Gjest lostlove Skrevet 27. januar 2011 #501 Del Skrevet 27. januar 2011 Huffda..... Skjønner hva du mener da ..... Når ting er BRA mellom deg og S, så er det virkelig bra liksom.. Men det er mer dårlig stemning mellom dere, å ett konstant slit for å få ting til å fungere, så da er det bedre å heller komme seg videre Jeg har i allefall innsett at jeg har det bedre uten X, enn det jeg har sammen med han.. Til tross for at vi kan ha gode stunder.. Har det bedre, bare meg selv - i det lange løp.. Gleder meg til å høre mer om R da! Vet om det skjærer seg, så er det fort gjort å falle tilbake på S en stund.. Men jeg har tro på at du er sterkere enn meg It's called a break-up because it's broken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. januar 2011 #502 Del Skrevet 27. januar 2011 Håper du har det bra da i allefall.. For meg har det virket som S tar mye av din livs energi !! Selv om jeg ikke har hørt så mye om han sånn eeegentlig, men jeg har bare en rar følelse, av at han ikke i allefall er den mannen i ditt liv som overrasker deg med positive ting å får deg til å le deg i hjel i hverdagen ?? Virker mer slitsomt...på en måte.... Tror i allefall jeg har rett oppfattelse.. Beklager hvis jeg var litt for direkte her nå eller sa for mye av mine tanker føler i allefall jeg har en viss retthet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #503 Del Skrevet 27. januar 2011 Her er det bare å være så direkte som mulig. Jeg tåler det. Ei venninne av meg, som jeg snakket mest med S om, sa flere ganger til meg - om jeg var sikker på at jeg ville satse på han. Glad jeg har fått åpnet øynene litt. Trengte absolutt det!! S var ikke særlig bra for meg. Han er rar men snill på sin måte. Men som sagt, jeg føler at han forventa det, det og det av meg. Noe jeg aldri følte at jeg klarte å gi han. Da ble det bare krangling. Jeg forventa egentlig aldri noe av han. Ikke med en gang. Men samme det nå. S er ute av mitt liv. Jeg kommer ikke til å ta kontakt med han igjen. Det ville verken vært sunt for meg eller han, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 27. januar 2011 Idag har jeg en rar dag!! Nesten så jeg er deppa. Litt usikker hvorfor. Jeg klarer ikke å engasjere meg i ting idag. Liker ikke den følelsen! R og jeg har ikke snakket noe særlig sammen idag. Det har nok noe med det å gjøre. Jeg vet at dere ikke skjønner noe enda siden jeg ikke har fortalt noe om han. Men jeg lover, det kommer SNART!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. januar 2011 #505 Del Skrevet 27. januar 2011 Her skjer det ting skjønner jeg! Så S er ute av bildet og nå er det R? Spennende! Synd han ikke har snakka noe med deg på jobben da.. håper han ikke er sånn dustekølle, da forjener han deg ikke Og ellers da, liker du han nå eller hva er greia? Her får du mange spørsmål hehe. Skjønner veldig godt det er kjipt å bli oversett når man har styra med noen. Og er det en kollega burde man iafall trå litt varsomt og ikke skape dårlig stemning. Ååå, disse mannfolka, er til å bli GÆREN av! Skal du noe hyggelig i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. januar 2011 #506 Del Skrevet 27. januar 2011 Her er det bare å være så direkte som mulig. Jeg tåler det. Ei venninne av meg, som jeg snakket mest med S om, sa flere ganger til meg - om jeg var sikker på at jeg ville satse på han. Glad jeg har fått åpnet øynene litt. Trengte absolutt det!! S var ikke særlig bra for meg. Han er rar men snill på sin måte. Men som sagt, jeg føler at han forventa det, det og det av meg. Noe jeg aldri følte at jeg klarte å gi han. Da ble det bare krangling. Jeg forventa egentlig aldri noe av han. Ikke med en gang. Men samme det nå. S er ute av mitt liv. Jeg kommer ikke til å ta kontakt med han igjen. Det ville verken vært sunt for meg eller han, tror jeg. Jeg vet nøyaktig hva du mener MissStiles Når noen forventer noe av en annen person, som den motsatte ikke klarer/kan gi som kommer naturlig av seg selv..Så er det ikke ett bra forhold nei... Been there done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. januar 2011 #507 Del Skrevet 27. januar 2011 Idag har jeg en rar dag!! Nesten så jeg er deppa. Litt usikker hvorfor. Jeg klarer ikke å engasjere meg i ting idag. Liker ikke den følelsen! R og jeg har ikke snakket noe særlig sammen idag. Det har nok noe med det å gjøre. Jeg vet at dere ikke skjønner noe enda siden jeg ikke har fortalt noe om han. Men jeg lover, det kommer SNART!! Heldigvis er ikke hver dag med slik en dårlig deprimert følelse ! Vi føler med deg i allefall skal du vite.. Ikke bare bare å være kvinne Så lenge du ikke driver på å tenker for mye på alt og ingenting som bla.a S etc...... Jeg gleder meg enda til å høra om denne her R'en i ditt liv :) Kos deg resten av kvelden MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #508 Del Skrevet 29. januar 2011 Fortsatt litt smådeppa. Er nok mye pga R. Irriterer meg over at jeg liker han. Men det skjer liksom ikke noe... Jeg skal IKKE gå tilbake til S. Men når man først har funnet tonen med noen, så er det så innmari synd. Altså, er han ikke interessert, så greit. Allikevel, så klarer jeg ikke å la være og lure om han er det. Men ikke tør pga at vi jobber sammen. Jeg ville aldri gjort noe som ødelegger for hverken han eller meg. Bare så det er sagt. Men nesten alle på jobben vet hva som har skjedd. Ryktene går! Til og med bilder av oss finnes. Sittende sammen. Enten hvor jeg ser på han eller han på meg. Men men.. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det!!! Jobbing på meg idag!! Litt kjipt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 29. januar 2011 #509 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikke vær deppa da Skjønner det er kjipt at R ikke tar kontakt. Men hvis han oppfører seg rart mot deg så er det hans problem og ikke ditt. Typisk ja, når man møter en man liker så går det liksom ikke. Bra du er over S, han virket litt kontrollerende etter det jeg har lest her. Mulig jeg tar feil men virket som han ville ha full kontroll på alt du gjorde. Hva skal du gjøre i dag bortsett fra jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #510 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva skal du gjøre i dag bortsett fra jobb? 2 timer igjen!!!! Jeg skal ut og spise med vennegjengen fra skolen. 2 av dem som jeg reiste sammen med til New York. Vi er en gjeng på 5 stk. Vi er bare 4 stk som skal møtes først. Sistemann kommer kanskje etter. Når L har gått. L er jo hun jeg absolutt IKKE liker lengre. Etter den turen. Vi har ikke sett hverandre siden vi kom hjem fra New York. C har jeg snakket litt med. Så tror mellom oss er ting greit. Så det blir en liten bursdagsmiddag. Kanskje ta en drink etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 30. januar 2011 #511 Del Skrevet 30. januar 2011 God søndag MissStiles! Hvordan er humøret? Har du hørt noe fra R ? Hvis ikke -så drit i han !! Selv om det ikke er enkelt..... La han uansett hva som skjer, få følelsen av at han må strekke seg etter deg og at du er litt uoppnåelig.... Du kan få han på kroken din uten problem, hvis det er noe du virkelig vil Alt som trengs er ett lite spill fra din side, så har du han rett rundt lillefingen Ut i fra hva jeg har lært opp igjennom årene, så trenger mannfolk en følelse av at de må jobbe litt for å få en dames oppmerksomhet.. Hvis vi er tilgjengelige med en gang, så mister de interessen rimelig kjapt mange ganger.. Er bare en teori jeg har vet det finnes jo selvfølgelig unntak da Ellers hatt en bra helg? Var det kjekt å treffe venne gjengen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #512 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Nå har jeg satt meg godt til rette for å fortelle om R: R er et par år eldre enn meg. IT duden på jobb. På begynnelsen skjønte jeg meg ikke på han. Hvem han var og hva han dreiv med. Prata veldig lite med han. I fjor sommer på en jobbfest begynte vi og prate. Om alt og ingenting. Jeg ble overrasket. Tenkte "det går ann å prate med han". Dagen etter. Ingenting. Så da tenkte jeg, jaja.. Det skjedde jo ikke noe men.. Glemte det.. På julebordet tenkte jeg kanskje jeg skulle benytte sjansen av å prate med han. Skjedde ikke. Tenkte ikke noe mer over det. For 3 uker dro vi på en jobbtur. Da ble han med. Når vi alle skulle ut og spise, satt jeg meg med vilje ved siden av han. Men vi prata ikke før etter hovedretten tror jeg.. Det var han som dulta borti meg og spurte meg om noe. Også var praten igang. Utrolig hyggelig. Vi deler mange av de samme meningene og det er litt interessant. Etter middagen ville de fleste gå ut. Han visste ikke. Jeg dro til hotellet mens han ble med de andre ut. Dagen etter prøvde jeg å prate med han, nei.. Lite respons! Også... dro vi på jobbtur igjen forrige helg. Jeg dro på fredag mens han kom på lørdag. Den lørdagen hadde hele avdelingen en samling før middagen. Mellom samlingen og middagen var det tid til å ta en drink. Da så jeg at alene i baren. Jeg tenkte, gå bort og si hei. Plutselig så satt jeg ved siden av han med et glass vin i hånda og prata. Vi endte opp med å komme sist inn til middagen. HIHI Jeg var litt uheldig med plasseringen så jeg gikk hit og dit til kolleger i pausene. Til slutt trakk jeg stolen bort til han igjen. Da var vi i gang med å prate igjen. Etter middagen gikk vi ut. Fulgte litt etter hverandre. Det ble snakk om å dra ut på byen. Men jeg gadd ikke. Plutselig sa han, bli med opp på rommet mitt da.. Han bodde på samme hotel som vi hadde middagen. Jaja.. Så jeg gjorde det. På vei opp, tenkte jeg.. Han skal få jobbe litt for å få meg. En ting er at jeg ble med han opp men.. Det tok 2 timer før vi kysset. Vi prata og prata. Når vi først begynte å kysse, så klarte vi ikke å stoppe. Eller jo.. Vi hadde ikke sex, bare rotet litt. Etter litt kyssing, kom jeg på at jeg hadde jakka mi nede i garderoben. Jeg sa at jeg måtte hente den. "Kommer du opp igjen?" spurte han. "Ja" "Lover du?" Da visste jeg at jeg hadde han. De neste par timene ble det mye klining, kosing, ligge i armen til hverandre, prate, stille spm osv. Aldri prata så mye før. Til slutt sovnet vi i armene til hverandre. Dagen etter måtte jeg opp først. Siden jeg måtte tilbake til hotellet mitt og skifte. Tror dere ikke at jeg møtte en av kollegene mine i gangen. JOOOOO!! Da visste jeg at alle kom til å få vite det. Jaja.. Dagene etter var rare. Jeg tenkte mye på den natta og alt sammen. Vi prata ikke noe særlig på dagtid. Dagen etter, på neste fest - så prata vi igjen. På slutten av kvelden. Da ble jeg med han igjen. Men da sov vi bare. Morgenen etter måtte jeg dra tidlig igjen. Siste dagen/kvelden var rar. Da hadde jeg såvidt sett han hele dagen. Noen sa at det hadde skjedd noe med han. Så var glad når jeg fikk sett han og så at han hadde det bra. Den siste kvelden følte jeg at var litt avgjørende. Jeg venta på et signal om at han var interessert i noe mer. Bli kjent mener jeg. Av og til følte jeg at jeg fikk det. Andre ganger ikke. Men jeg sitter igjen med en følelse av å ha fortalt han mye mer på de 3 dagene enn jeg fortalte eksen min på de 4 mnd vi var sammen. Ikke S altså.. Og jeg fikk vite en del han og. Private ting delte vi med hverandre. Det gjør jeg til vanlig ikke. Å dele så mye info om meg selv. Etter å ha kommet hjem fra turen. Så har vi prata litt. Ikke alene. Bare jobb. Ryktet går på jobb. Om han har fått det med seg, vet jeg ikke. Men de fleste mobber og spør meg. De finnes til og med bilder av oss. Hvor vi sitter og prater. Jeg smiler fortsatt etter den lørdagen! Det er sjelden jeg blir kjent med et menneske hvor jeg sitter igjen med den følelsen av å ville ha mer. Han er liksom ikke den jeg trodde han var. Innrømmer at jeg trodde feil om han. Han er god, snill og hyggelig. Innmari GOD TIL Å KYSSE. Ga meg et par komplimenter og. Hehe Men hva gjør jeg nå?! Hele denne uka har vært rar. Jeg tenker jo på han. Men vet ikke om han tenker på meg. Det er ei venninne som vet mest om dette. Hun sier at jeg bare må vente og se. Selv har jeg lyst til å spørre. Men jeg vil på en måte ikke ta sjansen på å dumme meg ut helt. Der har dere historien om R... Bare å komme med innspill! (innlegget ble litt langt...SORRY!!) Endret 30. januar 2011 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #513 Del Skrevet 31. januar 2011 Woooow Tror du han bare kan være litt sjenert og usikker på seg selv uten ett par drinker?? Hvis ikke, så ville jeg gitt det litt tid og invitert han selv med ut på noe, eller hjem på middag til deg selv? Da får du i allefall svar på om han i det hele tatt kan tenke seg noe... Har dere sendt noe sms eller noe til hverandre i løpet av helgen eller noe ?? Gi det i allefall noen dager, og ta heller intiativ selv Det værste er jo å leve i uvitenheten! Særlig ettersom du er intressert ! Men mannfolk blir nokk skremt mange ganger om vi tar intiativ og virker for pågående.. Du får prøve å spørre han på en casual måte ! Si du har planer om å gå ut å spise middag på fredagen eller lørdag, å lurte på om han kunne tenke seg å holde deg med selskap? Håper du finner utav det i allefall!! Ønsker deg jo såklart det aller beste! Takk for endelig oppdatering utrolig spennende! Han sier selv at han ikke er sjenert. At han liker å bli kjent med nye mennesker og våre sosial. Det kan nok stemme. Men tror det handler om at vi jobber på samme arbeidsplass. Sjelden han og jeg isåfall har muligheten til å være alene. Jeg har bestemt meg for å se hva som skjer i løpet av uka. Jeg har ikke lyst til å dumme meg ut her på jobb. Vi har mailet litt men ikke mye. Vi har ikke byttet nr. Jeg har nr hans men aner ikke om han har mitt nr. Jeg hater å gå rundt og tenke sånn og sånn.. Også å ikke vite. Men det er flere som sier at han virker interessert. Før det skjedde noe mellom oss. Men jeg vet ikke altså... Dette er ikke en enkel sak. Jeg vil ikke gjøre det komplisert for noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 31. januar 2011 #514 Del Skrevet 31. januar 2011 Enig med deg der Ta uka til hjelp.. Så ser du hva som skjer.. Veldig spennende synes jeg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #515 Del Skrevet 31. januar 2011 Enig med deg der Ta uka til hjelp.. Så ser du hva som skjer.. Veldig spennende synes jeg i allefall Takk, synes det er litt spennende jeg og. Er ingen fan av å rote med/ date en kollega. Men liker man noen, så er det ikke så mye å gjøre med det. Igår snakket jeg til og med ei venninne fra jobb. Hun sa også at hun hadde lagt merke til at han hang litt rundt meg på jobb. Noe jeg ikke har lagt merke til. Bortsett fra på sosiale greier. Bare vente og se om det skjer noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 31. januar 2011 #516 Del Skrevet 31. januar 2011 Hold meg oppdatert !! Jeg er nokk like spendt som deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 31. januar 2011 #517 Del Skrevet 31. januar 2011 Oj, spennende da! Love is in the air Han greia burde ta initiativ hvis han er interessert ja.. helt serr! Skjønner godt du er litt amorøs, det er jeg og.. Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #518 Del Skrevet 31. januar 2011 Gjett hvem som ikke har sletta meg fra msn allikevel.... OG nettopp sa hei på msn??? Ja, S!!! Dette kan bli interessant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #519 Del Skrevet 31. januar 2011 God søndag MissStiles! Ellers hatt en bra helg? Var det kjekt å treffe venne gjengen ? Tenkte jeg skulle svare på dette og. Middagen med vennegjengen var interessant. L snakket jeg nesten ikke med. Men hun var der bare i 2 timer. Etter det snakket vi andre 3 masse. Også kom 5.jenta fra gruppa vår senere. Det var hyggelig å se henne igjen og. Hun liker heller ikke L. Så vi snakket litt alene senere om alt sammen. Søndagen min var fin og rolig. Først var jeg på cafè med ei venninne fra jobben. For å snakke ut om R. Høre hennes mening om alt sammen. Det hjalp. På kvelden var jeg på kino. Fikk ENDELIG sett Harry Potter. Fy søren, den var BRA!! Koste meg skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 31. januar 2011 #520 Del Skrevet 31. januar 2011 ooooh no!! Hva sier S da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg