MarianneE Skrevet 24. februar 2013 #4481 Del Skrevet 24. februar 2013 Dette er de rareste vaskereglene jeg har hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 24. februar 2013 #4482 Del Skrevet 24. februar 2013 Glad jeg har egen vaskemaskin når jeg leser dette! Vaskekjeller er jo bare styr. Noen planer i dag da eller er det rolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #4483 Del Skrevet 24. februar 2013 Noen planer i dag da eller er det rolig? Foreløpig tar jeg det rolig. Men tenkte jeg kanskje skulle komme meg ut i løpet av dagen og gå en tur. Jeg driver en del med scrapbooking. Nå har jeg akkurat lagd mitt første hjemmelagde bursdagskort. Til M. Synes det ble bra. Aner ikke når M kommer hjem heller. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. februar 2013 #4484 Del Skrevet 24. februar 2013 Så koselig! Når har han bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #4485 Del Skrevet 24. februar 2013 Så koselig! Når har han bursdag? Idag om 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #4486 Del Skrevet 24. februar 2013 Tidligere idag fikk jeg vite at en kamerat av meg mistet moren sin i helgen. Sitter litt sjokkert her og lei meg på hans vegne. Jeg møtte han sist på onsdag denne uka og da nevnte han ikke noe om det. Så det må ha skjedd noe sånn plutselig.. Vil ikke plage han enda med å spørre men har sendt en melding. Lurer veldig på om man burde sende blomster eller en hilsen. Han er fra nord i landet og regner med at begravelsen kommer til å være der. Så da kan man ikke akkurat gjøre det enkelt å dukke opp der. Hva gjør man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. februar 2013 #4487 Del Skrevet 24. februar 2013 Å, så trist! Hmm.. han setter sikkert veldig stor pris på blomster eller hilsen. Kanskje du kunne ventet noen dager og så dratt innom og levert personlig? Ellers funker det jo fint å sende også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #4488 Del Skrevet 24. februar 2013 Å, så trist! Hmm.. han setter sikkert veldig stor pris på blomster eller hilsen. Kanskje du kunne ventet noen dager og så dratt innom og levert personlig? Ellers funker det jo fint å sende også. Det var også min tanke. Men han dro selvfølgelig rett opp til nord i landet for å være sammen med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #4489 Del Skrevet 25. februar 2013 Da var det mandag igjen. Teller allerede ned dagene til neste helg. Da skal jeg ha langhelg og reise bort. Men først 5 dager med jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. februar 2013 #4490 Del Skrevet 25. februar 2013 Så gøy med tur skal du langt? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #4491 Del Skrevet 25. februar 2013 Så gøy med tur skal du langt? Ha en fin mandag! Besøke familien min i Wien. Gleder meg! Nesten 4 år siden jeg var der sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 25. februar 2013 #4492 Del Skrevet 25. februar 2013 Så gøy med tur Er det fint i Wien? Hører liksom aldri noe om den byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. februar 2013 #4493 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Åh, jeg har kjempelyst til å dra til Wien! Edit: masse skrivefeil, ble så ivrig Endret 25. februar 2013 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. februar 2013 #4494 Del Skrevet 25. februar 2013 Så gøy med tur! Jeg synes dere jenter stadig vekk er ute og reiser jeg ... Blir rent misunnelig! Jeg lurer på å sjekke billetter til London snart da riktignok ... Wien høres veldig gøy ut, kan virkelig tenke meg å reise dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4495 Del Skrevet 26. februar 2013 Så gøy med tur Er det fint i Wien? Hører liksom aldri noe om den byen. Wien er en kjempefin by! Føler at jeg må bli kjent med byen på nytt hver gang jeg er der. Gleder meg til å dra på shopping. ELSKER tyske butikker!! Også skal jeg ha med masse tysk sjokolade med meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4496 Del Skrevet 26. februar 2013 Hadde nettopp samtale med sjefen. Han sammenligner det jeg har hatt i salg hittil med hun som jobbet her før hadde i fjor på samme tid. Liker ikke helt det men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 26. februar 2013 #4497 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvorfor liker du ikke det? Lå du langt bak? Du har jo nettopp begynt, kan jo ikke forvente at du skal selge like godt som en som har hatt jobben en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4498 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvorfor liker du ikke det? Lå du langt bak? Du har jo nettopp begynt, kan jo ikke forvente at du skal selge like godt som en som har hatt jobben en stund? Han forventer det. Jeg hadde solgt for ca 900 000kr siden jeg begynte 14.1 og hun forrige hadde vist litt over 1,1 mill. kr. Ikke mye under men tror det har vært mye mer stille på både tlf og mail her i år enn vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. februar 2013 #4499 Del Skrevet 26. februar 2013 Så du jobber også med salg? Syns det er så dumt når sjefene begynner å liksom presse deg allerede. Høres ut som du gjør det bra, og du har ikke jobbet der mer enn litt over 1 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #4500 Del Skrevet 26. februar 2013 Så du jobber også med salg? Syns det er så dumt når sjefene begynner å liksom presse deg allerede. Han presser meg ikke. Vanskelig å selge noe når tlf ikke ringer og ingen sender mail. Bare krysse fingerne for at det blir litt mer å gjøre fremover. Sånn at salget mitt går opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg