MissStiles Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #721 Del Skrevet 23. februar 2011 Snakket noe med R eller? Ellers hatt en bra uke? Nope! Jeg tror faktisk ikke at jeg kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitdrøm Skrevet 23. februar 2011 #722 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det nå jeg skal "tilfeldigvis" nevne at jeg har liten leilighet? :gjeiper: Ha ha, ja, selvfølgelig. Og gi en detaljert beskrivelse av den på PM, selvsagt. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 23. februar 2011 #723 Del Skrevet 23. februar 2011 med bilder selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #724 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det nå jeg skal "tilfeldigvis" nevne at jeg har liten leilighet? :gjeiper: Liten leilighet? Hm... den er vel en del større enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. februar 2011 #725 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei snikleser som står frem håper det er greit at jeg følger boka di? Den er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2011 #726 Del Skrevet 24. februar 2011 Liten leilighet? Hm... den er vel en del større enn meg! den er vel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #727 Del Skrevet 24. februar 2011 den er vel det.. Hihi :gjeiper: Min leilighet er bare 31kvm. Liten men søt og fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei snikleser som står frem håper det er greit at jeg følger boka di? Den er så koselig Velkommen!! Bare hyggelig å ha flere som følger med og leser!! Jeg ser du også har dagbok. Så jeg får ta meg en tur innom og lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2011 #729 Del Skrevet 24. februar 2011 Min leilighet er bare 31kvm. Liten men søt og fin leilighet! akkurat som deg mener du? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 24. februar 2011 akkurat som deg mener du? :gjeiper: HAHA Nja, det kan ikke jeg bedømme akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #731 Del Skrevet 24. februar 2011 Da blir det en tur på ikea igjen. Hadde egentlig store planer om å bytte det jeg har liggende hjemme. Men litt umulig når jeg ikke har bil. Så da håper jeg at jeg får noen til å kjøre meg dit neste uke. Også handler jeg bare alt det siste jeg trenger idag. Håper jeg. Egentlig sykt trøtt idag.. Vil bare hjem og sove men nei.. Heller legge meg tidlig ikveld. Bare en dag igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. februar 2011 #732 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva kjøpte du på ikea? Er et kjedelig sted å tilbringe dagen. Men da er du vel ferdig Blir senga på meg snart og. Trøtt. Klar for helg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #733 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva kjøpte du på ikea? Er et kjedelig sted å tilbringe dagen. Men da er du vel ferdig Blir senga på meg snart og. Trøtt. Klar for helg ja! Kjøpte skapdører + bord og stol (til kjøkkenet) Skal se på Criminal Minds før jeg legger meg. Vært veldig trøtt idag. Det skal bli godt med helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #734 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå har selvfølgelig fotoknudsen kampanje på lerret. Så må sitter jeg og prøver å finne et bilde jeg kan bruke. Hm... Ikke lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #735 Del Skrevet 25. februar 2011 Da tror jeg har funnet ut hvilket bilde jeg skal bestille. Også er de to andre plakattene mine klare til henting hos fotoknudsen. Weeee!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 25. februar 2011 #736 Del Skrevet 25. februar 2011 Du er saa kreativ og flink !!!! Haaper du nyter helga maximalt Noe spennende som skjer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #737 Del Skrevet 25. februar 2011 Du er saa kreativ og flink !!!! Haaper du nyter helga maximalt Noe spennende som skjer eller? Takk skal du ha!! Vet du hva, denne helgen blir rolig!! Skal bare nyte og ha fri!! Neste helg er det nemlig min tur til å jobbe helg! Hatt fri hver eneste helg i februar. Det har vært utrolig digg! Ha en superbra helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. februar 2011 #738 Del Skrevet 26. februar 2011 Ha en fin helg! Nyt å ha fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #739 Del Skrevet 26. februar 2011 Da har jeg fått gjort MASSE i leiligheten idag!! Utrolig fornøyd!! Jeg kan allerede bestille seng på mandag, hvis jeg vil... Glad for det!! Nå skal jeg sette meg godt tilrette i sofaen og se på BODYGUARD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. februar 2011 #740 Del Skrevet 27. februar 2011 The Bodyguard er genial, den måtte jeg jo få med meg Hva slags seng er det du vil ha? Målet mitt i morgen er å få rydda litt i rotet her. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg