Gjest Anastasia Skrevet 17. juni 2013 #5001 Del Skrevet 17. juni 2013 Spennende å se leiligheten en gang til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. juni 2013 #5002 Del Skrevet 17. juni 2013 Sikkert godt med noen rolige dager på jobb. Håper du snart blir frisk igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #5003 Del Skrevet 18. juni 2013 Det var veldig ålreit å se leiligheten en gang til igår. Hilste på selgerne. De var hyggelige og skrøt av leiligheten/området. Vi fikk vite hva som ble igjen av møbler i leiligheten. Bla. En vaskemaskin - da slipper vi å kjøpe ny. Eneste ulempen som vi først så nå var garderobeskapet er festet inntil veggen. Noe som er litt dumt når vi hadde tenkt til å flytte på det. Så da kan det hende at vi må legge nytt gulv eller male veggen, ettersom hva som skjer når vi flytter på skapet. Inatt sov jeg bedre men hoster fortsatt mye. Håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #5004 Del Skrevet 18. juni 2013 Idag kom oppgjøret fra leiligheten. Sjelden man ser en sum med så mange nuller. Gøy men varer ikke lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 18. juni 2013 #5005 Del Skrevet 18. juni 2013 Idag kom oppgjøret fra leiligheten. Sjelden man ser en sum med så mange nuller. Gøy men varer ikke lenge.... Skjønner den, man blir ganske fristet av å ha så mye penger på kontoen.. men smart å spare det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. juni 2013 #5006 Del Skrevet 18. juni 2013 Ta printscreen av nettbanken og spar på den! Pengene går vel rett inn igjen i ny leilighet dessverre, men skal du unne deg noe ekstra i tillegg, kanskje? Husker A kjøpte grisedyr klokke da han fikk pengene for den gamle leiligheten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #5007 Del Skrevet 18. juni 2013 Ta printscreen av nettbanken og spar på den! Pengene går vel rett inn igjen i ny leilighet dessverre, men skal du unne deg noe ekstra i tillegg, kanskje? Husker A kjøpte grisedyr klokke da han fikk pengene for den gamle leiligheten sin. Jeg printa ut utskriften fra banken og kommer til å ta vare på den Jeg skal sette av litt sånn at vi kan kjøpe oss nye møbler. Jeg vil gjerne ha ny seng, også trenger vi spisebord + stoler siden det er plass til det i stua. Evt. utemøbler om vi gidder å kjøpe det i år. Også vil M ha grill siden man kan ha det på balkongen. Hvis jeg finner noe jeg absolutt vil ha i London, så kommer nok til å unne meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #5008 Del Skrevet 19. juni 2013 Slapp dag idag!! Sofa & film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. juni 2013 #5009 Del Skrevet 19. juni 2013 Slapp dag idag!! Sofa & film!! Samme her! Hvilken film blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #5010 Del Skrevet 19. juni 2013 Samme her! Hvilken film blir det? Beautiful Creatures. Snodig film. Minner meg litt om Twilight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. juni 2013 #5011 Del Skrevet 20. juni 2013 Så deilig med nye møbler ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 #5012 Del Skrevet 20. juni 2013 jeg vil og ha en slik sum på kontoen. SElvsagt skal jeg få denne summen fordi noen synes jeg fortjener den, ikke fordi jeg har måtte gjøre noe for den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sjefen har siste dag før ferie imorgen. Jeg er fortsatt usikker på om jeg har jobb etter sommeren eller ikke. Prøvetiden min går ut den 15.7. Spent på om han sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. juni 2013 #5014 Del Skrevet 20. juni 2013 Kjære deg, jeg får så vondt av deg! Jeg skjønner at du har dårlige erfaringer og selvfølgelig er påvirket av det, men du må prøve å huske på at det IKKE er vanlig å bli sagt opp i prøvetiden. Og det er lenge siden dere hadde det møtet, og hvis det hadde vært så ille at han vurderte å si deg opp hadde han fulgt det opp mye tettere enn det han har gjort. Jeg er nesten helt sikker på at det ikke engang har slått ham at du har en prøvetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 #5015 Del Skrevet 20. juni 2013 ^ what she said... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5016 Del Skrevet 20. juni 2013 Han sa såvidt istad... "Nå har du vel snart vært her et halvt år." Og ikke noe mer... Jeg vil ikke tro eller regne med noen ting. Nettopp pga de erfaringene jeg har fra før. Men det hadde vært kjekt å vite før han dro på ferie om jeg har jobb etter sommeren eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5017 Del Skrevet 20. juni 2013 Sjefen gikk ikke lenge etter at jeg skrev siste innlegg, så da fikk jeg ikke beskjed om noe i dag. I morgen kanskje....?! Over til noe annet: Vi skal male kjøkkenet i helgen men klarer ikke å bestemme oss for hvilken farge. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. juni 2013 #5018 Del Skrevet 20. juni 2013 Kjøkkenet til M før salg? Veggene? Hva slags farge er det på innredning og benkeplate da? Og i resten av leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5019 Del Skrevet 20. juni 2013 Kjøkkenet til M før salg? Veggene? Hva slags farge er det på innredning og benkeplate da? Og i resten av leiligheten? Ja, det må males siden den ene veggen er ganske stygg etter at flisene er borte og skapene ble revet ut. Skapdørene er hvite, flisene er hvite med litt grått og benkeplaten er stort granitt. Resten av veggene i leiligheten er hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. juni 2013 #5020 Del Skrevet 20. juni 2013 Da syns jeg det sier seg selv at det skal males hvitt, den samme fargen som i resten av leiligheten hvis det ikke kræsjer med fargen på innredningen, evt en annen nyanse som passer bedre. Mest mulig nøytralt slik at flest mulig får et inntrykk av at det er et sted der de vil kunne bo! de fleste syns hvitt er ok og tenker at de ikke trenger male på nytt med en gang, mens andre farger kan risikere at noen ikke liker det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg