Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Da står "3 nøtter til askepott" på i bakgrunnen på TV. Spist god frokost sammen med mamma. Nå skal vi åpne noen av gavene. Bare de som vi har fått av venner. Vi åpner bare de gavene vi har fått av familien sammen med resten av familien ikveld. Gleder meg som en liten unge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var julaften over! Hadde en veldig bra dag igår. Veldig god mat og drikke, hyggelig med familien og fikk masse fint til julaften. Veldig fornøyd!!

Imorgen reiser jeg. Gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nesten ferdig med å pakke. Bare et par småting igjen. Skal spise middag med familien før jeg drar. Flyet går ikke før imorgen tidlig. Men jeg har bestemt meg for å sove på hotel. Jeg trenger en natt alene etter å ha bodd hjemme en uke. Gleder meg veldig til å reise imorgen.

Godt nytt år!! Snakkes i 2011!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nesten ferdig med å pakke. Bare et par småting igjen. Skal spise middag med familien før jeg drar. Flyet går ikke før imorgen tidlig. Men jeg har bestemt meg for å sove på hotel. Jeg trenger en natt alene etter å ha bodd hjemme en uke. Gleder meg veldig til å reise imorgen.

Godt nytt år!! Snakkes i 2011!!

Kos deg masse - og godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

GODT NYTT ÅR alle sammen!!

Da er jeg tilbake fra New York. Hatt en fin tur men godt å komme hjem. Mest fordi jeg har klart å bli syk. Begynte å bli smådårlig dagen før vi skulle dra og igår fikk jeg feber. Ikke særlig gøy når man skal sitte på fly i ca 8-9 timer. Skal skrive litt mer om turen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GODT NYTT ÅR alle sammen!!

Da er jeg tilbake fra New York. Hatt en fin tur men godt å komme hjem. Mest fordi jeg har klart å bli syk. Begynte å bli smådårlig dagen før vi skulle dra og igår fikk jeg feber. Ikke særlig gøy når man skal sitte på fly i ca 8-9 timer. Skal skrive litt mer om turen senere.

¨

Gleder meg til å høre mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye skriving i boka mi siden jeg har kommet hjem. Orker bare ikke. Influensaen tar på. Er så lei av å være forkjølet!!! Sagt til sjefen at jeg kommer på jobb på fredag. Håper virkelig at jeg er i form da.. Selvom jeg egentlig ikke har lyst. Men er litt lei av å være hjemme. Jeg har hatt moren min hengende rundt meg i to dager og imorgen skal faren min ha hjemmekontor. HJELP!!!!

Jeg MÅ komme meg ut en liten tur og gjøre noe i helga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye skriving i boka mi siden jeg har kommet hjem. Orker bare ikke. Influensaen tar på. Er så lei av å være forkjølet!!! Sagt til sjefen at jeg kommer på jobb på fredag. Håper virkelig at jeg er i form da.. Selvom jeg egentlig ikke har lyst. Men er litt lei av å være hjemme. Jeg har hatt moren min hengende rundt meg i to dager og imorgen skal faren min ha hjemmekontor. HJELP!!!!

Jeg MÅ komme meg ut en liten tur og gjøre noe i helga!!!

Usj... det høres kjipt ut! Og så kjedelig at du fremdeles er syk. Influensa er noe dritt :( Slet selv med det i deler av jula, ikke gøy.

Håper du blir bedre snart. Gleder meg masse til å høre om NY. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt forkjølet men nå gadd jeg ikke være hjemme mer. Så idag er jeg på jobb. Sånn halvveis. Ikke sovet noe særlig i natt. Merker det. Men koselig å se kolleger igjen.

Imorgen har jeg booket meg rom på hotel gjennom jobben. Trenger et par dager for meg selv, merker jeg. Ikke minst, sove alene i en ordentlig seng. Også får jeg litt avstand fra foreldrene mine. Og de fra meg. Tror vi har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt forkjølet men nå gadd jeg ikke være hjemme mer. Så idag er jeg på jobb. Sånn halvveis. Ikke sovet noe særlig i natt. Merker det. Men koselig å se kolleger igjen.

Imorgen har jeg booket meg rom på hotel gjennom jobben. Trenger et par dager for meg selv, merker jeg. Ikke minst, sove alene i en ordentlig seng. Også får jeg litt avstand fra foreldrene mine. Og de fra meg. Tror vi har behov for det.

Sååå herlig, kos deg masse! Men ikke lenge til du overtar nå. Det var 1.? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Du bor hos foreldrene dine til du flytter inn i ny leilighet??

Kan så aaaabsolutt skjønne at du trenger litt alene tid! Foreldre kan være sååå innpåslitne!!! :)

Snakker av erfaring, da jeg nå bor med min mor!

Er ikke lenge igjen før jeg må flytte ut å finne meg en plass for meg selv..

Synes bare det er så innmari dyrt, å skjønner ikke hvordan enslige/single (huffda..hehe, har visst endelig vendt meg til tanken at jeg er i samme kategori) klarer å få økonomien til å gå rundt!

Håper du får en spennende helg, med masse flørting og en positiv uventet opplevelse?! ;)

Har du noen planer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå herlig, kos deg masse! Men ikke lenge til du overtar nå. Det var 1.? Klem

Føles fortsatt som en evighet til 1.februar. Jeg vil ikke telle dager. Fordi det gjør ting bare verre. Men ja, jeg skal kose meg masse på hotel i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bor hos foreldrene dine til du flytter inn i ny leilighet??

Kan så aaaabsolutt skjønne at du trenger litt alene tid! Foreldre kan være sååå innpåslitne!!! :)

Snakker av erfaring, da jeg nå bor med min mor!

Er ikke lenge igjen før jeg må flytte ut å finne meg en plass for meg selv..

Synes bare det er så innmari dyrt, å skjønner ikke hvordan enslige/single (huffda..hehe, har visst endelig vendt meg til tanken at jeg er i samme kategori) klarer å få økonomien til å gå rundt!

Håper du får en spennende helg, med masse flørting og en positiv uventet opplevelse?! ;)

Har du noen planer??

Jupp, bodd hos foreldrene mine siden et par dager før jul. Men først nå etter å ha vært hjemme på dagen med en av dem, at jeg merker "jeg vil være alene". Sånn er det når jeg ikke har mitt eget rom eller sover i min egen seng en gang. Slitsomt!

Gleder meg veldig til å bo for meg selv igjen!! Ikke ta hensyn til noen som helst. Ingen som ber meg om å gjøre ditt og datt.

Ikke lagt noen spennende planer i helga. Tror den egentlig blir ganske rolig. Det skjer så mye de andre helgene i januar. At jeg tror det blir litt godt med en rolig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på jobb også helg! Det gjorde meg ikke noe. Følte jeg gjorde lite på jobb idag. Gikk rundt og prata med kolleger hele tiden. Hyggelig å se folk igjen etter 2 uker. Vi har liksom så bra miljø på jobb. Også hadde jeg kjøpt gaver fra New York til 2 kolleger. De ble kjempeglade!! Fikk klem og greier!! Sånt blir jeg glad for!

Også hadde alle byttet plasser på kontoret. Begynner det nye året med ny plass jeg og. Så måtte gjøre om og rydde litt både før og etter jobb. Tror det blir hyggelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Godt nytt år Miss Stiles :) Håper du har hatt det fint og at New York var bra.

Rolig helg på meg og. Slappe av i sofaen og komme meg på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør, snør og snør!! Litt koselig men jeg vil ikke ha mer snø.

Idag skal jeg og S prøve oss på en date. Usikker på hva vi skal finne på. Gå litt rundt i byen, gå på cafè..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, snør og snør!! Litt koselig men jeg vil ikke ha mer snø.

Idag skal jeg og S prøve oss på en date. Usikker på hva vi skal finne på. Gå litt rundt i byen, gå på cafè..

Høres koselig ut. Lenge siden du har sett ham nå, så det kan jo bli spennende. Kan tenke meg at han har savnet deg masse. Nyt dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så du og S er fortsatt "on"? Koselig da :) Hva ble det til med dere i dag, har dere gjort noe gøy? Jeg er ikke noe glad i snø, ser jo ingenting jo! Her er det hjemmelaget grønnsakssuppe og film i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jenter, vi holder fortsatt på. Jeg kan fortsatt ikke tro det. Det har vært så sinnsykt mye frem og tilbake før jul. Jeg kan jo oppdatere litt: Dagen før jeg dro holdt jeg på å slette han helt. Da var jeg så irritert. Men vet dere hva, han sendte melding HVER DAG mens jeg var i New York. Så jeg får en heftig tlfregning i januar. Jaja, men det var kjempekoselig!! Han sender jo så innmari søte meldinger inni mellom. Da klarer man ikke å la være og svare heller. Jeg spurte han om han kunne hente meg på flyplassen men det var jo midt i arbeidstiden så gikk ikke. Også var jeg jo syk når jeg kom hjem. Da måtte han vente lengre. Det likte han nok ikke. Men lite jeg kunne gjøre med det. Men etter hvert begynte å bli utålmodig. Til slutt sa jeg at vi kunne finne på noe idag og/eller imorgen. Hele uka har humøret hans var litt sånn surt. Det likte jeg ikke. Når vi møttes idag, klarte jeg å begynne med litt klaging. Innrømmer at det ikke var det beste. Spesielt ikke når vi ikke har sett hverandre på en stund. I tillegg til at han reiser bort med jobben hele neste uke. Hm.. Men daten begynte dårlig men endte bra. Vet ikke hva konklusjonen er men... Får se om han sier noe om dagen når han har kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...