt uggen så da dropper jeg trening idag. Meldt meg på onsdag, lørdag og søndag så synes kanskje at det er nok. Heller ta det med ro idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. november 2013 #5490 Del Skrevet 4. november 2013 Det er en uke hver mnd det er lov å droppe trening altså! Har du funnet noen timer du liker ekstra godt enda? Høres veldig koselig ut med hotellhelg, du er heldig som får gode priser på hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2013 Forfatter #5491 Del Skrevet 4. november 2013 Høres veldig koselig ut med hotellhelg, du er heldig som får gode priser på hotell! Den gode prisen klarte jeg faktisk å få uten å bruke jobben sine fordeler. Jeg har meldt meg på nyhetsbrev fra alle hotellkjeder. På den måte får man vite om mange ulike tilbud. Vi betalte 500kr for et dobbeltrom inkl. frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2013 Forfatter #5492 Del Skrevet 5. november 2013 Br.. Nå var det kaldt ute.. Idag skal jeg hjem og spise goood middag som mamma har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. november 2013 #5493 Del Skrevet 5. november 2013 Det er blitt november og kaldt ja, uten tvil ... Digg med hjemmelaget mat hos mamma da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2013 Forfatter #5494 Del Skrevet 6. november 2013 Liker at det er onsdag allerede. 2 dager igjen til helg. Nå skal jeg hjem og skifte også rett på trening. Onsdag har blitt en fast treningsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2013 #5495 Del Skrevet 7. november 2013 Min reaksjon på SMS: Godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2013 Forfatter #5496 Del Skrevet 7. november 2013 Middagsbesøk avlyste i dag. Så da blir det Revenge maraton på meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. november 2013 #5497 Del Skrevet 7. november 2013 Revenge er gøy! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. november 2013 #5498 Del Skrevet 7. november 2013 Snaaart helg! Skal du noe skøyalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2013 Forfatter #5499 Del Skrevet 8. november 2013 Under 7 timer til helg!! Idag skal jeg til ei venninne. Lage mat, drikke vin og bare skravle. Hun bor i utlandet så jeg ser henne ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 #5500 Del Skrevet 8. november 2013 Det høres veldig koselig ut, ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg