Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg glemte å gå innom apoteket i går og orker ikke reise inn til sentrum, så får kjøpe påfyll på halstabletter og hostesaft i morgen.

Rart at helgen er over. Føler ikke jeg har gjort noe annet enn å ligge i senga eller i sofaen og sett på TV. Burde føle meg uthvilt men det er motsatt. Føler ikke at jeg har sovet nok en gang. Krysser bare fingerne for at jeg sover i natt uten å våkne hvis jeg skal på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dro på jobb idag. Vet fortsatt ikke om dt var en god idé men men.. Blitt skikkelig forkjølet og hoster fortsatt mye. Fikk handlet litt på apoteket på vei til jobb. Bare se hvordan det går i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dagen? Utrolig kjipt å kaste bort en helg på å være syk, og så ikke rekke å bli frisk til uka starter igjen engang. Krysser fingrene for at formen snart blir bra igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dagen? Krysser fingrene for at formen snart blir bra igjen! :kose:

Det har vært en tung og lang dag. På vei hjem etter å ha vært på visning og middag med jobben på et hotell. Halsen min er tørr og stemmen min er nesten borte. Hoster, hoster og hoster. Skal bli godt å komme hjem og legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en tung og lang dag. På vei hjem etter å ha vært på visning og middag med jobben på et hotell. Halsen min er tørr og stemmen min er nesten borte. Hoster, hoster og hoster. Skal bli godt å komme hjem og legge seg.

Ta deg en kopp te med litt honning i.

Mammaer sier at det er godt for halsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visning? Har dere ikke kjøpt leilighet nå da? ;)

Hehe, visning av et hotell med jobben. Nytt hotell som åpnet tidligere i år. Veldig fint hotell. Også litt artig at jeg kjente hun som skulle vise oss rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være sliten og trøtt etter en arbeidsdag. Ofte gått på jobb og vært forkjølet men aldri følt meg så slapp før. Vil bare hjem og legge meg. Vurderer å ta en tur til legen for å sjekke om det kan være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke meningen at jeg skulle sove i natt. La meg rundt 22:30 og våknet av at jeg begynte å hoste skikkelig i 1 tiden. Da sto jeg opp og lagde meg noe varmt å drikke. Til slutt tok jeg med meg dyne og pute ut i stua for å ikke vekke M. Siste gang jeg så på klokka var den litt over 4. Konklusjonen er at jeg ikke har sovet særlig mye i dag og at dette kommer til å bli en LANG dag på jobb. Gleder meg ikke! :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Tydeligvis ikke meningen at jeg skulle sove i natt. La meg rundt 22:30 og våknet av at jeg begynte å hoste skikkelig i 1 tiden. Da sto jeg opp og lagde meg noe varmt å drikke. Til slutt tok jeg med meg dyne og pute ut i stua for å ikke vekke M. Siste gang jeg så på klokka var den litt over 4. Konklusjonen er at jeg ikke har sovet særlig mye i dag og at dette kommer til å bli en LANG dag på jobb. Gleder meg ikke! :forkjola:

Du, burde ikke du holde deg hjemme? Hvis du går rundt sånn og hangler blir du bare verre. Må være noe som går for tiden, mange som er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, burde ikke du holde deg hjemme? Hvis du går rundt sånn og hangler blir du bare verre. Må være noe som går for tiden, mange som er syke.

Jeg trodde jeg skulle være trøtt på jobb i dag men jeg har fortsatt ikke begynt å merke det. Mest spent på om jeg får sove i natt. Lurer på om jeg bare skal legge meg på sofaen med en gang. Så får M sove i fred.

Prøvde å bestille legetime til i morgen tidlig men får selvfølgelig ikke vite før i morgen tidlig når jeg har fått time. Synes det å bestille time via SMS er så teit. Jeg vil gjerne vite med en gang når jeg har time. Vil helst slippe å dra på jobb også snu igjen for å dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms-bestilling faktisk, det har jeg ikke hørt om før. På mitt legesenter må man kaste seg på telefonen akkurat 08.30 for å ha sjans på å få en akutt-time. Men uansett bra at du drar til legen, du har vel vært syk ganske lenge nå syns jeg! :klem:

Og så syns jeg du skal få sove i senga og M på sofaen hvis det kan hjelpe deg til å få sove litt bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så syns jeg du skal få sove i senga og M på sofaen hvis det kan hjelpe deg til å få sove litt bedre! :)

M ville helst at han skulle sove på sofaen i går. Og i dag. Men jeg synes det er mer behagelige å sitte oppreist i sofaen enn i senga. Fordi veggen er hard og kald. Jeg får se hvordan det går når vi skal legge oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg bedre nå enn jeg gjorde på mandag. Ikke like sliten lengre. Godt tegn. Men skulle gjerne blitt kvitt til forferdelige hostinga. Andre natten at hostinga går ut over søvnen. Sov på sofaen inatt og. Legekontoret åpner ikke før kl 9 idag så spent på om det blir time idag eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...