Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Siden jeg var liten, har jeg ofte feiret jul annen hver gang med den norske og tyske familien min. Litt glad vi ikke gjør det lengre. Spesielt siden faren min ikke vil være med å feire med den tyske familien vår.

Jaja, startet lørdagen med å våkne av meg selv kl 6. Why? Godt spm! Ferdig med å trene for idag og nå er det bare å komme igang med dagen. Storhandel av mat og diverse.

Ha en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om det er riktig arbeidsfordelingen men... Jeg vasker leiligheten mens M baker kake. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går våknet jeg kl. 6 og i dag våknet jeg kl. 5. Hvorfor? Jeg vil sove lenge jeg og!!

Snart er det uansett på tide å stå opp og komme seg på trening. Kanskje prøve å sove en timestid etter trening før familien min kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på sykkeltimen i dag tidlig? Jeg trente styrke en times tid.

Ja, det var jeg. Denne uka har jeg fått trent 3 ganger. Fornøyd med det.

For litt siden gikk familien min. Vi hadde invitert de på kaffe & kaker. Veldig hyggelig men nå skal resten av søndagskvelden nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mandag igjen.

Blir fullt kjør idag. Først jobb også rett på et arrangement etter jobb. Men klager ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! Stress på jobb her også. Ser på Oppdrag Lykke på NRK1 nå, tror flere av oss har noe å lære av de stressmestringsteknikkene de lærer der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at denne arbeidsdagen går fort. Jeg vil hjem og ligge i sofaen.

Jeg var hjemme i 22 tiden igår så det ble en lang dag. Våknet allerede kvart over 5 idag tidlig. Så er sliten og trøtt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig A-menneske, du! På en måte misunner jeg deg :)

Skjer det noe gøy i dag da?

A-menneske er jeg i så fall ufrivillig. Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig for tiden.

I dag er det daffe-tirsdag!! Gjøre minst mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens latter:

Jeg er på vei til bussen men må kaste en søppelpose. Går mot søppeldunken. Når jeg nærmer seg, ser jeg at det ligger noe på toppen. En tupperware boks. Den ligner på sånne vi har, tenker jeg. Også ser jeg at det er kakestykker oppi boksen. Min sjokoladekake og M's eplekake. Det er vår boks. Jeg ler og ler og ler!! Igår spurte jeg M om jeg kunne få tilbake boksen sånn at jeg kunne vaske den. Han finner den ikke i sekken og sier at da ligger den igjen på jobb. Så spørsmålet er om den faktisk har ligget der siden igår morges eller siden inatt. Jeg måtte ta et bilde og sendt det til han. Jeg ler fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En snule vondt i hodet idag.. Etter all den vinen igår.. Det skal bli godt med hotellfrokost nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det endelig helg. Det ble kun 3 timer på jobb. Hihi, snill sjef som sa vi kunne ta oss god tid på morgenen.

Vi var nemlig på visning på 2 hoteller igår. Etter det ble det champis, vin og middag. Avsluttet med en tur til baren. Morsom kveld. Men de andre holdt ut lengre enn meg. Glad for at jeg la meg rundt kl 1 inatt og ikke kl 4 som de andre.

Nå er det først butikken også ligge på sofaen resten av kvelden.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere kan dra på sånne arrangementer med jobben :)

Sikkert godt med en kort dag i dag :P Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen... Jeg våknet kl 6 i dag.. Begynner å bli veldig lei av å våkne så tidlig i helgene..

Men men..

Nå er det bare å komme seg på trening. Denne uken blir det kun 1 trening. Får ta det igjen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...