Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hehe, at man ikke har fungerende kjøkken, må jo være den beste unnskyldningen for å bestille mat på døra ;)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi vært våkne siden kl. 7 og M er i gang med å fortsette oppussinga. I dag skal det legges nytt gulv på kjøkkenet. Og forhåpentligvis rekker de å legge lister her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Gøy at det går så raskt fremover :) hva er dine planer for dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Gøy at det går så raskt fremover :) hva er dine planer for dagen da?

Usikker. Jeg vurderer å ta en tur innom leiligheten min for å gå gjennom alle eskene mine en gang til. Se om det er noe mer som kan kastes eller gis til Fretex.

Men jeg kommer meg ikke bort fra TV`n. Begynt å se på Mad Men. Fått litt sansen for den serien.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mannfolka ferdig. Nå gjenstår det bare for meg å vaske hele leiligheten. Etter 2 dager med sko inne overalt og møkk her og der, så blir det litt av en jobb. God fornøyelse til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med vaskinga? Rolig i kveld?

Det tok nesten 2 timer. Igår bestilte vi pizza og idag spiste vi frossen pizza. Begge var slitne og orket ikke å lage mat. Rolig kveld idag og ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme etter å ha vært på 6 visninger. Skrev oss opp på 3 lister. Likte vel egentlig kun 2 av leilighetene men får se.. Må også snakke litt mer om det.

M tenker også på om han skal leie ut leiligheten sin i stedet for å selge den. Jeg håper at han ikke velger å gjøre det men det er hans valg.

Nå ser M på fotball mens jeg skal fortsette å se på MAD MEN. Allerede kommet til sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er for noe med meg idag men jeg hadde ikke lyst til å dra på jobb idag. Merker at jeg tenker mer og mer på om jeg har jobb etter sommerferien eller ikke. Jeg hater å bruke tid på å tenke på dette men jeg klarer ikke å la være heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner at det ikke er lett med de erfaringene du har, men han har vel ikke sagt noe om at han ønsker å si deg opp? Det er IKKE vanlig å si opp folk i prøvetiden, så jeg syns du skal prøve å ikke bekymre deg sånn for det. Og selvfølgelig jobbe ekstra med de tingene du har fått kritikk for, men med tanke på at du vil gjøre en god jobb, ikke for å beholde jobben. :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke sagt noe så jeg vet ikke hva han tenker. Om han er fornøyd eller ikke. Jeg tør nesten ikke tenke på å bestille tur i sommerferien og burde nesten ikke kjøpe leilighet før jeg vet 100% at jeg har jobb etter sommeren. M har jo ikke noe imot at vi ikke gjør noe i sommerferien mens jeg som lengter etter å reise, blir gal av å være hjemme i 4 uker. Pluss at han ikke vil kjøpe før han er klar med salg av sin leilighet.

Ja, her er det mange tanker om jobb, leilighet og ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det må være slitsomt, når får du vite hvorvidt du får forsette i jobben eller ikke?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det må være slitsomt, når får du vite hvorvidt du får forsette i jobben eller ikke?

Aner ikke. Prøvetiden går ut 15.juli men kontoret stenger for sommeren den 28.juni. Så da regner jeg vel med at jeg får vite det i løpet av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, okay. Skjønner at det blir stress da ja, rett før sommerferien og alt ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lage meg litt mat og en kopp te mens jeg pakker meg inn i teppe og ser på en av jente TV-seriene som M har lastet ned til meg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut :) hvilken serie ser du på? Har dilla på jentete serier om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med "jeg har ikke lyst tilbå dra på jobb" følelse.

Jaja....

Idag er det budrunde for de leilighetene vi så på forrige søndag. Usikker på om vi kommer til å legge inn bud. Vi snakket mye om det igår men bare vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...