Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Igår signerte jeg kontrakten med den nye eieren av leiligheten min. Utrolig rar mann! Men godt å ha det i boks.

Jeg fikk henta PCen min igår. Men måtte gjøre det alene. Det var ikke så tungt allikevel. Eksen min skulle hente meg men det ble noen misforståelser. Han ble litt skuffet. Men sånn går det når man går forbi hverandre! Sagt til han at vi finner en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker dager som dette!!! Våkne uthvilt (fordi jeg la meg tidlig igår), spise frokost og rydde litt. Bakt kake. Farsdag idag og ei venninne har bursdag imorgen. Nå nyter jeg en kopp te mens jeg hører på musikk og leser noen blader. Helt avslappende og deilig!!

Etterpå skal jeg på visninger igjen.. Men har ikke dårlig tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg besøk av eksen min. Etter 2 dager med frem og tilbake. Egentlig litt sånn lei. Men vi har snakket så mye om å treffes. Da får jeg gjøre et forsøk. Enten har vi en hyggelig kveld og treffes igjen, eller ikke. Får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Da får jeg besøk av eksen min. Etter 2 dager med frem og tilbake. Egentlig litt sånn lei. Men vi har snakket så mye om å treffes. Da får jeg gjøre et forsøk. Enten har vi en hyggelig kveld og treffes igjen, eller ikke. Får se..

Nå, hvordan gikk møtet? *spent* Er nesten som da jeg møtte exen min i våres det! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare være venner, men så falt jeg for diverse løgner som du veit.. Håper ikke exen din er sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, hvordan gikk møtet? *spent* Er nesten som da jeg møtte exen min i våres det! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare være venner, men så falt jeg for diverse løgner som du veit.. Håper ikke exen din er sånn da.

Da har han gått. Ble litt lengre enn planlagt. Men det var hyggelig! Uvant. Vet liksom ikke hva jeg synes. Vi prata og tullet. Så på TV. Også fikset/hjalp med den nye laptopen. Siden han er data nerd. Satt i armkroken hans. Føltes greit det. Også når han gikk, spurte han om det ikke ble noe kyssing. Nja, så vi kysset. Sitter verken igjen med en følelse om ja eller nei. Så vet ikke helt hva jeg skal tenke.

Han har egentlig ikke forandret seg. Jeg husker han som veldig umoden. Veldig barnslig. Det siste er han nok fortsatt, og kommer alltid til å være. men husker at jeg alltid tenkte at han ville aldri bli seriøs. Altså, flytte sammen, få barn og gifte seg. Vet fortsatt ikke hva han føler om dette. Det burde jeg isåfall finne ut. Han er eldre enn meg. Men jeg er mer klar enn han. For det livet. Det vet jeg. Men men..

Får sove på det!! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten lyst til å legge inn bud på en leilighet imorgen. Jeg rakk 4 visninger idag. Likte en av dem. Hvis jeg er heldig, så har jeg sjans på det. Men hvis jeg er uheldig, så er det mange som legger inn bud over det jeg har råd til. Eller får av lån. Prøvde å hinte til mamma om at jeg trengte hjelp fra dem. Men hun skjønte det ikke helt. Dumt å hinte. Men skal ringe banken med en gang kl 9 imorgen og høre. Også bare vente til megleren ringer meg. Håper han ringer meg som en av de første. Sist lå budet så høyt at jeg ikke rakk å gjøre noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg meg som den idioten. Sitter på jobb og smiler. Pga kyssinga igår. Sitter og prater med eksen på msn. På jobb liksom. Er aldri på msn når jeg er på jobb. Men nå klarer jeg ikke å la være. Hm...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen.....så ble det ikke noe leilighet på meg. Alt går jo noe sykt over takst!! Jaja, bare å lete videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart vært på jobb i 12 timer!!

Sliten......men allikevel så kommer eksen på besøk en tur ikveld og! Vet ikke hvor lenge jeg orker men.... Han spurte om jeg hadde tid imorgen og. Da pleier jeg å si nei. Siden tirsdag er den ene dagen jeg VIL se på TV alene. Men han vil absolutt komme. Litt søt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Snart vært på jobb i 12 timer!!

Sliten......men allikevel så kommer eksen på besøk en tur ikveld og! Vet ikke hvor lenge jeg orker men.... Han spurte om jeg hadde tid imorgen og. Da pleier jeg å si nei. Siden tirsdag er den ene dagen jeg VIL se på TV alene. Men han vil absolutt komme. Litt søt da..

Ojoj her skjer det ting! Kyssing og greier, wow :yvonne:

Liker du han nå da eller? Er jo hyggelig at dere kommer overens. Er koselig med litt alenetid foran tvn ja. Mange som ikke liker det, men jeg syns det er herlig! Spesielt siden jeg skravler hele dagen på jobb. Du sa at han som kjøpte leiligheta di var rar.. vet du om navnet hans begynner på S? For en jeg jobber med hadde kjøpt seg en liten leilighet nemlig. Og han er rar. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj her skjer det ting! Kyssing og greier, wow :yvonne:

Liker du han nå da eller? Er jo hyggelig at dere kommer overens. Er koselig med litt alenetid foran tvn ja. Mange som ikke liker det, men jeg syns det er herlig! Spesielt siden jeg skravler hele dagen på jobb. Du sa at han som kjøpte leiligheta di var rar.. vet du om navnet hans begynner på S? For en jeg jobber med hadde kjøpt seg en liten leilighet nemlig. Og han er rar. Haha.

Jeg vet ikke.... Er bare redd i å falle i samme fella som sist. Derfor jeg tar det med ro. Lar han ikke overnatte. Han dro igjen nå. Det var hyggelig men jeg var sliten. Jeg tar nok en alene kveld imorgen.

Det er en eldre mann fra Gambia som har kjøpt leiligheten min. Passer den beskrivelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh... Love is in the air! :plystre:

Mvh Yvonne :heiajente:

Nja, vet ikke om vi er der enda.. Men er vel det man prøver å finne ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Jeg vet ikke.... Er bare redd i å falle i samme fella som sist. Derfor jeg tar det med ro. Lar han ikke overnatte. Han dro igjen nå. Det var hyggelig men jeg var sliten. Jeg tar nok en alene kveld imorgen.

Det er en eldre mann fra Gambia som har kjøpt leiligheten min. Passer den beskrivelsen?

Hmm nei han er ikke fra Gambia han jeg jobber med :) Da vet vi det! Han jeg mener kjøpte seg en liten leilighet så han kunne bruke så mye penger som mulig på øl. Dust hehe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe mer fra exen? Skal dere møtes igjen?

Vi snakker sammen hver dag. Driver og finner ut hva han vil og ønsker. Fordi jeg orker ikke bruke tid på han om han bare vil ha sex eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og prater med han på msn. Og tydeligvis så har han ikke noe imot om vi allerede er sammen - altså er kjærester. WOW!! Fyren er tydeligvis seriøs nå!! Fikk litt sjokk! Hm... eller overrasket. Kjenner ikke han som den personen som vet hva han vil så lett. Vet ikke helt hva jeg skal tenke og si nå. Får prate litt mer med han om det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er New York turen betalt!! Fikk endelig snakket litt sammen med de to andre jentene!! Siden det er vanskelig å møtes så ble det msn konferanse!! Hehe!! Fikk bestilt bord på en restaurant på nyttårsaften og. Bare finne ut av en ting til så er alt i boks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...