Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Dagen igår ble litt annerledes. En kamerat av meg dro nemlig til legevakten tidlig på dagen igår. Han har klagd over magesmerter ganske lenge. Plutselig får jeg beskjed om at han er innlagt. Da var det ikke noe annet å gjøre enn å dra og besøke han. Så ettermiddagen/kvelden tilbrakte jeg sammen med han på sykehuset. En annen venn hadde vært sammen med han hele dagen. Ingen av oss ville dra fra han når vi dro kl 23. Vi ville begge spørre om vi kunne få en seng hver og sove i. Men det var godt å komme seg hjem og sove. Igår fikk han ikke noe særlig svar på hva de kunne være. Han tok en haug med prøver. Nye prøver idag. Håper de kan gi noe svar eller legene kan si noe. Jeg var ganske bekymret for han igår. Håper det går bedre med han snart.

Nå har jeg kommet meg på jobb. Utrolig trøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lostlove

Får du overtidsbetalt da, eller må du ta det ut som avspasering ? :)

Du kan uansett unne deg en weekend tur en plass, eller unne deg noe nytt til leiligheten din når lønna kommer synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir overtid hver dag denne uka. Bortsett fra fredag!!

Da er jeg hjemme igjen etter nok et sykehusbesøk hos kameraten min. 2 ganger har jeg vært der idag. Krysser fingerne for at han blir skrevet ut imorgen. Og får svar på alle prøvene.

Nå er det NATTA!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kameraten min blitt skrevet ut av sykehuset! Endelig! Legene tror de vet hva det er men han skal bestille time hos fastlegen sånn at de kan finne ut av det og undersøke nærmere. Greit å endelig vite litt da!! Føler meg mer rolig nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå merker jeg at jeg vil hjem! Under 1 time igjen! Lurer på om jeg skal gå innom Morris og kjøpe meg den kofferten som jeg så på før idag. Bursdagsgave til meg selv. Eller ikke fra meg til meg. Men jeg spurte moren min om jeg fikk penger av noen, så jeg kunne kjøpe den. Evt. legge ut for resten selv, om den var dyr. Det sa hun var greit. Ikveld skal jeg til og med feire bursdagen min, på forskudd, med foreldrene mine. Er nemlig bortreist til helga så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Hvor tid har du bursdag? :) Å hvilken koffert skal du kjøpe ?

Jeg har selv vært på Morris og sett på kofferter idag.. Husker ikke merket på den, men den har 4 hjul :gjeiper: ikke helt rimelig heller :ler:

Bra at kompisen din er skrevet ut av sykehuset da.. Er aldri noe gøy å gå rundt i uvitenheten.

Håper alle resultater er bra! :) Du får hilse han god bedring fra meg :ler:

Håper dagen på jobb idag ikke var for lang.... :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spist god middag. Og dessert. Også fått et par gaver. Utrolig koselig. Uvant å feire før man har bursdag men...

:danse: JEG HAR BURSDAG PÅ FREDAG!! :danse:

Men nå er det Grey`s også tror jeg faktisk at jeg skal ta kvelden. Lagt meg seint 2 dager på rad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvilken koffert skal du kjøpe ?

Jeg har selv vært på Morris og sett på kofferter idag.. Husker ikke merket på den, men den har 4 hjul :gjeiper: ikke helt rimelig heller :ler:

Merket heter Travel. Vet ikke hvor mye kofferter pleier å koste. Den første jeg fant, kosta ca 2500kr. Det synes jeg var mye. Endte opp med å kjøpe en for litt over 1000kr. Veldig fornøyd. Skal allerede bruke den til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du skal?

Jeg skal til Stockholm. Jobb og fornøyelsestur. Fredag til søndag er privat og søndag til tirsdag er med jobb. Tror det blir gøy og slitsomt. Hvert år i januar er det stort arrangement med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg ute i lunsjen min og shoppet litt. Leter fortsatt etter en kjole. Det er to fester til helgen. Ene er en tema fest hvor tema er JEANS. Så jeg kjøpte et par nye olabukser idag. Andre dagen er det KJOLE/Smoking. Jeg kunne tenke meg en ny kjole. Men den jeg hadde tenkt til å kjøpe, finnes ikke butikken lengre. Visste at jeg burde ha kjøpt den før jul.

Samme det... Jeg tar meg en liten runde etter jobb imorgen...

Men det jeg skulle fortelle... Den butikken jeg var i idag, har jeg fått dårlig service i før. Eller etter å ha spurt selgeren om de hadde det eller det, så ble jeg nesten vist ut av butikken. Det var utrolig merkelig. Så da tenkte jeg "greit, da vil ikke hun at jeg skal bruke penger i den butikken". Det var faktisk tidlig på dagen. Idag gikk jeg tilbake dit. Da kunne jeg ikke fått bedre service. Hun spurte og hjalp som bare det. Hjalp med å finne størrelser, farger osv. Til og med i kassen fortsatte hun å komme med tips om hvordan vaske det og at det jeg hadde kjøpt passet fint sammen. Nesten så jeg har lyst til å gå tilbake og skryte over innmari god service. Måtte bare smile og ønske henne en riktig god dag når jeg gikk ut av butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Så bra du fikk en bedre handleopplevelse idag da ! :) Regner med det var en annen person som var på jobb?

Ikke lenge til du har bursdag nå da, skal prøve å huske på det :ler: jeg er så forfeeerdelig glemsom når det kommer til fødselsdager.. Men men, bedre sent enn aldri uansett? :ler:

Håper helga blir vellykket !!

Hvordan er ting mellom deg og S for tiden forresten??

Lyke til med kjolekjøp :) er aldri enkelt det der, når du VET på en måte hva du trenger og er ute etter.. Da finner aldri jeg noe i allefall :ler:

PS: merket på kofferten du kjøpte, eg akuratt samme som de jeg har vært å sett på :ler:

Dyre, men tøffe å skikkelig bra kvalitet!! :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk en bedre handleopplevelse idag da ! :) Regner med det var en annen person som var på jobb?

Ikke lenge til du har bursdag nå da, skal prøve å huske på det :ler: jeg er så forfeeerdelig glemsom når det kommer til fødselsdager.. Men men, bedre sent enn aldri uansett? :ler:

Håper helga blir vellykket !!

Hvordan er ting mellom deg og S for tiden forresten??

Lyke til med kjolekjøp :) er aldri enkelt det der, når du VET på en måte hva du trenger og er ute etter.. Da finner aldri jeg noe i allefall :ler:

PS: merket på kofferten du kjøpte, eg akuratt samme som de jeg har vært å sett på :ler:

Dyre, men tøffe å skikkelig bra kvalitet!! :jepp:;)

Jeg vet faktisk ikke.. Det kan umulig ha vært den samme dama. Men jeg tror kanskje det var hun andre som jobbet der. Hun sa nemlig nesten ikke noe.

Takk! Jeg håper jeg finner en kjole. Men det hadde vært typisk om jeg ikke gjorde det. Alltid sånn, når jeg trenger noe, så finner jeg det ikke. Og omvendt.

Mellom meg og S har det skjedd lite. Vi prater sammen men ikke noe mer. Nå er det snart 2 uker siden vi så hverandre sist. Og det kommer sikkert til å gå en uke til, siden jeg reiser bort.

De hadde til og med 200kr avslag på Travel merket på Morris. Skal bruke kofferten til helgen. Så håper den overlever helgens reising!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg spise litt kveldsmat mens jeg ser på Brothers & Sisters på TV. Så tror jeg faktisk at jeg skal være så flink og legge meg tidlig. Lang dag imorgen og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carleigh-Ann

Høres slitsomt ut med masse overtid og greier. Det har jeg heldigvis sluppet, selv om jeg er så stressa at jeg nesten river meg i håret..

Så heldig du er som skal til Stockholm, der er det gøy! Perfekt sted å feire bursdagen din da :)

Skal snart legge meg jeg og, er ikke veldig imponert over tv-programmene ikveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var flink til å legge meg tidlig igår. Eller jeg var flink. La meg før kl 23. men...... jeg sovnet ikke før nærmere halv 2!! Så jeg er litt trøtt idag.... :natti:

Idag har jeg et SKAL eller SKAL IKKE dilemma. Jeg vurderer om jeg skal ta meg en tur til frisøren. Men vet ikke om jeg rekker alt sammen. Aner jo ikke hvor jeg skal se etter kjole. Jeg har en kjole hjemme som jeg kunne tatt på meg i tilfelle. Men jeg har lyst på noe nytt. Men tror jeg ringe og høre om de har ledig time ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Slik har det vært hos meg også, skal være flink å legge meg tidlig, men ligger bare der å får ikke sove før nærmere kl.2 !! Utrolig kjipt liksom :)

Du får si ifra om du fant noe kjole? Eller om det blir en du har allerede?

Kanskje du kunne lånt fra ei venninne hvis du har noen som bruker samme størrelse som deg?

Er i allefall ett alternativ :) :) Så kunne du brukt penger på noe annet kanskje i tillegg :ler:

Hva du vil gjøre hos frisøren?

Hvordan ser håret ditt ut forresten?

Kom på jeg værken vet hvordan du eller Carleigh-Ann ser ut.. Forbinder bare deg med hun på bildet ditt, som jeg ikke husker navnet på... Og Carleigh-Ann ser ut som Britney Spears? Eller? :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet en kjole. Var en liten tur ute i lunsjen min idag og. Fant en enkel men fin kjole på H&M. Synes det har fine kjoler av og til. Klarer ikke å bestemme meg hvilken farge jeg skal ha og str. Ikke lenge til jeg er ferdig på jobb. Så da skal jeg gå innom og prøve igjen.

Fikk bestilt time hos frisøren. Heldigvis. Skal klippe og glatte ut. Burde egentlig klipt meg før jul. Men pga dårlig råd ble det ikke noe av. Lyst til å farge og. Men får ta det neste gang. Se om jeg tar en tur til frisøren i februar. og. Det er jo sååå dyrt å gå til frisøren. For oss jenter.

Jeg vet!! Vi skriver i hverandres dagbøker uten å vite hvem den andre er. Jeg har mørkt, langt hår. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...