Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove

Huff... For en slitsom jente !!

Konfronter henne ja!! Eneste mulighet..

Jeg ville ringt henne rett og slett :)

Si: hei hvordan går det. Og så gå rett på sak at du vil ha bildene i løpet av uka, for nå har du ventet lenge nokk :)

Stå på MissStiles !!

Kos deg med oppmerksomheten fra mannfolka, vel fortjent absolutt ! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melding sendt til L :frustrert:

Edit:

Da fikk jeg svar.

Hun skrev bare: Den er god(at hun gir minnebrikken til eksen min) Også kom hun selvfølgelig med forslag om dager. Nå bryr jeg meg ikke lengre. Jeg vil bare ha de bildene. Hun la også til på slutten "hvordan går det med deg?".

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første meldingen hennes, kom det en melding til. Hvor hun skrev at hun kunne sende det i posten. Mhm, sikkert. Da forsvinner det sikkert. Bare sa til henne at jeg skulle møte ei venninne av oss da og da, så hadde vært fint om hun bare kunne gi det til henne. OK, skrev hun da. Deretter kom det en melding til. "hvordan trives du i den nye leiligheten din? Vi jentene burde finne på noe snart. Det hadde vært hyggelig å se deg igjen."

Snakk om falsk ja....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj..... så kvalmt :ler:

Svarer du henne på mld eller?

Jeg har ikke svart henne enda. Men jeg kan HELDIGVIS ikke den helgen hun spurte om jeg hadde tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme. Jeg kunne ikke komme meg fort nok hjem idag, merker jeg. Ikveld skal jeg bare daffe. Tatt på meg joggebukse og den beste genseren jeg har. Lage noe enkelt til middag og bare slappe av. Sa nemlig ja til overtid imorgen og torsdag så.... Greit å være uthvilt til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn dag :) ikke aktuelt å jobbe noe ekstra i dag, nei. Kos deg med daffing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått klager fra A om at jeg har tatt for lite kontakt siden søndag. Hm... Dessverre har han nok rett. Men jeg har vært så sykt sliten igår og idag. Prøver å forklare han at jeg jobber veldig mye. Håper han forstår og håper vi treffes til helgen.

Men tror faktisk at jeg snart tar kvelden. Blir mer og mer trøtt. Så da er det best å legge seg og håpe at jeg er uthvilt imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ikke bare to dager siden søndag da? hvor mye kontakt forventes egentlig på så kort tid...?

Er begge pålogget på msn, så er det jo naturlig å si hei. Det er jeg enig i. Men han er en person som ikke logger seg ut når han er borte. Så jeg vet jo egentlig aldri når han er der eller ikke.

Jeg hadde nok forventet å høre noe etter 2 dager selv og. Om han ikke hadde tatt kontakt. Fordi jeg hater å følge de såkalte datingreglene - hvor man venter 3 dager før man sender melding etter første date. Sånt hater jeg bare. Følger mine egne regler jeg..

Så imorgen er det min tur til å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her ja!

Har lest at du har vært litt på sukker - hva er dine erfaringer med det? Jeg har ikke vært der så lenge, men har fått vært på et par dater, uten at noen av dem var noen høydare. Har du vært på noen av disse festene? Hvordan var det i så fall?

Be meg holde kjeft om jeg spør for mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Må si jeg reagerte litt nå som han søndags-daten din mente du burde tatt kontakt tidligere..?

Var det liksom litt sånn surt sagt eller??

Hmm..

Er ikke fan av regler jeg heller..

Men vet det er viktig for gutten å føle han må jobbe litt for å få deg.. slik de føler de har oppnådd noe.."vunnet" noe :ler:

I allefall det jeg har hørt..

Men også totalt motsatt da..

Spennende å se hva som skjer videre her ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

Må si jeg reagerte litt nå som han søndags-daten din mente du burde tatt kontakt tidligere..?

Var det liksom litt sånn surt sagt eller??

samme her. en ting er å selv ta kontakt for å høre hvordan det går blah, blah, blah men å bitche om at den andre ikke har tatt kontakt etter to dager synes jeg er litt masete. stemmer det at han spurte om å bli med MissStiles hjem på søndag også så synes jeg han virker litt needy men det er kanskje bare meg.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:ler:

Litt masete ja.. hvis vi har oppfattet riktig!

Men, så lenge missStiles har det bra, å han gir henne det hun trenger og er lykkelig så er jeg glad på hennes vegne uansett :jepp:

Vi får se hvordan det utvikler seg. Jeg er utrolig spent iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens....

Bra dere har en diskusjon om min søndagsdate uten meg :fnise: HIHI :gjeiper:

Jeg synes ikke han maser. Fordi jeg vet at jeg hadde mast selv. Men jeg har vært opptatt. Så da har det ikke vært tid til å mase på han. Jeg vil at han skal jobbe for å få meg eller for å få meg til å bli interessert. Og han klarte å få meg interessert på søndag. Men nå mener at han det er min tur. Og jeg synes det er fair.

Needy? Jeg vil absolutt ikke kalle han needy. Hehe :nei:

Dere er søte som bryr dere om meg. Ha en kjempefin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:ler:

Jeg skjønner hva du mener missstiles.

Gleder meg til å høre hvordan ting utarter seg!

Så keep me updated.

Pratet du noe mer med venninna de eller??

Håper dagen din er super :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...