Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått bildene? Håper du blir fornøyd :)

Ja! Bildene ble kjempebra!!

Megleren er i leiligheten min med takstmannen nå. Spent på hva taksten blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megleren sa det hadde gått bra med takstmannen. Ikke fått vite taksten enda men får vel beskjed om det imorgen eller på fredag før den legges ut på nettet. Fått tilsendt teksten til prospektet så det må leses gjennom ikveld.

Både idag og igår har vært 2 hektiske dager på jobb og jeg hadde tenkt til å jobbe overtid men fant ut at det er ikke noe vits når jeg bare sitter og venter på en mail som ikke kommer.

M jobber vist overtid. Ikke planlagt middag og vi skal vaske klær idag hvis ingen har tatt vasketiden vår i vaskekjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur å ta på seg de gamle brillene sine nå altså.. Jeg skulle pusse de nye brillene mine og plutselig så knakk den tråden som holder glassene på plass. En plasttråd ser det ut som. Filleren... Da får jeg ta turen innom Brilleland etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått vite taksten ennå? Skjønner at det er spennende, blir spennende å se hva den går for også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått vite taksten ennå? Skjønner at det er spennende, blir spennende å se hva den går for også!

Nei, får nok vite den imorgen. Fordi jeg håper leiligheten blir lagt ut på finn.no imorgenog.

Kjedelig med briller som knekker. Håper garantien gjelder for deg da!

Veldig kjedelig. Etter en uke med de nye brillene så var det rart og kjipt å ta på seg gamle briller. Men gikk innom Brilleland etter jobb og fikk fikset det uten kostnad. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg så sliten og trøtt at jeg gikk og la meg kl 21. Det var godt å sove. Enda bedre at det endelig er fredag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, da er du kanskje ikke helt utslitt når helgen endelig kommer :) hva er planene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd? :)

Ja!

Det ligger 3 leiligheter ute i blokka mi. Den ene har samme pris som meg men jeg synes den burde ha mer siden badet er nytt. Den siste har 1,350 000kr og er helt ny. Mange 1-roms leiligheter som ligger ute i

området. Blir spennende å se!

Nå er det frokosttid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du våkner tidlig i helgene, har du alltid vært sånn? Kanskje bare jeg som elsker å sove lenge i helgene ;)

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du våkner tidlig i helgene, har du alltid vært sånn? Kanskje bare jeg som elsker å sove lenge i helgene ;)

Ha en fin lørdag!

Du har nok rett. Jeg pleier å våkne tidlig. Selvom jeg vil sove lenge.

Slapp morgen og formiddag. M dro for å besøke familien sin. Mens jeg skal til familien min nå. Foreldrene mine skal ha visning denne helgen så da hjelper jeg og søskene mine. Også skal vi gå gjennom alle barneleken våre. Se hva jeg vil beholde og ikke. Jeg har mange venninner som har barn så bedre å gi det til dem enn å kaste.

Ikveld er det middag med jentene. 4-stjerners middag faktisk.. Veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på middag i kveld! Hva står på menyen..?

Dette sto på menyen igår:

Forrett: Dadler surret i bacon

Hovedrett: Ostegratinert nachos med hjemmelaget salsa og guacamole.

Dessert: Hjemmelaget sjokolademose med et hint av appelsin.

God mat og veldig god stemning igår. Det ble litt vin og merker at jeg må ut og kjøpe meg en cola. Også få litt frisk luft.

M sto opp kl 7 pga varetelling på jobb. Jeg våknet og pratet med han til han ble hentet. Også la jeg meg på sofaen. Heldigvis sovnet jeg igjen og sov til nå. Deilig. Nå skal jeg lage litt frokost. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal dra på visninger idag eller ikke. Ikke så gøy å gå alene men får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem igjen etter å ha gått en tur. Var innom leiligheten min. Godt med litt frisk luft også fikk jeg kjøpt cola & sjokolade. Ryddet litt her hjemme og. Lurer på om jeg skal sette på en film men hvilken? Kanskje se om jeg finner noe på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...