Gjest lostlove Skrevet 21. februar 2011 #681 Del Skrevet 21. februar 2011 Ønsker deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #682 Del Skrevet 21. februar 2011 Ønsker deg en god dag Takk skal du ha!! Dagen begynte med at det var stans i kollektiv trafikken hos meg. Så da kom jeg for seint på jobb. Ikke særlig gøy å starte en ny uke på den måten. Kjeder meg litt på jobb idag!! Driver og tenker på R idag... Både ei venninne og søsteren mener jeg bør "GO FOR IT" som de sa.. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #683 Del Skrevet 21. februar 2011 til syvende og sist er det vel viktigst hva hjertet ditt sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #684 Del Skrevet 21. februar 2011 til syvende og sist er det vel viktigst hva hjertet ditt sier. Hjertet og hodet mitt er ikke enig med hverandre. Så de sier forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #685 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) jeg pleier altid å la hjertet bestemme hvis jeg er i tvil om noe (uansett om det er kjærligheten eller andre ting). det er viktigst å gjøre det en har lyst til enn å la være og så bruke tiden av livet på å angre. en brenner seg selvfølgelig fra tid til annen men det er jo slikt en lærer og tar erfaring med etterhvert som en lever. jeg regner med at hodet ditt vil satse på fyren mens hodet sier nei? du komer nok frem til en riktig besluttning etter hvert. har det skjært seg med fyren tidligere så er det jo gode muluigheter for at det vil gjøre det igjen. Endret 21. februar 2011 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #686 Del Skrevet 21. februar 2011 Så mange kloke ord du kommer med!! Det er så innmari lett for alle andre å si ditt og datt. Problemet er at han er en kollega. Og det føler jeg at gjør saken litt vanskeligere. Allerede en måned siden jeg kom hjem fra Stockholm og det har ikke skjedd noe. De jeg har snakket med om dette, mener han er sjenert. Men jeg vet ikke....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #687 Del Skrevet 21. februar 2011 Elsker når jeg klarer å få en kunde på tlf til å gå fra å være sint og sur til å bli hyggelig og blid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #688 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) nå kjenner jeg som sagt ikke hele historien deres da jeg ikke har vandret i denne tråden/dagboken så lenge men hvis han ikke har snakket om det eller gitt deg noen form for hint* vet jeg ikke om det egentlig er noe å satse på. det er ikke så lenge siden jeg selv datet ei jente som aldri gav lyd fra seg mellom datene og dette tolket jeg som at hun ikke var interisert. (om hun faktisk var det men ikke gav det tilkejnne på noen måte vet jeg ikke). generelt sett så er jo gutter pågående hvis det er jenter de har hatt en flørt med og da bør han ha gjort mer enn ingenting på en måned. *) jeg vet med meg selv at jeg er tilnærmet stokk dum når det gjelder det å ta hint, spesielt når det gjelder flørting så det er en viss mulighet for at han kan ha gitt hint men at du ikke har fått det med seg. (merk at dette blir litt synsing slik jeg er. jeg håper du er bedre på å ta hint enn jeg er). Det er kanskje lett for andre enn den som sitter midt oppe i det å gi råd og tips. når du ser tilbake på dette (uansett hvordan det går) så har du en erfaring mer og har mer erfaring på hvordan du skal takle det når/hvis du kommer i noe lignende igjen. Endret 21. februar 2011 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #689 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har hørt på hva andre kommer med av råd og tips. Spesielt folk som jobber sammen med meg. Fordi de vet hvordan han er. Eller mener at han er interessert. Jeg er jente og jeg henger meg veldig oppi detaljer. Spesielt når folk sier at han har hatt en tendens til å følge eller se etter meg. Både og etter at det skjedde noe mellom oss. For meg så handler det litt om å få svar på et spørsmål: Er man interessert eller ikke? Er det sant det jeg tror, at det kan være noe mellom oss? Og at den kjemien vi hadde, virkelig var der. Nå ble det mange tanker her... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 21. februar 2011 #690 Del Skrevet 21. februar 2011 Følg hjertet ditt MissStiles Det mener jeg alle burde gjøre.. Han tenker tydeligvis like mye som deg, eller er veldig sjenert.. Ut ifra som jeg har forstått, så føler jeg dere begge to er intressert å vil så mye mer, men ingen av dere tørr å ta der første steget! Dere ville ikke vært de første kollegaene som har noe på gang, og mange av tilfellene så er det på jobb og i jobb sammenheng at man treffer sine nære og kjære Som ditt eget ordtak sier: Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort?! Så kjør på MissStiles!!!! Du er jo intressert i fyren, og alle menes han er intressert i deg? :) Vil deg kun det beste og se deg lykkelig vet du. Hadde aldri gitt deg tommel opp om jeg så for meg at det kom til å gå rett vest jeg har tro på at dette er din fremtidige mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #691 Del Skrevet 21. februar 2011 Er man interessert eller ikke? Er det sant det jeg tror, at det kan være noe mellom oss? Og at den kjemien vi hadde, virkelig var der. så du har ikke tatt initiativ til noe mens han er (antageligvis) for sjenert til å gjøre noe....? det høres nesten ut som du må ta saken i egne hender har du sittet med hendene i fanget og ventet på at han skal gjøre noe eller har du tatt noen form for initiativ ovenfor han? ikke for å være en partypooper men det er mange gutter som ser etter jenter kun fordi de er pene/fine/whatever uten at det trenger å være noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #692 Del Skrevet 21. februar 2011 ikke for å være en partypooper men det er mange gutter som ser etter jenter kun fordi de er pene/fine/whatever uten at det trenger å være noe mer enn det. HIHI Det er lov å si det. Du er jo bare ærlig. Jeg har ikke akkurat ventet på at han skulle gjøre noe. men kanskje gi meg et hint om at jeg ikke dummer meg ut. Men det er ikke så lett å ta kontakt. Fordi vi sitter på et lite lokale hvor vi sitter ganske tett sammen, noen av oss. Han sitter mellom 2 av sjefene mine. Det sier seg selv at jeg ikke bare går bort og sier "Hei, lyst til å ta en øl etter jobb idag?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #693 Del Skrevet 21. februar 2011 Følg hjertet ditt MissStiles Det mener jeg alle burde gjøre.. Han tenker tydeligvis like mye som deg, eller er veldig sjenert.. Ut ifra som jeg har forstått, så føler jeg dere begge to er intressert å vil så mye mer, men ingen av dere tørr å ta der første steget! Dere ville ikke vært de første kollegaene som har noe på gang, og mange av tilfellene så er det på jobb og i jobb sammenheng at man treffer sine nære og kjære Som ditt eget ordtak sier: Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort?! Så kjør på MissStiles!!!! Du er jo intressert i fyren, og alle menes han er intressert i deg? :) Vil deg kun det beste og se deg lykkelig vet du. Hadde aldri gitt deg tommel opp om jeg så for meg at det kom til å gå rett vest jeg har tro på at dette er din fremtidige mann ååå, så søt og snill du er!! Akkurat det jeg sa til ei venninne i stad. Jeg burde jo følge mitt eget ordtak. Vet ikke hvor ofte jeg sier det til andre. Da burde jeg ikke være så redd for det selv heller. Det var fælt hvor mye tanker hadde rundt R idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #694 Del Skrevet 21. februar 2011 Det sier seg selv at jeg ikke bare går bort og sier "Hei, lyst til å ta en øl etter jobb idag?" hvis det har vært litt romanse mellom dere så regner jeg kanskje med du har nummeret hans..? hva med å sende sms (selv om kanskje det er litt barnslig), ringe han etter arbeidstid eller kanskje en litt flørtende mail? hvis du virkelig vil ha han så kan du iallefall ikke sitte med hendene i fanget og vente på at han tar kontakt. hvis han er en normalt, oppegående fyr (noe jeg egentlig regner med han er) så setter jeg en tier på at han ville ha tatt en eller annen form for initiativ ovenfor deg hvis han hadde vært interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #695 Del Skrevet 21. februar 2011 hvis det har vært litt romanse mellom dere så regner jeg kanskje med du har nummeret hans..? hva med å sende sms (selv om kanskje det er litt barnslig), ringe han etter arbeidstid eller kanskje en litt flørtende mail? hvis du virkelig vil ha han så kan du iallefall ikke sitte med hendene i fanget og vente på at han tar kontakt. hvis han er en normalt, oppegående fyr (noe jeg egentlig regner med han er) så setter jeg en tier på at han ville ha tatt en eller annen form for initiativ ovenfor deg hvis han hadde vært interisert. Det blir isåfall å sende en mail.. Det har jeg til og med prøvd. Dagen etter at vi kom hjem fra turen. Da svarte han i hvert fall. SMS har jeg tenkt på. Men jeg er usikker på om han har nr mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #696 Del Skrevet 21. februar 2011 Det blir isåfall å sende en mail.. Det har jeg til og med prøvd. Dagen etter at vi kom hjem fra turen. Da svarte han i hvert fall. hvis han svarte så lurer jeg på hva han svarte egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #697 Del Skrevet 21. februar 2011 hvis han svarte så lurer jeg på hva han svarte egentlig... Da mailet vi bare om noe morsomme greier som vi hadde snakket om kvelden før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #698 Del Skrevet 21. februar 2011 ut ifra det du har fortalt over de siste sidene så skjønner jeg meg mindre og mindre på han fyren. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #699 Del Skrevet 21. februar 2011 ut ifra det du har fortalt over de siste sidene så skjønner jeg meg mindre og mindre på han fyren. :gjeiper: Og det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2011 #700 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg skjønner ikke hvorfor han er så passiv. såvidt jeg har skjønt så hadde dere en flørt i forbinnelse med en jobbgreie i Stockholm for en måneds tid siden. så å si alle gutter som jeg kjenner ville ha fulgt opp dette veldig raskt etter hjemkomst men istedenfor har det nå gått en måneds tid uten at han har tatt initiativ til noe som helst. hvis jeg som gutt skal tolke dette så vet jeg egentlig ikke hvor interisert han egentlig er. det har tidligere blitt nevnt at han kan være sjenert. hadde han drukket av seg sjenertheten før det som hendte hendte eller var dere begge edru? hvis han er såpass sjenert at han ikek tar initiativ i edru tilstand, hvordan tror du da et forhold vil bli med fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg