Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Høres ut som det skjer mye mellom deg og S. Tydelig at han er interessert, da. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du klager, hvis et forhold skal funke, må man ha lov til å ha gode og dårlige dager. Kjipt at han er så lenge borte, håper dere får snakket ut om ting.

Hvordan ser du for deg veien fremover sånn som det er nå, da? Tror du det kan bli noe, eller er du fremdeles i tenkeboksen?:):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Er lov å klage når det har vært så mye fram og tilbake mellom dere da. Han høres jo veldig interessert ut, så håper det ordner seg for dere.

Hva er planen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en veldig rolig og fin dag. Tror ikke S har likt at jeg har vært så lite tilgjengelig idag. Men han kan ikke få like mye oppmerksomhet hver dag.

Imorgen er det jobb igjen. Synes helga har gått altfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder meg og S, så vet jeg ikke hva som kommer til å skje. Jeg synes vi har et merkelig forhold. Når vi først har det bra, så er det fint. MEN når vi krangler, så er det ikke bra. Dessverre det negative som ligger litt i tankene mine. Men for han har vi vært kjærester hele tiden. Eller veldig lenge.

Nå har han begynt å spørre meg ut om fremtiden og hva jeg tenker om den. Om jeg har ønsker/drømmer. Når det gjelder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Når det gjelder meg og S, så vet jeg ikke hva som kommer til å skje. Jeg synes vi har et merkelig forhold. Når vi først har det bra, så er det fint. MEN når vi krangler, så er det ikke bra. Dessverre det negative som ligger litt i tankene mine. Men for han har vi vært kjærester hele tiden. Eller veldig lenge.

Nå har han begynt å spørre meg ut om fremtiden og hva jeg tenker om den. Om jeg har ønsker/drømmer. Når det gjelder oss.

Det skjønner jeg. Er aldri hyggelig å krangle, og noen gutter blir veldig usaklige når vi jenter krangler med de syns jeg..

Når er det du flytter inn i nye leiligheten? Er vel ikke lenge til det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg. Er aldri hyggelig å krangle, og noen gutter blir veldig usaklige når vi jenter krangler med de syns jeg..

Når er det du flytter inn i nye leiligheten? Er vel ikke lenge til det nå?

Ei venninne av meg skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt holder på med han. Skjønner absolutt hva hun mener men jeg er fortsatt i tenkeboksen!!

Imorgen reiser han bort - frem til søndag. Se om vi får snakket like mye sammen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake hos foreldrene mine. Godt å komme hjem til hjemmelaget middag. Litt koselig å se på TV sammen med moren min. Men tror det blir en tidlig kveld idag.

Imorgen er det 3 uker til jeg overtar den nye leiligheten min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo vært hjemme en uke allerede. Glemmer at jeg ikke har fortalt om turen. Jeg kan jo begynne med å si at turen var både bra og dårlig. Jeg og de to jentene har jo hatt noen problemer denne høsten. Stemningen var bra når vi møttes på Gardemoen og hele flyturen dit. De er 4-5 år yngre enn meg. Det merkes veldig godt, av og til. Men over til turen. Når vi landet i New York, så vi at det snødde VELDIG ute. Men skjønte ikke hvor ille før vi måtte vente på bagasjen og de sa på høytaleren at det kom til å ta tid pga all den snøen. Vi måtte også stå LENGE i kø for å få taxien. men taxituren var den verste. Man så INGENTING foran på veien. Helt utrolig. Når vi kom til hotellet var vel klokken alleder 20/21 på kvelden. Da satte vi bare fra oss bagasjen og gikk ut og spiste litt. Så gikk vi og la oss. Dagen etter så vi jo faktisk hvor MYE SNØ det var ute. Herregud! Vi spiste fort frokost og kom oss ut. Vi gikk rett mot Central Park. Utrolig koselig å gå gjennom parken med all den snøen. Masse barnefamilier overalt. Vi gikk først bare rundt og rundt i byen. For å se på alt sammen og gå i noen butikker. Vi gikk ned til battery park hvor båtene til frihetsstatuen går. Men det var de ikke så interessert i. De neste dagene byttet vi mellom og shoppe og se på alt sammen. Det ble litt krangling om hva vi skulle gjøre. En av jentene har veldig sterke meninger. Imot mine sterke meninger, kan det bli vanskelig. Hun siste endte opp med å støtte hun andre i stedet for meg. Ble litt overrasket fordi jeg trodde jeg hadde et bedre forhold til henne. Tydeligvis ikke lengre. Etter et par dager ga jeg opp å kjempe om oppmerksomheten til de to. De var veldig interessert i å shoppe HELE TIDEN. Jeg drar ikke på den andre siden av Norge for å BARE shoppe. Men det var vel sånn de endte opp med å kjøpe en bag til. Vi dro også på Sex og singelliv turen. Det synes jeg og hun ene var morsomt. Mens hun siste bare gikk etter oss. Da klarte jeg ikke å la være og smile. Vi var også på show en kveld. Jeg hadde jo kjøpt billetter. Synes det var utrolig koselig show. Var veldig fornøyd med plassene. Veldig fint inne i Radio City Hall. Og stort. Vi tok en liten båttur en av dagene. Litt fint å se New York på den måten og. Synes jeg. Nyttårsaften var en rar dag. Stemningen var ikke den beste. Hun ene var ikke fornøyd med restauranten som hadde blitt valgt. Da ble jeg forbannet. Fordi jeg har jo ordnet og bestilt alt sammen. Og alltid hørt med dem først. Men på kvelden var det hyggelig. God mat, koselig restaurant og drikke. Etterpå tok vi en båttur. Hvor det var fri bar og litt mer mat. ved midnatt ble det delt ut champagne. Lite fyrverkeri. Litt skuffende. Dagen etter begynte jeg å bli dårlig. Så da så jeg ikke særlig mye til de jentene. Gjorde meg ikke noe. Men på en måte synes jeg det var dårlig gjort av dem å ikke en gang sjekke om jeg drakk og spiste mens jeg var syk. Hjemreisen var også en rar dag. Stemningen var bare teit. Jeg var glad når jeg kom hjem. Hun ene har jeg ikke hørt noe ifra. Hun tror jeg at jeg ikke kommer til å være venner med særlig lengre. Hun andre, som jeg hadade god kontakt med før. Hun har sendt mld en dag for å høre åssen formen min var. Hyggelig. Men tror egentlig ikke jeg hører mye fra dem mer. Vi er for forskjellige. Jeg er voksen mens de fortsatt bor hjemme og ikke vet noe om ansvar eller noe sånt. De er innmari bortskjemte. Snakket med foreldrene sine hver dag. Skikkelig mammajenter. Jaja.. det var litt om turen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at turen var både bra og dårlig! Men godt å høre at iallfall begynnelsen var ganske grei, da...

Enig med deg, ut fra det du skriver her, og som du har skrevet om dem tidligere, virker de utrolig barnslige og egoistiske. Så frekt å dra fra deg på hotellet uten å spørre om dere skulle gjøre noe sammen senere. Jeg ble syk da jeg og venninna mi var i Barcelona i sommer, men venninna mi var iallfall hyggelig nok til å komme tilbake til hotellet for å spise middag sammen med meg. Tror jeg hadde blitt veldig skuffa om hun bare seilte sin egen sjø... Kjipt å være syk, og kanskje spesielt på ferie.

Teit å sutre over at ting ikke går helt etter planen, da. Men æsj... kjenner til det. Har ei venninne jeg -aldri- og da mener jeg aldri - ferierer sammen med igjen på grunn av det.

Synes også det er leit at du kanskje ikke hører noe mer fra dem igjen. Følte du at dere skled helt bort fra hverandre på turen? Tenker da spesielt på hun som du mente du hadde noe til felles med... Eller blir det litt sånn at når du føler at hun gir blaffen, så gidder ikke du å gjøre så mye, heller. Jeg har mistet to venninner på grunn av det det siste året. Kjipt der og da, men når jeg tenker meg om savner jeg dem egentlig ikke. Egoistiske mennesker er stort sett blodsugere, og selv om man kan savne dem i ny og ne, har man det som regel like greit uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble bildene dems lagt ut. Fra turen. Da fikk jeg jo vite alt de hadde gjort mens vi 3 ikke hadde vært sammen. De hadde bla. vært på museum og kino uten meg. Ante meg nok. Synes det var dårlig gjort av dem å ikke spørre meg om jeg ville spise sammen med dem. Verken frokost, lunsj eller middag. Den ene dagen spiste jeg faktisk ikke noe. Ikke at jeg hadde spist så innmari mye ellers heller. Fordi jeg spiser lite når jeg er syk og bare ligger og sover. Men men... Det viktigste for meg at jeg ikke har hatt det helt dårlig på turen.

Det gjør meg faktisk ikke noe om jeg ikke snakker med dem noe mer. I hvert fall ikke hun ene. Som jeg egentlig aldri har kommet overens med. Hun andre overrasker meg litt. Fordi vi har hatt så god kontakt før. Hun og jeg har liksom alltid hatt den samme meningen om hun andre. Men men.. Folk kan forandre seg og meningen sin. Tydeligvis. Jeg har ikke tenkt til å ta kontakt med dem.

Jeg hater sånne folk som bare tar kontakt når de vil noe. Eller trenger hjelp med noe. Sånne folk har jeg bare tenkt til å kutte ut i år. Jeg vil heller bruke tid på de ekte vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen drittdamer! Nei, sånne folk klarer vi oss uten! Hvis vi blir for ensomme, får vi heller ta en kaffedate og le av dem. Ha ha! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Holder med deg ang disse her "venninne" dine..

Selv kuttet jeg ut 4 av de jeg var i venninne gjeng med for noen år siden, å angrer ikke på det !

Bedre og ha 2 venninner du føler du kan si alt til og være deg selv rundt 100%, og som du bare VET at det er gjensidig fra. Enn 10 venninner, hvor til sammen alle snakker dritt bak hverandre sin rygg..

Så ufattelig barnslig, patetisk og ikke minst latterlig ;)

Du klarer deg FINT og ikke minst BEDRE uten slike falske venninner....

Hun ene av dem kommer sikkert springende til deg om de 2 du var på tur med skaulle blitt uvenner eller slik,,... Ikke la deg lure :) Du er bedre enn som så!

Ønsker deg en fiiiin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker at de er litt falske!! Hun ene sendte mld igår. Bare for å klage over noe. Svarte bare kort tilbake og ferdig med det.

Enig, jeg kommer nok til å klare meg fint uten dem!! Da tar jeg heller på de gode vennene jeg har, som også tar vare på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Idag skal jeg se på ny seng. Og kanskje et par andre ting til leiligheten.

Koselig :)

Håper du finner noe kjekt ! Alltid gøy med nye ting !

Gleder meg til den dagen jeg skal handle inn til MIN leilighet. Ikke at det ser noe lovende ut kommende år ! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carleigh-Ann

Så utrolig kjipe "venninner"! Er ofte når man drar på ferie man finner ut hvor man har folk, det har hvertfall jeg lært the hard way. Når du var syk kunne de jo tenkt litt på deg også.. Jaja, nå vet du hvem du virkelig kan stole på!

Å, det er såå gøy å handle ting til leiligheten da! Er det mye du trenger eller har du det meste? Hvor stor er leiligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg se på ny seng. Og kanskje et par andre ting til leiligheten.

Åååh, jeg elsker interiørshopping. Funnet noe spenennde?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant senga jeg vil ha! Ikke så verst pris heller. Under 3000kr med ramme og madrass. Håper bare de fortsatt har den om 2-3 uker. Siden jeg ikke vet hvor stor sovealkoven er. Men satser på at det ordner seg. Det er et par andre småting jeg trenger men det tar jeg når jeg har overtatt leiligheten. Over 2 månender siden jeg så leiligheten, så jeg må liksom se for meg alt en gang til.

Idag er en sånn dag hvor jeg ikke orker å snakke med så mange. På vei hjem ble jeg så sykt sliten! Og trøtt. Også kommer jeg hjem og mamma vil prate. Jeg prøver å være hyggelig og si at jeg er sliten. Men det hjelper ikke. Da mener hun alltid at jeg skal huske på at jeg ikke er den eneste. Jajajjajajajajja... Da slutter jeg å høre på hva hun sier.

Glad jeg begynner seint imorgen. Tror faktisk jeg skal legge meg snart. Ta med laptopen og se på en film til jeg sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant senga jeg vil ha! Ikke så verst pris heller. Under 3000kr med ramme og madrass. Håper bare de fortsatt har den om 2-3 uker. Siden jeg ikke vet hvor stor sovealkoven er. Men satser på at det ordner seg. Det er et par andre småting jeg trenger men det tar jeg når jeg har overtatt leiligheten. Over 2 månender siden jeg så leiligheten, så jeg må liksom se for meg alt en gang til.

Idag er en sånn dag hvor jeg ikke orker å snakke med så mange. På vei hjem ble jeg så sykt sliten! Og trøtt. Også kommer jeg hjem og mamma vil prate. Jeg prøver å være hyggelig og si at jeg er sliten. Men det hjelper ikke. Da mener hun alltid at jeg skal huske på at jeg ikke er den eneste. Jajajjajajajajja... Da slutter jeg å høre på hva hun sier.

Glad jeg begynner seint imorgen. Tror faktisk jeg skal legge meg snart. Ta med laptopen og se på en film til jeg sovner.

Så bra at du fant senga du ville ha :) Æsj, kjenner til det! Mamma er også sånn. Er så kjipt når folk ikke tar et hint.

Håper du sover godt og er utvhilt imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...