Gjest lostlove Skrevet 15. april 2011 #1121 Del Skrevet 15. april 2011 God helg Miss S! Kos deg med vin og film Jeg skal gjøre det samme, men her blir det Solo og sjokolade. Hmm hvilken film skal man se i kveld da? Neste uke skal jeg se No strings attached. Var det ikke den du likte så godt? No strings attached har jeg sett 2 ganger pluss lastet ned!! Digget den Kos dere ikveld begge to jenter!! Ville selv hatt vin & sjokolade ikveld om jeg hadde hatt fri + film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. april 2011 #1122 Del Skrevet 15. april 2011 God Helg MissStiles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 15. april 2011 God helg Miss S! Kos deg med vin og film Jeg skal gjøre det samme, men her blir det Solo og sjokolade. Hmm hvilken film skal man se i kveld da? Neste uke skal jeg se No strings attached. Var det ikke den du likte så godt? Takk!! God helg til deg og!! Foreløpig så ser jeg på NORSKE TALENTER. Blir nok ikke film før det er ferdig. Hm... må finne ut hva slags film humør jeg er i. Ja, det er en søt og fin film. Tror du vil like den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1124 Del Skrevet 15. april 2011 Nå har jeg Criminal Minds maraton!! PS: Gjett hvem som tok kontakt på msn nå? Mr A!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. april 2011 #1125 Del Skrevet 15. april 2011 Oooh Criminal Minds er bra! Hva sa'n a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1126 Del Skrevet 16. april 2011 Hva sa'n a? Han sa ikke så veldig mye. Spurte hva jeg gjorde osv. Og om han kunne komme på besøk. Da sa jeg bare nei. Ser ingen grunn til at han skal komme når han bare vil en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1127 Del Skrevet 16. april 2011 Da har jeg spist frokost. Lage meg en kopp te mens jeg surfer litt osv. Før jeg begynner å rydde og vaske leiligheten. På tide å gjøre det igjen. Også må jeg handle mat for neste uke. Så slipper jeg å gå i butikken senere. Ha en fin lørdag alle sammen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #1128 Del Skrevet 16. april 2011 Ha en fin lørdag du også, MS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 #1129 Del Skrevet 16. april 2011 Bra det! Stå på ditt. Du får ha en fin lørdag du også, MissStiles! Kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1130 Del Skrevet 16. april 2011 Da skal jeg pakke sammen sakene mine og dra til ei venninne. Hun skal ha ost & vin kveld. Regner med at sola skinner hos henne også, sånn at vi kan sitte på balkongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. april 2011 #1131 Del Skrevet 16. april 2011 Herlig vær! Kos deg med ost & kjeks :)Er så patetisk med gutter som lar vær å ta kontakt også "plutselig" begynenr de å smiske og vil møtes igjen. Hvorfor gidder de?! Skjønner de ikke at vi fatter hva de driver med? Bra Miss S. Stå på ditt og ikke la noen behandle deg dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. april 2011 #1132 Del Skrevet 16. april 2011 Håper du koooser deg på ost & vin kveld ja ! Huff... Kjipt med disse mannfolka altså !!! Hva sa A etter du sa nei til å la han få komme på besøk? Han foreslo liksom ikke å finne på noe? Bare komme rett hjem til deg for å prøve få seg noe tydeligvis? Huff å huff.. En PV hadde kanskje ikke vært feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1133 Del Skrevet 16. april 2011 Da er jeg hjemme fra festen. Jeg hadde gledet meg men etter en liten stund så følte jeg at jeg ikke hørte hjemme der. vet ikke hva det er med meg for tiden. Så da takket jeg for meg og dro hjem. Hm... Tror jeg skal sitte oppe litt og se på TV. Er liksom ikke helt trøtt enda heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1134 Del Skrevet 16. april 2011 Kjipt med disse mannfolka altså !!! Hva sa A etter du sa nei til å la han få komme på besøk? Han foreslo liksom ikke å finne på noe? Bare komme rett hjem til deg for å prøve få seg noe tydeligvis? Huff å huff.. En PV hadde kanskje ikke vært feil da? Tja, når jeg sa nei, så lurte han på om det var PMS. Da svarte jeg bare "alt handler ikke om sex". Tydeligvis så gjør det det for han. Fordi han sa ikke noe mer etter det. Jeg vil ikke ha A som bare en PV. Fordi jeg kunne tenke meg mer. Eller i hvert fall finne ut om det er noe mer enn bare sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 16. april 2011 #1135 Del Skrevet 16. april 2011 Tja, når jeg sa nei, så lurte han på om det var PMS. Da svarte jeg bare "alt handler ikke om sex". Tydeligvis så gjør det det for han. Fordi han sa ikke noe mer etter det. Jeg vil ikke ha A som bare en PV. Fordi jeg kunne tenke meg mer. Eller i hvert fall finne ut om det er noe mer enn bare sex. Det virker som A bare er ute etter en ting da, siden han ikke sa noe mer..eller? Hvis en fyr er intressert i å bli kjennt med deg som person, i håp om en fremtidig kjæreste, er det ikke da normalt å bli bedt ut på date og gjøre ting sammen? ... Hvordan var samtalene deres når han var på besøk hos deg? Var han intressert i å vite hvem du er som person, eller mer keen på noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 17. april 2011 #1136 Del Skrevet 17. april 2011 Tja, når jeg sa nei, så lurte han på om det var PMS. Da svarte jeg bare "alt handler ikke om sex". Tydeligvis så gjør det det for han. Fordi han sa ikke noe mer etter det. her hadde jeg tenkt til å skrive noe men natten ble ikke helt som planlagt så jeg reserverer plassen til kveldingen hvor jeg kommer hjem og har summet meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. april 2011 #1137 Del Skrevet 17. april 2011 Æsj han A høres ikke ut som noe kjærestemateriale uansett spør du meg! Ikke kast bort tid på han når han ikke gidder anstrenge seg. Sånn tenker jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1138 Del Skrevet 17. april 2011 Idag er jeg tiltaksløs.. Sto opp men gikk og la meg igjen. Og nå ligger jeg er i senga og ser på TV. Da gjør det ikke noe at det er litt grått ute. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 17. april 2011 #1139 Del Skrevet 17. april 2011 Idag er jeg tiltaksløs.. Sto opp men gikk og la meg igjen. Og nå ligger jeg er i senga og ser på TV. Da gjør det ikke noe at det er litt grått ute. Hm... Er i samme humør selv.... Grått å trist ute... Kanskje ta på meg joggeskoene å stikke ut på en joggetur eller spaser tur..... Kunne tenkt meg å sett ett par filmen som kom ut på kino nylige.. Blue Valentine ser ut som en i mitt humør sjanger idag! Drama/romanikk... Eller Water for Elephants.. Så vurderer jeg om jeg rett og slett skal stikke på kino alene til en forandring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1140 Del Skrevet 17. april 2011 Er i samme humør selv.... Grått å trist ute... Kanskje ta på meg joggeskoene å stikke ut på en joggetur eller spaser tur..... Eller Water for Elephants.. Vurderer å ta meg en gåtur selv.. Litt senere.. Flere som har sagt det ligger en joker butikk i nærheten av meg et sted. Så kanskje jeg skal ta en runde rundt område og se om jeg finner den. Lage noe godt til middag ikveld. Den filmen har jeg også lyst til å se!! Men finner den ikke på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg