Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig vært i banken sammen med ex-leieboer og ordnet med depositumet. Godt å være ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, må være godt å være kvitt henne! Da har du fått all resterende husleie også?

Jepp! Det kommer vel inn på kontoen min imorgen eller mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Fikk lønning idag + skyldig husleie fra ex-leieboer så tar meg en liten shopping tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal det bli godt å komme hjem. Jeg var først et par timer i leiligheten min før jeg dro videre for å møte moren min. Det ble en liten handletur. Fant et par puter på salg. Også ble jeg med hjem for å hjelpe til litt mer. Huset til foreldrene mine legges ut for salg neste helg. Blir spennende å se hva det går for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig og avslappende søndag. Veldig deilig.

Men nå må vi gjøre oss klare til barnebursdag. Niesen til M blir 2 år og hele familien samles. Bare huske å pakke inn gaven før vi går. Sikkert kjøpt alt for mye men gøy å kjøpe gave til barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem. Det var veldig koselig. Søsteren til M og jeg har en felles venninne og hun dukket opp. Uventet men hyggelig. Hun satte seg ved siden av meg så pratet en del. Jeg trodde ikke at vi skulle være der så lenge men kjipt å være de første som går.

Jeg hadde store planer om å dra innom leiligheten min og få gjort litt mer der men får heller ta det imorgen og tirsdag. Da tar vi en rolig kveld på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke våken. Føles ikke som om jeg har sovet noe inatt. Også har jeg blitt forkjølet. Tror det er en blanding av forkjølet og allergi. Håper jeg får en time hos legen på tirsdag sånn at jeg kan få et nytt resept på allergitabletter. Litt seint ute med det i år.

Nei, bare å komme seg i dusjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Ja, da er det bare å komme i gang med allergitabletter. Jo før, jo bedre :) håper formen har blitt bedre utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet på Ikea. Billig, billig ting til leiligheten. Handlet en sofa, en stol og to små bord. Får det levert imorgen. Har store planer om å være ferdig med å rydde, kaste, vaske og style innen denne uka er omme. Sånn at takstmann og fotografen kan komme neste uke.

Passer veldig dårlig å bli syk nå. Fryser og skikkelig tett i nesa. Bare å komme seg hjem og pakke seg inn i dyna på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har både jeg og M tatt oss fri. Vi har en avtale med banken kl 10. Veldig spent på å høre hvor mye vi kan få i lån sammen. Også står det en haug med andre ting på planen etter det. Blir bare sliten av tanken.

Formen er ikke bedre. Kroppen min er sliten. Og jeg har veldig lyst til å bare gå tilbake i senga men kan ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme. Sliten. Trøtt. Lei. Sulten. Kald.

Oppdatering fra dagen:

Møte med banken om boliglån: check

Hente nye briller: check

Allergitabletter: check

Ta imot varer fra Ikea: check

Jeg fikk hjelp av M i en time til å bære ned et par møbler før han måtte dra hjem. En kamerat av han driver og hjelper han med det elektriske hjemme hos oss. Jeg fikk gjort en del de timene jeg var alene. Men til slutt orket jeg ikke mer. Får se om jeg drar innom før helgen eller ikke.

Slappe av resten av kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...