MissStiles Skrevet 1. april 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 1. april 2011 Under 8 timer til det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. april 2011 #942 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg klarer ikke å beskrive hvor godt det faktisk blir med helg nå. Det er virkelig noe jeg trenger etter en stressende uke! God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2011 Forfatter #943 Del Skrevet 1. april 2011 Da er det endelig helg!! Ikke gjort noe fornuftig på jobb idag, føler jeg. Jaja.. Kommer sterkere tilbake neste uke. GOD HELG alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 1. april 2011 #944 Del Skrevet 1. april 2011 Håper du får en kjempe fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. april 2011 #945 Del Skrevet 1. april 2011 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2011 Forfatter #946 Del Skrevet 1. april 2011 Takk, jenter!! Nå har jeg spist middag og sitter veldig godt i sofaen med laptopen i gang!! Neste gang jeg skal på kjøkkenet, skal jeg hente med et . Synes jeg fortjener det!! Jeg må rydde litt her. Kanskje bytte sengetøy sånn at jeg har noe å glede meg til når jeg skal legge meg. Ellers skal jeg bare slappe av. Jeg har tatt opp episoder med både Criminal Minds og Fringe denne uka. Tenkte jeg skulle se på det senere ikveld! Ha en fin fredagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 1. april 2011 Forresten..... 1.april idag... Noen som har blitt lurt idag? Eller omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. april 2011 #948 Del Skrevet 1. april 2011 jeps. jeg lurte en god del mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2011 Forfatter #949 Del Skrevet 1. april 2011 Allerede trøtt jeg.. Tror ikke det blir altfor seint ikveld. Satte nettopp på en torsdagens episode av Crimial Minds. Jeg har tatt opp episoder av Criminal Minds og Fringe hele uka. Så jeg har i hvert fall noe å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 1. april 2011 #950 Del Skrevet 1. april 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2011 Forfatter #951 Del Skrevet 2. april 2011 God morgen!! Da sitter jeg med en kopp te og venter på at frokosten min skal bli klar. Før jeg må begynne å vaske, støvsuge og rydde leiligheten min. Etter det må jeg handle mat og drikke til ikveld. Ha en fin lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 2. april 2011 #952 Del Skrevet 2. april 2011 Ble nysgjerrig på hva du hadde til frokost?? Hva er planene for kvelden? Håper du nyter frihelg! 8 timer og 15 minutt til jeg tar helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2011 Forfatter #953 Del Skrevet 2. april 2011 Ikveld er det INNFLYTNINGSFEST!! Kåken er nyvasket og ryddet. Handlet inn både drikke og snacks. Nå skal jeg hente ei venninne. Også begynner vel festlighetene sakte men sikkert etter hvert! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. april 2011 #954 Del Skrevet 2. april 2011 Så gøy! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. april 2011 Forfatter #955 Del Skrevet 3. april 2011 God morgen!! Jeg våkner alltid tidlig dagen etter at jeg har drukket. Jaja, drakk ikke mye men litt. Men jeg skal ingenting idag. Har store planer om å bare ligge på sofaen hele dagen. Spesielt når det er like grått og trist ute idag som igår. Festen igår var bra. Et par som sa at de ikke kom. Litt synd men.. Jeg og de som var der hadde det gøy. Stemningen var bra. Mye latter. Vi drakk, pratet og hørte på musikk. Heldigvis ingen klager fra naboene. Jeg fikk blomster, 2 påskeegg og kjøkkenutstyr i gave. Innmari koselig! Så en vellykket kveld og fest! Nå får jeg lage meg litt frokost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 3. april 2011 #956 Del Skrevet 3. april 2011 God morgen det høres ut som en bra kveld! Og sofaplanen din kunne jeg gjerne tenkt meg å kopiere etter to dager på fest, men jeg har vært så dum å fylle dagen med avtaler kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. april 2011 Forfatter #957 Del Skrevet 3. april 2011 Da har jeg tatt oppvasken og ryddet bort flasker og søppel! Greit å bare få det bort. Satte alt sammen bare på kjøkkenet igår. Nå skal jeg se på alle de morsomme bildene som ble tatt igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. april 2011 Forfatter #958 Del Skrevet 3. april 2011 Der kom det jeg har ventet på. Eksen min har forlovet seg. Det er over 2 år siden det ble slutt. OG ja, jeg er over han og vil ikke ha han tilbake. Men når jeg fant ut at han ventet barn, etter at han fortalte meg igjen og igjen at han IKKE skulle ha barn - stakk det litt inni mellom. For et par uker siden snakket vi sammen på facebook. Alltid han som tar kontakt. Også ringte han. Og nå har de forlovet seg. Det gjør litt vondt. Han er liksom en av dem jeg trodde jeg trodde var den rette. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 3. april 2011 #959 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Huff, skjønner godt at det er litt trist! Har selv en eks som knuste hjertet mitt og som fant sin store kjærlighet rett etterpå, så jeg kjenner litt til følelsen. God klem til deg Edit: dårlig formulering... Endret 3. april 2011 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. april 2011 #960 Del Skrevet 3. april 2011 Selvfølgelig er det naturlig at du syns det er litt vondt! Særlig når han sier han ikke skal ha barn, og vips så er nydama gravid og han har forlova. Tror det er sånt som stikker i oss alle, og ikke minst når man trodde det kunne være den rette... Det positive er jo i alle fall at du uansett vet du er over ham! Jeg fikk mail fra eksen min her om dagen, som spurte om jeg kunne korrekturlese en søknad. Svarte litt seint, og skrev at det var pga hadde vært så opptatt med budrunde o.l, og at vi hadde tapt med usle 75.000. Fikk da svar at han syntes det var veldig rart at jeg var på boligjakt med noen andre, og det selv om han vet at jeg allerede bor med A og har gjort det ganske lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg