MissStiles Skrevet 22. november 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 22. november 2010 Da har jeg lagt unn bud på en leilighet til. Satte fristen til imorgen. Så får megleren, selgeren og jeg litt tid. Usikker på om selger kommer til å godta budet. Siden det er under takst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. november 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 22. november 2010 Tar turen innom 2 visninger etter jobb. Et område jeg ikke er så fan av meg. Verdt et forsøk. Eksen min (han jeg flørter med) foreslo å kjøre meg/oss dit. Men siden jeg skal ta med meg en annen eks dit for å se på dem. NEI!!! Han eksen jeg skal ha med meg, er jeg gode venner med. Han er kjent i det område, derfor jeg spurte han. Men de to trenger ikke sitte i samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. november 2010 #303 Del Skrevet 22. november 2010 Tar turen innom 2 visninger etter jobb. Et område jeg ikke er så fan av meg. Verdt et forsøk. Eksen min (han jeg flørter med) foreslo å kjøre meg/oss dit. Men siden jeg skal ta med meg en annen eks dit for å se på dem. NEI!!! Han eksen jeg skal ha med meg, er jeg gode venner med. Han er kjent i det område, derfor jeg spurte han. Men de to trenger ikke sitte i samme bil. Hvilket område snakker vi om, er det mer som Tveita/Furuset area? Skjønner hvis du ikke vil bo der. Men billige leiligheter da! Haha vittig at begge exene dine ville bli med på visning. Hadde blitt litt vanskelig å forklare ja.. Nå ser jeg på fotballkamp, ganske spennende! Ikke ofte jeg er så gira på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. november 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 22. november 2010 Hvilket område snakker vi om, er det mer som Tveita/Furuset area? Skjønner hvis du ikke vil bo der. Men billige leiligheter da! Haha vittig at begge exene dine ville bli med på visning. Hadde blitt litt vanskelig å forklare ja.. Nå ser jeg på fotballkamp, ganske spennende! Ikke ofte jeg er så gira på det.. Rakk bare en av dem!! Begge to lå på Ammerud. Det var et stykke å gå fra t-bane stasjonen men leiligheten var fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. november 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 22. november 2010 Hm, idag klarer jeg ikke å finne noe interessant på tv. Så da blir det film. Pakket meg godt inn i dyna, kopp Tv og sjokolade - The Holiday. Elsker den filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2010 Forfatter #306 Del Skrevet 23. november 2010 Nå gikk fristen på Ammerud leiligheten ut, kl 12. Og fristen på Manglerud leiligheten går ikke ut før kl 14. Jeg er såååååå innmari sint go frustrert nå!! Og megleren svarer ikke på tlf mine. Gleder meg til fristen går ut. Håper selvfølgelig at leiligheten på Ammerud ikke er solgt. Forklarte hele situasjonen for megleren. Han skulle ringe meg igjen kl 14. *krysser fingerne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 23. november 2010 #307 Del Skrevet 23. november 2010 Hvordan gikk det, har du hørt noe? Innmari irriterende med folk som ikke holder det de lover og ikke tar kontakt. Skjønner godt du er irritert! I kveld er det CSI, yey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 23. november 2010 Hvordan gikk det, har du hørt noe? Innmari irriterende med folk som ikke holder det de lover og ikke tar kontakt. Skjønner godt du er irritert! I kveld er det CSI, yey Helt glemt å oppdatere her jeg.. Dagen har gått så fort idag!! Jeg fikk til slutt tak i megleren. Hun sa at selgeren ikke kom til å godta budet mitt og at jeg kunne legge inn bud på den andre leiligheten. Så da gjorde jeg det. Det gikk fort. Og den andre budgiveren forsvant fort. Jeg klarte å skremme henne ganske fort. Men allikevel, så lå budet mitt fortsatt under takst. Det var vist ikke selger fornøyd med. Etter hvert ble det snakk om overtakelse. Mitt krav var før jul. Plutselig ble det 1.februar. Da ble jeg forbannet. Også at de ville at jeg skulle gå opp 40 000-50 000kr. Bare for at de skulle få et bra salg. Så jeg kan få leiligheten om jeg gir den prisen de vil ha og 1.februar. Skikkelig teit, dust og idiot som er megler!! Men jeg klarte å komme meg på en privat visning på en annen leilighet ikveld. I samme område. Større, finere men dyrere. Så får se om jeg får den imorgen. Fristen på den første leiligheten er kl 12 imorgen!! Burde ha god tid på å få svar på den andre leiligheten inn den tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 24. november 2010 Da er jeg i gang med en ny budrunde!! På den leiligheten jeg så på igår kveld!! Tror ikke jeg får den. Men vente og se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 24. november 2010 JEG HAR KJØPT MEG LEILIGHET!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 24. november 2010 #311 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk du den? Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 24. november 2010 #312 Del Skrevet 24. november 2010 JEG HAR KJØPT MEG LEILIGHET!! Hvilken leilighet? LIIIINK!!! Gratulerer så masse :-D Kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 24. november 2010 Hvilken leilighet? LIIIINK!!! Gratulerer så masse :-D Kjempebra. TAKK!!! Det er den første leiligheten på Ammerud, som jeg viste deg. Jeg måtte gå opp i pris, som jeg sa. Men jeg fikk en bra deal til slutt. Som jeg er fornøyd med. Hvitevarer og sofaen med på kjøpet. I tillegg til at jeg har fått det skriftlig at hvis de kan flytte ut før overtakelsesdatoen, så skal de si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk du den? Gratulerer!! Nei, den som jeg snakket om lengre opp, fikk jeg ikke. Måtte gi opp til slutt. En leilighet i samme område. Og like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 24. november 2010 #315 Del Skrevet 24. november 2010 TAKK!!! Det er den første leiligheten på Ammerud, som jeg viste deg. Jeg måtte gå opp i pris, som jeg sa. Men jeg fikk en bra deal til slutt. Som jeg er fornøyd med. Hvitevarer og sofaen med på kjøpet. I tillegg til at jeg har fått det skriftlig at hvis de kan flytte ut før overtakelsesdatoen, så skal de si fra. Den var fin! Og med sofa + hvitevarer har du jo nesten fått tilbake prisen du måtte over. Bra deal Ble den teite megleren desp til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. november 2010 #316 Del Skrevet 24. november 2010 SÅ BRA! GRATULERER Så du skal overta før jul? Veldig kjekt med hvitevarer inkludert ja. Er sabla dyrt å kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 24. november 2010 Den var fin! Og med sofa + hvitevarer har du jo nesten fått tilbake prisen du måtte over. Bra deal Ble den teite megleren desp til slutt? Nei, vi klarte vel heller å møtes på midten. Det var det jeg prøvde å få til fra starten av. Men plutselig så var det mye enklere. Innmari fornøyd nå!! Fått en haug med gratulasjoner!! Til og med fra foreldrene mine. Innmari fornøyd med å ha gjort ALT sammen alene. Nå har jeg kjøpt leilighet uten hjelp fra noen. Kjøpte til og med under summen som banken hadde sagt ja til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 24. november 2010 SÅ BRA! GRATULERER Så du skal overta før jul? Veldig kjekt med hvitevarer inkludert ja. Er sabla dyrt å kjøpe det. Takk!!! Nei, jeg får ikke leiligheten før 1.februar. Så må prøve å finne ut hvor jeg skal bo fra og med 20.desember. Finner nok en løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg burde feire kjøp av leilighet!! Kjøpte Oreo dream kake!! Skal kose meg med den etter middagen. Også One Tree Hill maraton!! Det blir mer feiring med venner senere!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 24. november 2010 #320 Del Skrevet 24. november 2010 Nei, vi klarte vel heller å møtes på midten. Det var det jeg prøvde å få til fra starten av. Men plutselig så var det mye enklere. Innmari fornøyd nå!! Fått en haug med gratulasjoner!! Til og med fra foreldrene mine. Innmari fornøyd med å ha gjort ALT sammen alene. Nå har jeg kjøpt leilighet uten hjelp fra noen. Kjøpte til og med under summen som banken hadde sagt ja til. Synes du er kjempeflink, jeg. Vedder på at de innser at de uttalte seg litt for skråsikkert om hva du burde gjøre litt for raskt Det har jo løst seg strålende - med både kjøp og salg. Kos deg masse med kake. :D Har selv noe å feire i dag, får svar på fredag. Hvis jeg får endelig ja, skal jeg fortelle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg