MissStiles Skrevet 5. august 2013 Forfatter #5161 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har overlevd prøvetiden og er endelig fast ansatt!! Hurra!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. august 2013 #5162 Del Skrevet 5. august 2013 Gratulerer! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. august 2013 #5163 Del Skrevet 5. august 2013 Hurra for det! (Selv om jeg aldri var i tvil. ) Hvordan er det å være tilbake på jobb? Syns alltid det er slitsomt og kjipt første dagen etter ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. august 2013 Forfatter #5164 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Hvordan er det å være tilbake på jobb? Syns alltid det er slitsomt og kjipt første dagen etter ferie... OMG!! For en dag!! Jeg visste jo at jeg kom til å ha en del å gjøre siden jeg har sett mailene som har kommet inn via mobilen. Men sjefen ga jo alle sakene til meg. Mitt + alt som har kommet i sommer = mye, veldig mye å gjøre!! Det ligger papirer overalt. Visste ikke hvor jeg skulle begynne men måtte jo starte med mailene som hadde kommet 1.juli også jobbe meg oppover. Jeg hadde gitt beskjed til M på forhånd at det kanskje ble overtid men tok bare 1 tog senere enn vanlig. Tror jeg har fått unna de viktigste tingene også får jeg ta resten utover uka. Sjefen mente det kom til å bli en stille uke. Det sa han siste uka i juni og men da var det kaos. Så får se.. Men godt å vite at jeg er sikret jobb nå. Det positive er at jeg går opp bittelitegrann i lønn og får jobbmobil. Endret 5. august 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. august 2013 #5165 Del Skrevet 5. august 2013 Gratulerer som fast ansatt! Det var jo kjempebra nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. august 2013 Forfatter #5166 Del Skrevet 5. august 2013 Deilig å komme hjem til et dekket bord med middag. M har ferie denne uka. Det var ikke planlagt men tror han synes det er litt godt å ha ferie denne uka sånn at han får jobbet med å bli ferdig med alt av småtterier i leiligheten. Godt å slappe av... Sliten... Trøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. august 2013 #5167 Del Skrevet 6. august 2013 Grattis med fast ansettelse! Kom du hjem til dekket bort i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5168 Del Skrevet 6. august 2013 Grattis med fast ansettelse! Kom du hjem til dekket bort i dag også? Hehe nei, idag kom jeg hjem til kaos og frosen pizza. M og en kamerat hang opp 2 lamper som vi manglet. Så nå er M ferdig med å pusse opp leiligheten. Han er fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. august 2013 #5169 Del Skrevet 6. august 2013 Du er heldig som kan spise frossen-pizza. Fornøyd med oppussingen du og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5170 Del Skrevet 6. august 2013 Fornøyd med oppussingen du og eller? Ja, det er jeg. Overrasket hvor fint det er her. Men det viktigste er at han er fornøyd siden det er hans leilighet. M sa her om dagen at han nesten skulle ønske han ikke skulle selge nå siden leiligheten har blitt så fin. Forstår det men han har ikke råd til å leie ut denne leiligheten, samtidig som vi bor i en annen leilighet. Så god råd har vi ikke enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2013 Forfatter #5171 Del Skrevet 7. august 2013 Trøtt! Vært våken siden kl. 4.45.. Da våknet jeg av noen lyder som kom utenifra.. Først trodde jeg at det var latter jeg hørte men etter hvert skjønte jeg at det var skrikinga til måkene. Hørtes ut som om det var 50 stk der ute. Etter 5 min våknet også M. Det var helt forferdelig å høre på. Hjalp ikke å lukke vinduene en gang. Jaja, blir en laaaaang dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2013 Forfatter #5172 Del Skrevet 7. august 2013 Heldigvis har dagen gått og jeg er ikke så trøtt lengre.. Siden det var stille på jobb, benyttet jeg anledning av å gå litt før men spørs om jeg kommer hjem noe kjappere. Signalfeil som gjør at togene er forsinket eller innstilt. Typisk!! Jaja, er ikke så mye morsomt som venter med hjemme. Idag er nemlig den store vaskedagen!! Det kommer takstmann og fotograf imorgen. Da må det være rent også skal jeg hjelpe til med å pynte litt. *krysser fingerne for at han får høyere takst enn meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. august 2013 #5173 Del Skrevet 7. august 2013 Leste om togkaoset i dag ja, og tenkte på om du var berørt. Så kjipt at det er sånn, også såpass ofte! Håper vaskingen har gått fint i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5174 Del Skrevet 8. august 2013 Togene går som normalt igjen nå. Heldigvis. M hadde vært flink og vasket/støvsugd badet og soverommet før jeg kom hjem. Også tok vi resten sammen. Alt av ting er ryddet bort i skap og boden. M må bare huske å legge på plass resten ellers tror jeg at megleren vår gjør det. Megleren vår gjorde en god jobb med leiligheten så krysser fingerne for det samme med leiligheten hans. Takstmannen kommer kl 10 og fotografen kl 14. Veldig spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. august 2013 #5175 Del Skrevet 8. august 2013 Gratulerer med fast ansettelse fra meg også! Håper takst og fotografering går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5176 Del Skrevet 8. august 2013 Da kom det en god nyhet fra M: Leiligheten hans var i utgangspunktet en 1-roms leilighet men han og faren hans bygde soverom. Så vi var alle spent på om det ble godkjent som 2-roms. JAAAAA, takstmannen godkjente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. august 2013 #5177 Del Skrevet 8. august 2013 Det er jo fantastiske nyheter! Taksten øker jo veldig med en gang det er en godkjent to-roms. Men det betyr vel at soverommet er over en viss størrelse også, så da er det jo helt klart en "bedre" leilighet enn en ettroms. Krysser fingrene for at taksten blir veldig bra! Du får holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5178 Del Skrevet 8. august 2013 Ringte M for å høre hvordan han lå ann med å gjøre klar det siste før fotografen kommer. Han var ikke ferdig. Han har et gammelt kjøkkenbord med 4 stoler. Trodde vi ble enig om at han skulle det sette det ned i boden men nei.. Han har ikle begynt å bære det ned. Det er 45 min til fotografen kommer!!! Megleren sa at det er mye bedre uten bordet fordi da ser kjøkkenet større ut og jeg er enig. Men nei.. Så nå aner jeg ikke hvordan det kommer til å se ut. Jaja... Hans leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. august 2013 #5179 Del Skrevet 8. august 2013 Kan han ikke bare sette bordet inn på stua mens kjøkkenet fotograferes, og så inn igjen på kjøkkenet mens stua fotograferes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5180 Del Skrevet 8. august 2013 Kan han ikke bare sette bordet inn på stua mens kjøkkenet fotograferes, og så inn igjen på kjøkkenet mens stua fotograferes? Hvis det ikke hadde stått et tørkestativ der fra før med klærne vi vasket igår så ja.. Stua er ikke så stor at både bord + stoler og tørkestativ kan stå der. Ikke hørt noe om hvordan det gikk enda... Spent... Lurer på om det blir å dra tidlig fra jobb idag.. Utrolig stille her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg