Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok jo kontakt med han på msn. Han tok kontakt etter 1 time. Han hadde vært hos en kamerat. Han var klar for å legge seg men lurte på om jeg ville ha besøk. Lurte fælt på om jeg skulle si ja eller nei. Men jeg sa ja. 1 time senere var han hos meg. Og vet hva han kom kjørende på? Motorsykkel! Hehe :fnise: Jeg måtte le litt men jeg burde ha skjønt det. Han ser absolutt ut som den typen som har sykkel. Tror ei venninne av meg kommer til å like at han har sykkel. Siden hun og typen tok sykkellappen i fjor.

Først ble vi liggende ved siden av hverandre på sofaen. Bare så på TV og prata litt. Koselig. Så ble det litt klingings før vi gikk og la oss. Jeg hadde jo sagt til han at han kanskje måtte sove på sofaen. Og han godtok det. Hehe, men jeg ville helst han liggende ved siden av meg i senga. Det tok ikke lang tid før vi lå og klinet igjen. Utrolig koselig. men det ble ikke noe :sengekos: eller :humpe: .

Jeg vil helst at han skal bli kjent med meg først. Og hvis han virkelig vil det, så kan han vente litt til.

Etter en stund sovnet vi begge to. Uvant å ha en ny person liggende ved siden av meg om natta. Jeg sover aldri særlig godt den første natten. Håper jeg sovner fortere neste gang. Vi sto opp litt senere enn planlagt men det var ikke noe klein stemning. Det er bra. Han kunne jo dratt tidligere eller i natt om han ville. Men men.. Er litt spent på om jeg hører fra han igjen. Selvom han ikke fikk seg noe i natt. Men jeg har ikke fått inntrykket av at han er den typen.

bare vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting ja! :)

Kanskje du kan overføre litt action til mitt lovelife? Her er det dødt som i graven ...

Synes denne A høres ut som en bra fyr, jeg altså! Jeg håper og tror at du hører fra han snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Weeeee :) er så glad på dine vegne miss stiles.

Da vet jeg hva du bedriver ettermiddagene dine med hvis det ikke kommer oppdateringer på kg på en stund ja :ler:

Kos deg & nyt oppmerksomheten å kosen.

Håper han behandler deg som en prinsesse og vel som det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!! Gleder meg til fortsettelsen jeg og. A har gjort noe med meg. Sjelden jeg føler meg så fort trygg på noen og inviterer hjem til meg. Nesten så jeg håper litt at han vil komme ikveld og. Imorgen har jeg senvakt og da haster det ikke med å komme seg på jobb tidlig på morgenen.

Bare dere og ei venninne av meg som vet om dette. Orker ikke å fortelle det til for mange venninner enda. I tilfelle det går rett i vasken.

Nå er jeg straks ferdig på jobb. Da skal jeg ut og spise middag med ei venninne. Håper L har gitt henne en minnebrikke med bildene fra New York. Ellers blir jeg forbannet altså... Og det vil jeg helst ikke bli idag. Siden jeg synes det har vært en bra dag!

Ha en fin torsdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Kos deg på middag :) håper for din egen del at den minnebrikken dukker opp ikveld ja :ler:

Hvis ikke får du stikke innom hun derre venninna de og hente den personlig !

Maken til latskap gitt :jepp:

Håper også A kommer ikveld :ler:

Da regner jeg med det skjer litt mer en kyssing :sjenert:

KOS DEG i allefall!!!!! :) Vel undt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på middag :) håper for din egen del at den minnebrikken dukker opp ikveld ja :ler:

Hvis ikke får du stikke innom hun derre venninna de og hente den personlig !

Maken til latskap gitt :jepp:

Da er jeg tilbake fra middag. Innmari koselig!! Vi fikk prata masse om alt. Ingen minnebrikken. L hadde vært syk og venninna mi hadde fri fra jobb idag. Blir vel at jeg maser på eksen min da.

Jeg fikk gaver!! Innflytningsgave og forsinket bursdagsgave. Liker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også A kommer ikveld :ler:

Da regner jeg med det skjer litt mer en kyssing :sjenert:

Mer enn kyssing?? NEI! Jeg har mensen vettu.. Da blir det null action, bortsett fra kyssing.

Nå har jeg såååå lyst til å sende mld til A. Eller ta kontakt på msn. Idag tidlig tenkte jeg... Vet til han tar kontakt.. Men vet ikke om jeg klarer det.

Vente eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Mer enn kyssing?? NEI! Jeg har mensen vettu.. Da blir det null action, bortsett fra kyssing.

Nå har jeg såååå lyst til å sende mld til A. Eller ta kontakt på msn. Idag tidlig tenkte jeg... Vet til han tar kontakt.. Men vet ikke om jeg klarer det.

Vente eller ikke?

:ler:

Du, jeg og Carleigh-Ann har visst herved samme syklus !!!!! :ler: :ler: :ler:

Ta kontakt med A hvis du føler det er rett :jepp: men, prøv å tenk om du kan virke for pågående..om han kan gå lei? Eller prøv ikke tenk for mye.. Bare gjør det som føles riktig & vær deg selv :)

Han får ta deg å like deg for DEN DU ER! :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timers søvn! Fy søren, det var akkurat det jeg trengte! Nå skal jeg lage meg litt frokost og en kopp te! Fortsatt god tid før jeg må komme meg avgårde på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fikk du i gave??

Jeg fikk en duk, sparebørse, telysholdere og godteriskål. Elsker å få gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt fra A enda da? :sjenert:

NEI :kjefte:

Litt skuffet! Håper jeg hører fra han i løpet av helga.

Prøvde å ta kontakt med han på msn igår kveld. Men uten hell.

Regner med at jeg sender mld til han imorgen eller søndag hvis jeg fortsatt ikke har hørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag igjen så er det helg!!

Nå blir det frossen pizza & Varg Veum!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...