Violet Hill Skrevet 10. april 2013 #4701 Del Skrevet 10. april 2013 Deilig å avspasere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. april 2013 Forfatter #4702 Del Skrevet 11. april 2013 Endelig vært i banken sammen med ex-leieboer og ordnet med depositumet. Godt å være ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. april 2013 #4703 Del Skrevet 11. april 2013 Gratulerer, må være godt å være kvitt henne! Da har du fått all resterende husleie også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. april 2013 Forfatter #4704 Del Skrevet 11. april 2013 Gratulerer, må være godt å være kvitt henne! Da har du fått all resterende husleie også? Jepp! Det kommer vel inn på kontoen min imorgen eller mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. april 2013 Forfatter #4705 Del Skrevet 12. april 2013 Endelig helg! Fikk lønning idag + skyldig husleie fra ex-leieboer så tar meg en liten shopping tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. april 2013 #4706 Del Skrevet 12. april 2013 Fant du noe fint på shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 13. april 2013 #4707 Del Skrevet 13. april 2013 God helg! Lønningsdag er alltid digg, fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2013 Forfatter #4708 Del Skrevet 13. april 2013 Fant du noe fint på shopping? Nye joggesko og en topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2013 Forfatter #4709 Del Skrevet 13. april 2013 Nå skal det bli godt å komme hjem. Jeg var først et par timer i leiligheten min før jeg dro videre for å møte moren min. Det ble en liten handletur. Fant et par puter på salg. Også ble jeg med hjem for å hjelpe til litt mer. Huset til foreldrene mine legges ut for salg neste helg. Blir spennende å se hva det går for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2013 Forfatter #4710 Del Skrevet 14. april 2013 Rolig og avslappende søndag. Veldig deilig. Men nå må vi gjøre oss klare til barnebursdag. Niesen til M blir 2 år og hele familien samles. Bare huske å pakke inn gaven før vi går. Sikkert kjøpt alt for mye men gøy å kjøpe gave til barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. april 2013 #4711 Del Skrevet 14. april 2013 Kos deg i barnebursdag! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2013 Forfatter #4712 Del Skrevet 14. april 2013 Akkurat kommet hjem. Det var veldig koselig. Søsteren til M og jeg har en felles venninne og hun dukket opp. Uventet men hyggelig. Hun satte seg ved siden av meg så pratet en del. Jeg trodde ikke at vi skulle være der så lenge men kjipt å være de første som går. Jeg hadde store planer om å dra innom leiligheten min og få gjort litt mer der men får heller ta det imorgen og tirsdag. Da tar vi en rolig kveld på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 14. april 2013 #4713 Del Skrevet 14. april 2013 Så koselig! Veldig praktisk å gå godt overens med hverandres familier klar for ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2013 Forfatter #4714 Del Skrevet 15. april 2013 Absolutt ikke våken. Føles ikke som om jeg har sovet noe inatt. Også har jeg blitt forkjølet. Tror det er en blanding av forkjølet og allergi. Håper jeg får en time hos legen på tirsdag sånn at jeg kan få et nytt resept på allergitabletter. Litt seint ute med det i år. Nei, bare å komme seg i dusjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. april 2013 #4715 Del Skrevet 15. april 2013 Huff! Ja, da er det bare å komme i gang med allergitabletter. Jo før, jo bedre håper formen har blitt bedre utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2013 Forfatter #4716 Del Skrevet 15. april 2013 Da har jeg handlet på Ikea. Billig, billig ting til leiligheten. Handlet en sofa, en stol og to små bord. Får det levert imorgen. Har store planer om å være ferdig med å rydde, kaste, vaske og style innen denne uka er omme. Sånn at takstmann og fotografen kan komme neste uke. Passer veldig dårlig å bli syk nå. Fryser og skikkelig tett i nesa. Bare å komme seg hjem og pakke seg inn i dyna på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2013 Forfatter #4717 Del Skrevet 16. april 2013 Idag har både jeg og M tatt oss fri. Vi har en avtale med banken kl 10. Veldig spent på å høre hvor mye vi kan få i lån sammen. Også står det en haug med andre ting på planen etter det. Blir bare sliten av tanken. Formen er ikke bedre. Kroppen min er sliten. Og jeg har veldig lyst til å bare gå tilbake i senga men kan ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. april 2013 #4718 Del Skrevet 16. april 2013 Så spennende! Håper dere blir fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2013 Forfatter #4719 Del Skrevet 16. april 2013 Endelig hjemme. Sliten. Trøtt. Lei. Sulten. Kald. Oppdatering fra dagen: Møte med banken om boliglån: check Hente nye briller: check Allergitabletter: check Ta imot varer fra Ikea: check Jeg fikk hjelp av M i en time til å bære ned et par møbler før han måtte dra hjem. En kamerat av han driver og hjelper han med det elektriske hjemme hos oss. Jeg fikk gjort en del de timene jeg var alene. Men til slutt orket jeg ikke mer. Får se om jeg drar innom før helgen eller ikke. Slappe av resten av kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2013 Forfatter #4720 Del Skrevet 17. april 2013 Dårlig start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg