MissStiles Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 13. januar 2011 Nå har jeg og S snakket om vi skal bli kjærester. Jeg er ikke helt med på det enda. Litt fordi jeg føler at jeg ikke kommer til å ha så mye tid til han i januar. Også skjer det så mye nå. Heller vente til vi møtes neste gang. Snakke om det litt mer. Jeg vil liksom komme i orden med ny leilighet og sånn. Høres kanskje ut som en unnskyldning men tror han forsto det.... Idag hadde vi alle samtale med sjefen igjen. Hun skal over til en ny jobb 1.februar. Da snakket vi bare litt om jobb, og jeg spurte henne om attest. Også fikk jeg vite at jeg lå som nr 2 på salg i avdelingen vår. Gøy å få skryt. Så det betyr at jeg får full bonus igjen. Gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #442 Del Skrevet 14. januar 2011 Idag skal vi på hotelbesøk med jobben. Besøke et hotel idag og et imorgen. Pluss at det ene hotellet spanderer middag på oss. Tror det blir bra!! Overnatting og god mat!! Ikke ofte vi gjør noe sammen alle fra jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. januar 2011 #443 Del Skrevet 14. januar 2011 Så hyggelig med skryt fra sjefen og hotellbesøk, håper det blir bra! Er stressende å flytte så skjønner godt du trenger litt tid. Bra at S forstår det da. Hadde vært kjipt hvis han ble sur liksom.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. januar 2011 #444 Del Skrevet 15. januar 2011 Ha en fin lørdagskveld. Blir det kino? Hva skal du se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #445 Del Skrevet 15. januar 2011 Da er jeg tilbake. Sliten!! Dro rett fra jobb igår. Også sitte i bilen i over 2 timer er kjedelig. Men jeg sovnet etter 10min. Hihi Litt godt det og. Hotellet vi bodde på/besøkte, var fint. Vi fikk spandert middag og vin. Utrolig god mat. Men jeg var så sliten, trøtt og mett etter middagen at jeg gikk rett på rommet. Glad jeg gjorde det. Hun jeg delte rom med kom ikke hjem før i 3 tida og hun var dritdårlig på vei hjem idag. Godt med hotelfrokost også. Fikk en visning på det hotellet og et annet hotel. Koselig tur men godt å komme hjem. Vi har det gøy sammen, oss kollegene. Men det blir litt mye. Vi skal være mye sammen neste helg så... Nå er jeg spent på hva mamma lager til middag idag. Håper det er noe godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 15. januar 2011 Ha en fin lørdagskveld. Blir det kino? Hva skal du se? Enten Harry Potter eller Narnia. Tror det blir det første. Siden den kanskje forsvinner snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 15. januar 2011 #447 Del Skrevet 15. januar 2011 Enten Harry Potter eller Narnia. Tror det blir det første. Siden den kanskje forsvinner snart. Har sett Harry Potter selv! Er en fan.. gleder meg til sisste kommer ut, del 2 av denne som er del 1 ! Ville sett Narnia også, men før jul egentlig.. Føler det er litt sånn julestemning med Narnia, når det er snø osv.. Si ifra hvis du ser Narnia og om den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #448 Del Skrevet 16. januar 2011 Det ble ikke noe kino på meg igår kveld. Hm, det endte opp med å bli en merkelig men bra kveld. Grunnen til at det ikke ble noe kino, er fordi ingen bestilte billetter og plutselig så var begge filmene utsolgt eller det var bare spredte plasser igjen. Jeg var litt sur på han da!! Eller ganske!! Det var liksom ingen andre filmer som frista. Så vi endte opp med å bare gå rundt i byen. Til slutt endte vi opp på Peppes, hvor jeg spiste dessert. Der satt vi og prata ganske lenge. Godt å få prata ut fordi vi hadde hatt en liten ting som vi måtte prate om. Så dro jeg hjem og la meg. Godt å få sovet ut i hvert fall. Trengte det!! Nå skal jeg lage meg litt te og frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #449 Del Skrevet 16. januar 2011 Har sett Harry Potter selv! Er en fan.. gleder meg til sisste kommer ut, del 2 av denne som er del 1 ! Ville sett Narnia også, men før jul egentlig.. Føler det er litt sånn julestemning med Narnia, når det er snø osv.. Si ifra hvis du ser Narnia og om den er bra Har du lest bøkene og? Jeg holder nemlig på å lese den siste boka. Kommet kanskje halvveis. Vil lese den ferdig. Men det har blitt lite tid til å lese den siste tida. Enig i at Narnia forbindes med jul og snø. Skulle egentlig se filmen i New York men kom aldri så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. januar 2011 #450 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvem var det du skulle på kino med igår egentlig? Skal se om jeg ikke får komt meg på kino ikveld for å se Kongen av Bastøy.. Den skal visst være bra? Selv eg jeg veldig glad i jentefilmer romantisk komedie etc etc Ha en fin søndag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvem var det du skulle på kino med igår egentlig? Skal se om jeg ikke får komt meg på kino ikveld for å se Kongen av Bastøy.. Den skal visst være bra? Selv eg jeg veldig glad i jentefilmer romantisk komedie etc etc Ha en fin søndag ! Eksen min. Som det ble slutt med for 1 år siden. Vi har beholdt kontakten siden vi har felles venner. Greit å ikke være uvenner. Når vi ofte blir invitert til de samme festene. Mange snakker om den filmen. Men jeg har liksom ikke hatt noe stor interesse av å se den. Jeg har fortsatt lyst til å gå på kino selv. Kanskje prøve igjen idag?! Ha en fin søndag du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. januar 2011 #452 Del Skrevet 16. januar 2011 Ooh.. Er eksen din S ? .. eller dere er bare venner ja? Har heller ikke egentlig noe interesse for å se Kongen av Bastøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #453 Del Skrevet 16. januar 2011 Ooh.. Er eksen din S ? .. eller dere er bare venner ja? Har heller ikke egentlig noe interesse for å se Kongen av Bastøy! Nei, dette er E. Som jeg møtte igår. S er fortsatt bortreist med jobben. Tror han kommer tilbake idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. januar 2011 #454 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, dette er E. Som jeg møtte igår. S er fortsatt bortreist med jobben. Tror han kommer tilbake idag. Okei Da tror jeg at jeg har kontroll på hvem som er hvem Ble det kino på deg idag? Jeg føler at jeg må holde sofaen resten av dagen.. Har en sånn uggen følelse i kroppen, i tillegg til litt sår hals !!! Håper for ALL DEL at jeg ikke blir syk som alle andre er for tiden.. De ligger jo med influensa, feber, hoster å står i.. Og dette varer visst i 1 uke.... IKKE noe som jeg ønsker skal skje meg Da vil jeg heller på jobb !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. januar 2011 #455 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvem var det du skulle på kino med igår egentlig? Skal se om jeg ikke får komt meg på kino ikveld for å se Kongen av Bastøy.. Den skal visst være bra? Selv eg jeg veldig glad i jentefilmer romantisk komedie etc etc Ha en fin søndag ! Kongen av Bastøy så jeg i går Kan anbefale den! Selv om den er litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. januar 2011 #456 Del Skrevet 16. januar 2011 Kongen av Bastøy så jeg i går Kan anbefale den! Selv om den er litt trist. Oooh.. Okei.. Han en kompis som vil ta meg med på den til uka.. Så får vel bare bli med på det Koselig og gå på kino, jeg liker det så utrolig godt! Masse snop ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #457 Del Skrevet 16. januar 2011 YES!! Da har jeg huset for meg selv. Merker at jeg har en skikkelig daff dag! Bare ser på Tv eller sitter ved laptopen. Foreldrene mine dro for å besøke bestefaren min. Vet jeg burde vært med - NESTE GANG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #458 Del Skrevet 16. januar 2011 Ble det kino på deg idag? Det ser dårlig ut med kino gitt.... Men men.. Er ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. januar 2011 #459 Del Skrevet 16. januar 2011 YES!! Da har jeg huset for meg selv. Merker at jeg har en skikkelig daff dag! Bare ser på Tv eller sitter ved laptopen. Foreldrene mine dro for å besøke bestefaren min. Vet jeg burde vært med - NESTE GANG!! Er veldig deilig med en daffedag innimellom! Spesielt når man har en stressende jobb. I dag har jeg sett en kjempemorsom film som heter "Saved!" med Mandy Moore. Jeg liker henne så utroolig godt, hun er så søt! Heldig du er som er alene hjemme, da kan du gjøre som du vil! Kjenner til det der med mas fra foreldre ja hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 17. januar 2011 #460 Del Skrevet 17. januar 2011 Herlig med daffedag Savner sånne dager nå som jeg bor sammen med kjæresten, man får liksom ikke slappet helt av alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg