Gjest lostlove Skrevet 20. januar 2011 #481 Del Skrevet 20. januar 2011 Så bra da! Håper den blir en hit ! Enig at frisøren er dyr.. Sisst jeg var, stripte jeg bare.. som kom på 1500 kr...... Er ikke det litt mye eller hva? frisøren spurte om jeg ville stusse litt i tuppene også, som ville kommet på 600kr ekstra.. Det tror jeg at jeg ikke har råd til måtte jeg si Gikk på en smell, som ikke ville vært første gang, om og farge håret hjemme ! Det skulle bli en naturlig blond farge, men endte opp å bli HVITT og GULT.. Det styyyyggeste jeg har sett.. Så i stede for å gå til frisøren med en gang, så prøvde jeg å redde håret på egenhånd, med å bruke en formue på sølv shampoo, blonde shampoo, balsamer og hårkurer med lila pigmenter !! Måtte til frisøren alikevel etter 2 dager, da klarte jeg ikke mer.. Så sitter igjen med en hårfarge som jeg er utrolig fornøyd med, er blond, med litt forskjellige blonde nyanser i.. Litt mørkere striper på en måte.. Skal ta å stripe det igjen om en stund, får bare betale de 1500,- for ble utmerket fornøyd ! Aldri mer hjemmefarging altså.. En gang må jeg begynne å lære Så ja..halv langt hår, blondt, med striper i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #482 Del Skrevet 20. januar 2011 Da er jeg hjemme igjen. Gikk litt amok, tror jeg. I shoppinga. Frisøren ble ikke like dyr som jeg trodde. Så da kjøpte jeg noe mer. Hihi :gjeiper: Jeg kom hjem med en kjole, en blazer og et par sko. Og ny klipt hår. Ikke verst! Nå skal jeg spise litt middag og se litt på TV før jeg begynner å pakke. Reiser rett fra jobb til flyplassen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #483 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har bursdag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 21. januar 2011 #484 Del Skrevet 21. januar 2011 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN !!!!!!!! Håper og ønsker deg at dagen blir EKSTRA bra, og at du får en del overraskelser i løpet av dagen :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #485 Del Skrevet 21. januar 2011 Endelig snart ferdig på jobb. Fy søren, for en dag!! Det har vært såååååååååååååååååååå sykt MYE å gjøre på jobb idag. På en fredag av alle dager!! Skjønner det ikke!! Fått mange gratulasjoner, både på mobilen og fb. Og et par tlf. Innmari hyggelig!! Men nå skal det bli godt å ta helg og feire litt!! GOD HELG alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #486 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg klikka meg inn her ved en feil jeg. Men ser at du har bursdag i dag. SÅ: :blåse: Gratulerer så mye med dagen i dag! Håper den har vært og er meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. januar 2011 #487 Del Skrevet 21. januar 2011 GRATULERER MED DAGEN!!! Håper du får en fin feiring og mange fine gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. januar 2011 #488 Del Skrevet 21. januar 2011 Slik har det vært hos meg også, skal være flink å legge meg tidlig, men ligger bare der å får ikke sove før nærmere kl.2 !! Utrolig kjipt liksom Du får si ifra om du fant noe kjole? Eller om det blir en du har allerede? Kanskje du kunne lånt fra ei venninne hvis du har noen som bruker samme størrelse som deg? Er i allefall ett alternativ :) Så kunne du brukt penger på noe annet kanskje i tillegg Hva du vil gjøre hos frisøren? Hvordan ser håret ditt ut forresten? Kom på jeg værken vet hvordan du eller Carleigh-Ann ser ut.. Forbinder bare deg med hun på bildet ditt, som jeg ikke husker navnet på... Og Carleigh-Ann ser ut som Britney Spears? Eller? Håper du ble fornøyd med sveisen Miss S! Jeg har vært borti mislykka hjemmefarging jeg og Lostlove.. så nå er det kun frisøren som får røre håret mitt. Jeg betalte 2000 kr (!) forrige helg for klipp + striper. Dyrt ja, men jeg ble fornøyd. Vittig at du nevner det med at jeg kan se ut som Britney Spears Hver gang jeg er i USA blir jeg kalt Britney av en eller annen grunn. Har også hørt det her i Norge. Men selv synes jeg nok ikke at vi er så like, selv om jeg syns dama er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 21. januar 2011 #489 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper du ble fornøyd med sveisen Miss S! Jeg har vært borti mislykka hjemmefarging jeg og Lostlove.. så nå er det kun frisøren som får røre håret mitt. Jeg betalte 2000 kr (!) forrige helg for klipp + striper. Dyrt ja, men jeg ble fornøyd. Vittig at du nevner det med at jeg kan se ut som Britney Spears Hver gang jeg er i USA blir jeg kalt Britney av en eller annen grunn. Har også hørt det her i Norge. Men selv synes jeg nok ikke at vi er så like, selv om jeg syns dama er kul! Stilig !! Selv synes jeg Britney ser bra ut, har absolutt ingenting i mot henne! Min mor sa en gang til med at jeg ser ut som Britney Spears - på en dårlig dag!!!! Aldri mer hjemmebleking nei, å de 2000,- til frisøren er sannelig værdt det ! Skal heller spandere på meg en stuss neste gang jeg skal stripe Så blir nokk 2000,- for meg oxo HA EN GOD HELG JENTER !!!!! Sofaen på meg hele helgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 21. januar 2011 #490 Del Skrevet 21. januar 2011 Gratulerer så masse med dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #491 Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for gratulasjonene, jenter!!! Det ble ingen stor feiring på fredag!! Gjorde meg heller ikke noe. Jeg feiret med familien på forhånd og skal ut på middag med 2 venninner denne uka. Trenger ikke å feire at man blir 29år. Nå sitter jeg på jobb i Sverige. Vært her i 3 dager og jeg er helt utslitt. Sovet kanskje 3-5 timer hver natt. Bare en dag igjen så går turen hjemover igjen. Men det er veldig gøy å være her. Jeg kan til og med si at jeg har møtt noen. Hihi, av de hittil 3 nettene jeg har sovet her. Så har jeg bare sovet 1 natt på mitt eget rom. Hihi :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 24. januar 2011 #492 Del Skrevet 24. januar 2011 Woooow Hvem du har møtt????? Trenger LITT flere detaljer enn dette her !!! Er han svensk?! Oooh..pen? Blond? Snill & grei?? Blir det bare med flørten, eller har det oppstått følelser mellom dere?! Hvor gammel ? Jeg er intressert i å høre alt MissStiles :D Antar X & S er ute av bildet nå da??? Eller..? Holder du S på si? Wohooo :D kjekt å høre da! Jeg skal leve i sølibat til jeg har vært singel i 6 mnd har jeg bestemt meg for Ikke RART du bare har sovet 3-5 timer per natt da !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #493 Del Skrevet 25. januar 2011 Da er jeg tilbake. Rett på jobb fra Gardemoen. Det blir noen tøffe timer, tror jeg.. Sov 3 timer i natt. Denne natta sov jeg alene. HIHI. Jeg lover at jeg skal oppdatere. Senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. januar 2011 #494 Del Skrevet 25. januar 2011 Hehe go Miss Stiles Høres ut som Sverige var gøy! Fikk du jobbet noe da? Og hvem er han duden? Regner med han er svensk? Da fant vi oss begge en svenske i helga. Herlighet Slitsomt å dra på jobb rett fra flyplassen, håper du slipper like mye overtid denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #495 Del Skrevet 25. januar 2011 Kort info: S er ute av verden! Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 26. januar 2011 #496 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Venter i spenning på oppdatering !!!!!!! Om S og han du traff i sverige som ikke var svensk? Wohooooooo bring it on! Endret 26. januar 2011 av lostlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #497 Del Skrevet 26. januar 2011 Oppdatering kommer!! Lover!! Ikveld skal jeg ut og spise med 2 venninner. Gleder meg! Ikke sett noen av dem på en god stund. Så det blir 2 middager denne uka. Pga bursdagen min. ME LIKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg kan komme med et lite hint: Jeg klarte å rote med en kollega under denne turen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. januar 2011 #499 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Ooh...!!! Men hva som har gjort at det er over og ut med S ? Har du fortalt han det??? Hvordan er stemningen mellom deg og kollegaen da??? Er såååååååååååååååå spent ! Endret 27. januar 2011 av lostlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #500 Del Skrevet 27. januar 2011 Ooh...!!! Men hva som har gjort at det er over og ut med S ? Har du fortalt han det??? Tja, enkelt og greit så begynte vi å krangle nesten med en gang jeg kom hjem fra turen. Jeg prøvde å forsvare meg selv en liten stund men til slutt så gadd jeg ikke mer. Gadd ikke få skylda for ditt og datt. Han klarte liksom å få meg til å tro at han hadde ei nabojente som han dreiv og snakket med. Koselig, tenkte jeg. Jeg har guttevenner, da kan han ha jentevenner. Plutselig sa han bare, HUN FINS IKKE. HÆ?! Måtte han virkelig finne på en person for å få oppmerksomheten. At en mann på snart 40år trenger så mye oppmerksomhet? Det skjønner jeg ikke. Så da sprakk det for meg. Vi avsluttet samtalen og har ikke snakket siden. Like greit! Endelig forstår jeg hva ei venninne har sagt til meg. Han dro ut all energien min. Vi hadde noen fine stunder men altfor mye krangling og diskusjoner. Jeg fortjener bedre enn det. Det skjønte jeg etter å ha møtt noen andre. Fordi jeg glemte S med en eneste gang jeg kysset han andre. Det var om S. Skal fortelle om R og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg